17-11-2015, 06:41
17-11-2015, 08:08
Kaikki aikanaan.
Uudistus ei oo helppo homma, mut jos haluja niin mulle voi ilmoittautua. 8)
Uudistus ei oo helppo homma, mut jos haluja niin mulle voi ilmoittautua. 8)
17-11-2015, 10:16
Kannatan uudistusta.
17-11-2015, 11:06
Uudistus tulee halus tai ei
17-11-2015, 12:40
-NewJuhani- Wrote:Uudistus ei oo helppo homma, mut jos haluja niin mulle voi ilmoittautua. 8)
Mitä haluja Juhani mahtaa tarkoittaa
hock:
hock:17-11-2015, 12:56
hanes Wrote:-NewJuhani- Wrote:Uudistus ei oo helppo homma, mut jos haluja niin mulle voi ilmoittautua. 8)
Mitä haluja Juhani mahtaa tarkoittaahock:
hock:
Kannattaa tai ei
17-11-2015, 02:49
Kyseinen "asiakas" on poistettu
17-11-2015, 10:43
Mua ei huoleta voorumin uudistus, onko tarvetta tai ei mulle kelpaa näinkin. Sisältö on tärkein.
Paljon enemmän huolettaa se, että minne kaikki on kadonneet?
Pari vuotta sitten palsta oli vilkas ja hengissä - nykyisi enää joku väsynyt viesti tai pari päivässä.
Mistä kiikastaa?
Onko kaikki jossakin fb;ssä vai mikäseoli?
TT
Paljon enemmän huolettaa se, että minne kaikki on kadonneet?
Pari vuotta sitten palsta oli vilkas ja hengissä - nykyisi enää joku väsynyt viesti tai pari päivässä.
Mistä kiikastaa?
Onko kaikki jossakin fb;ssä vai mikäseoli?
TT
18-11-2015, 06:13
Itse huomannut aivan saman! Aivan niinkuin foorumi olisi kuivumassa ja kuolemassa kokonaan pois!? Paljon hyviä kasvoja ja tietäviä kavereita poistunut foorumilta, mikä on suuri harmi. Nyt kaivattaisiin sitä yhteishenkeä!
18-11-2015, 09:25
Noin juuri kuin Pata kirjuutti. Jotain kontaktiongelmia oli minullakin päästä täällä juttusille. Syytä en vieläkään tiedä, mutta nut näköjään taas onnistuu. Ainakin vuoden se kesti.
18-11-2015, 10:07
Pata Jr. Wrote:Itse huomannut aivan saman! Aivan niinkuin foorumi olisi kuivumassa ja kuolemassa kokonaan pois!? Paljon hyviä kasvoja ja tietäviä kavereita poistunut foorumilta, mikä on suuri harmi. Nyt kaivattaisiin sitä yhteishenkeä!
Mulla ainakin jäi projektipäivitykset(kin) jäähylle, kun jäin odottamaan sitä uutta alustaa, jota keväällä jo pikkasen hehkutettiin, ja piti mm. varmuuskopioida "tärkeät" privat...
Mut kait niitä pitää sit ruveta päivittää jälkijättöisesti tänne, vaikka uudessa olis käsittääkseni kuvienkin laittaminen ollut helpompaa (vrt. Offipalsta)
23-11-2015, 05:00
No nyt alkaa palsta näyttämään hyvältä. Vielä kun sais nuo änkyrä-ääkköset hävitettyä niin olis kaikki taas kunnossa
.
.23-11-2015, 08:45
Ellunkana Wrote:No nyt alkaa palsta näyttämään hyvältä. Vielä kun sais nuo änkyrä-ääkköset hävitettyä niin olis kaikki taas kunnossa.
Noita ääkkös ongelmia me EI korjata, se saa jokainen käyttäjä itse tehdä. Sotty, mutta niin paljon aikaa mulla ei ole. Niitä ei pitäisi olla enemmän kun loukkaa 3 kk ajalta.
23-11-2015, 08:50
Kaitsu Wrote:Pata Jr. Wrote:Itse huomannut aivan saman! Aivan niinkuin foorumi olisi kuivumassa ja kuolemassa kokonaan pois!? Paljon hyviä kasvoja ja tietäviä kavereita poistunut foorumilta, mikä on suuri harmi. Nyt kaivattaisiin sitä yhteishenkeä!
Mulla ainakin jäi projektipäivitykset(kin) jäähylle, kun jäin odottamaan sitä uutta alustaa, jota keväällä jo pikkasen hehkutettiin, ja piti mm. varmuuskopioida "tärkeät" privat...
Mut kait niitä pitää sit ruveta päivittää jälkijättöisesti tänne, vaikka uudessa olis käsittääkseni kuvienkin laittaminen ollut helpompaa (vrt. Offipalsta)
Offipalstalle saa ihan vapaasti siirtyä, kun se näköjään on sellainen taivas monelle.
Olen itse sen jäsen mutta sen sisältö on kyllä valitettavasti aika Toiota tuoteen ympärillä pyörivä paikka. (Lue: Minun mielipide)
Jos me ollan tulossa sinne niin siitä keskustellaan taustalla. Se voi toki olla mahdollista, mutta ensi pitää saada ylläpito ja sen sellainen kuntoon. Ei palsta pysy kunnossa itsestään.. ihan kun autot, ja osittain naiset, niitä pitää hoitaa :evil:
Mara
24-11-2015, 12:08
Ensinnäkin isot kiitokset tästä uudesta palstasta, ja että se on viimein tässä! Ei ole vielä muilta kiireiltä kerinnyt kunnolla tutustumaan tähän, mutta pikkuhiljaa....
Niin, en tiedä kenelle toi Offiplasta on autuus, itse olen molemmilla palstoilla ja kuten tuolla toisessa ketjussa sanoin, että mielestäni RY:llä olisi hyvä olla oma palsta jatkossakin...ja toi lainauksessa vertaa Offipalsta -kommenttini oli lähinnä sitä, että odotukset uuden palstan osalta kuvien laittamiseen oli että se on helpompaa.
Ja sitähän myös heti kokeillaan kun ehditään 8)
Niin, en tiedä kenelle toi Offiplasta on autuus, itse olen molemmilla palstoilla ja kuten tuolla toisessa ketjussa sanoin, että mielestäni RY:llä olisi hyvä olla oma palsta jatkossakin...ja toi lainauksessa vertaa Offipalsta -kommenttini oli lähinnä sitä, että odotukset uuden palstan osalta kuvien laittamiseen oli että se on helpompaa.
Ja sitähän myös heti kokeillaan kun ehditään 8)
24-11-2015, 08:23
Forumin vanhan osoitteen hakemistoon (http://roverfriends.fi/foorumi/) voisi pudottaa index.php tiedoston jossa:
...niin ohjailisi tähän uuteen osoitteeseen automaagisesti.
02-12-2015, 07:06
Suuri kiitos palstan uudistamisesta!
02-12-2015, 07:53
Tämähän on todella hyvän tuntuinen, pelkistetty ja selkeä. Ja mukavan näköinen grafiikka.
03-12-2015, 11:36
JariR Wrote:Forumin vanhan osoitteen hakemistoon (http://roverfriends.fi/foorumi/) voisi pudottaa index.php tiedoston jossa:
Ihan ok. Laiton sen sinne, mutta ongelma on se että palstan sisällä on niittä linkkejä ja ne linkit menee väärään foorumiin, siis /foorumi/ nä ei taida ohjauta uudelle puolelle.
03-12-2015, 03:49
Mericsson Wrote:JariR Wrote:Forumin vanhan osoitteen hakemistoon (http://roverfriends.fi/foorumi/) voisi pudottaa index.php tiedoston jossa:
Ihan ok. Laiton sen sinne, mutta ongelma on se että palstan sisällä on niittä linkkejä ja ne linkit menee väärään foorumiin, siis /foorumi/ nä ei taida ohjauta uudelle puolelle.
Totta, tuo php-skripti ei korjaa vanhoja foorumin sisäisiä linkkejä, vaan uudelleenohjaa ainoastaan http://roverfrieds.fi/foorumi/ ja http://roverfrieds.fi/foorumi/index.php osoitteeseen saapuvat uuden palstan osoitteeseen.
Jotta vanhat linkit toimisivat, pitäisi tuolta "/foorumi"-hakemistosta löytyä muutkin .php-tiedostot, kuten esimerkiksi viewtopic.php ja jotta parametritkin saataisiin mukaan, pitäisi skriptiä muokata esim. viewtopic.php:n osalta seuraavanlaiseksi:
Vastaavasti index.php:n sisältö vanhan foorumin osoitteessa:
jne..jne.. muille php-tiedostoille. Tämä voisi olla yksi keino ulkoisten ja sisäisten linkkien korjaamiseen, mutta edellyttää että parametrit ovat vanhassa ja uudessa foorumisoftassa suhteellisen yhteneviä. Toisaalta jos tällä keinolla saisi linkitykset pelaamaan, niin ei tarvitsisi kannassa oleviin viesteihin koskea.
07-12-2015, 10:36
Onpas tämä muuttunut
Onkin aikaa kun olen viimeks täällä käynyt.
Onkin aikaa kun olen viimeks täällä käynyt.