Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Jukun Budapest- Bamako hyvantekevaisyysralli sponssi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moikka

Me:

Sähköurakointi HIKTEK

LVI-ins. Tsto. Mikko Harinen

Jarno www.4x4parts.fi

Olemme tukemassa Jukun reissua.

https://www.facebook.com/pages/Team-Dies...62?fref=ts

Mukaan vaan, vaikka parilla kympillä/tavaralahjoituksella.

TEMÄHIK
Defellä oli tarkoitus lähteä reissuun mutta realitetit tuli vastaan. En halua jättää rakasta kumppaniani sinne ja takaisin ajaminen olis vaatinut lisää vapaata töistä jota ei luvattu. Laivaus suomeen tai eurooppaan maksaa järkyttävän paljon. Joten viedään afrikaan Pajero =)
Roope Wrote:Tolla vois saada jotain täältä?
https://www.facebook.com/604773716263562...=1&theater

Onhan toi Jukun yritys saada yks hapero lopullisesti pois suomesta. Eikö se ole parinkympin arvoinen suoritus?

TEMÄHIK
ranke Wrote:Onhan toi Jukun yritys saada yks hapero lopullisesti pois suomesta. Eikö se ole parinkympin arvoinen suoritus?

TEMÄHIK

Nyt ollaan asian ytimessä, juuri tuosta syystä ennenkaikkea pitää lähteä "talkoisiin" mukaan. Toki vielä painavampi syy on tuo hyväntekeväisyys, ne kompuutterit jne sinne Afrikkaan vaan tuon "haperon" poistaminen suomalaisesta tieliikennekulttuurista lienee kuitenkin se helpoiten omaksuttava ja ymmärrettävä asia mihin jokaisen Jeep- ja Land-Rover-henkisen maastoautoilijan on helppo yhtyä!
ranke Wrote:Mukaan vaan, vaikka parilla kympillä/tavaralahjoituksella.

TEMÄHIK

No mites tähän käytännössä voi osallistua? Kokiksi en lupaa lähteä, mutta purkin pari hernerokkaa voin lahjoittaa Confusedhock: Tai jotain hyödyllisempää Smile

Jontte
TAC68 Wrote:
ranke Wrote:Mukaan vaan, vaikka parilla kympillä/tavaralahjoituksella.

TEMÄHIK

No mites tähän käytännössä voi osallistua? Kokiksi en lupaa lähteä, mutta purkin pari hernerokkaa voin lahjoittaa Confusedhock: Tai jotain hyödyllisempää Smile

Jontte

Osallistua voi, esim. ostamalla motonetistä: Ilmansuodatin Galant/Pajero TD 16-7609 14,90€ ja toimittaa sen mulle.

Tämä siis ehdotuksena Jontelle, jos joku muu haluaa osallistua, niin ei kannata hankkia ilmansuodattimia, vaan katotaan mitä muuta hyödyllistä huolto/varaosaa olis tarve.

TEMÄHIK
Mä en enää tykkää Japonialaisista, joten hintaluokassa pari kymppiä oon mukana mielelläni tukemassa Pajeron toimittamista paikkaan jossa se ei enää koskaan palele :lol:

Hannu varmaan orGanisoi tämän ...
pee Wrote:Mä en enää tykkää Japonialaisista, joten hintaluokassa pari kymppiä oon mukana mielelläni tukemassa Pajeron toimittamista paikkaan jossa se ei enää koskaan palele :lol:

Hieno juttu!

Toive listalla on esim. 1 kpl motonet Öljynsuod Mitsu dsl 15-7317 14,90€

TEMÄHIK
Jos Pee hankkii tuon suodattimen, niin laitappa lisää ja pidempi lista, tulee kohtapuoleen käväistyä tuolla Motonetissä ja jos useampikin osallistuu niin "toivelistaa" voi sitten käyttää ja ilmoittaa mitä on hankkimassa niin ei tule päällekkäisyyksiä.
Kaitsu Wrote:Jos Pee hankkii tuon suodattimen, niin laitappa lisää ja pidempi lista, tulee kohtapuoleen käväistyä tuolla Motonetissä ja jos useampikin osallistuu niin "toivelistaa" voi sitten käyttää ja ilmoittaa mitä on hankkimassa niin ei tule päällekkäisyyksiä.

No hitto, porukka haluaa tosissaan saada haperon pois Suomesta. Hieno juttu!

Tässä Jukulta tullutta toivomuslistaa:

Nämä on siis ostettavissa Motonetistä.

18-4039
Tuote: Kard ristinivel Pajero taka-86
Hinta:
21,90 €

Dsl-suod mm Isuzu/Mitsu ø34mm 19-6243 11,90€

LS-GL5-lukkoperäöljy 80W90 0.9l 59-0023 6,90€ 2kpl

MOTOX 80W-90 GL5-PERÄÖLJY 1L 59-9512 5,50€ 4 kpl

Ajatus on kerätä tavarat meikäläisen residenssille ja toimittaa ne sitten täältä jollain konstilla Tampereelle.

Jukun puolesta jo nyt Iso Kiitos!

TEMÄHIK
polttoaine ja lounas vois avustaa lahjoittamalla noita öljylöitä josvaan teboilin tavara kelpaa.

T:Santtu
kingfisher Wrote:polttoaine ja lounas vois avustaa lahjoittamalla noita öljylöitä josvaan teboilin tavara kelpaa.

Kiitos!

Juku saa itse kommentoida noista öljyistä, mikä sinne paheroon sopii, tuskin on merkistä kiinni.

TEMÄHIK
kingfisher Wrote:polttoaine ja lounas vois avustaa lahjoittamalla noita öljylöitä josvaan teboilin tavara kelpaa.

Joo toki tuohon kelpaa muutkin öljymerkit. Takana on kitkalukko mut etuperä avoin.

Kiitos =)

-Juha
ranke Wrote:
pee Wrote:Mä en enää tykkää Japonialaisista, joten hintaluokassa pari kymppiä oon mukana mielelläni tukemassa Pajeron toimittamista paikkaan jossa se ei enää koskaan palele :lol:

Hieno juttu!

Toive listalla on esim. 1 kpl motonet Öljynsuod Mitsu dsl 15-7317 14,90€

TEMÄHIK

RoGer that !
Eli meiltä löytyis Hypoid LS 80w90 joka kyllä pitäisi sopia lukolliseen ja lukottomaan perään että laitetaanko sitä koko 6 litraa ?
Sitten kun tossa kotona kerroin vaimokullalle tällasesta hyväntekeväisyys ajelusta niin sekin löysi kotoa kaikenlaista pientä lahjotettavaa esim. sandraaleja monta paria niin mihinkäs näitä sit niinku olis hyvä toimittaa et avustukset saavat kyydin perille ?

TConfusedanttu
kingfisher Wrote:Eli meiltä löytyis Hypoid LS 80w90 joka kyllä pitäisi sopia lukolliseen ja lukottomaan perään että laitetaanko sitä koko 6 litraa ?
Sitten kun tossa kotona kerroin vaimokullalle tällasesta hyväntekeväisyys ajelusta niin sekin löysi kotoa kaikenlaista pientä lahjotettavaa esim. sandraaleja monta paria niin mihinkäs näitä sit niinku olis hyvä toimittaa et avustukset saavat kyydin perille ?

TConfusedanttu

Tänne meikäläisen residenssille olis tarkoitus kerätä täältä etelämmästä tulevat lahjoitukset/tukipaketit.

Nyt sitten varmistui kuljetus Tampesteriin, eli jos sais tavarat meikäläiselle 4.12 mennessä.

TEMÄHIK
Siuntion polttoainestä ja lounaasta tuli hyvä setti öljyjen lisäksi. Lippistä, t-paitaa ja kyniä..

Jontelta tuli ilmansuodatin ja pari purkkia perinteistä metsä evästä johon voi sujauttaa tuubista vähän tunnelmaa.

TEMÄHIK
Onko sitä jordaanin ristiniveltä kukaan vielä hankkinut?

Pitäis käydä siellä Motonetissä nyt lähipäivinä joskus, niin voisin ottaa sen kainaloon.....

EDIT: ja mullakin olis pari ärtsoppapurkkia lahjoittaa, kun en ite niitä enää saa popsia
Kaitsu Wrote:Onko sitä jordaanin ristiniveltä kukaan vielä hankkinut?

Ei vielä.

TEMÄHIK