Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Land Rover hinta neuvoja kaipaan!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Terve kaikki!!!
Minulle on tarjottu kaksi Land Roveria , 1952 aika hyvässä kunnossa ja vuoden 1954 paloauto , henkilöstö kuljetus auto , -54 ajettu vain 17.000 km.
Molemmat tulisi paketti hintana.
Missä hinnoissa tällaiset liikkuu???
Minulla ei ole mitään tietoa tällaisista.
Hinta riippuu markkinatilanteesta, mutta voivat olla aika arvokkaitakin :wink: :

http://www.pistonheads.com/classifieds/u...55/3617125
Riippuu myös aika paljon auton kunnosta (ja alkuperäiskunnosta), moneen on tehty (valitettavan usein) kaikennäköistä "kötöstelyä", leikattu peltejä, eri autoista osia DIY virityksiä jne...myyjät vastoin tätä faktaa yleensä väittävät, että ovat alkuperäisiä ja "helppoja museoautoiksi".... :?
Valmiiksi laitettu on yleensä edullisempi, kuin projekti+vaivat+kulut.
Hinta on tuon ikäisissä tunneasia.
Kaitsu Wrote:Riippuu myös aika paljon auton kunnosta (ja alkuperäiskunnosta), moneen on tehty (valitettavan usein) kaikennäköistä "kötöstelyä", leikattu peltejä, eri autoista osia DYI virityksiä jne...myyjät vastoin tätä faktaa yleensä väittävät, että ovat alkuperäisiä ja "helppoja museoautoiksi".... :?

Valitettavan totta monessa tapauksessa.
Laitahan kuvaa tai linkkiä, jotta voidaan joukolla ihmetellä Smile
Loskin Wrote:Terve kaikki!!!
Minulle on tarjottu kaksi Land Roveria , 1952 aika hyvässä kunnossa

Ja jos et itse ole kiinnostunut tosta -52 series ykkösestä, niin minä voisin olla :wink: