Taas mennään maastoon
Sunnuntaina 18.10. kokoonnutaan kello 11
Jumissa.comin ajoalueella osoitteessa Vehmaantie 1057, 23600 Kalanti.
Karttalinkki tässä.
Alue on sama kuin FOT 2009. Vakiollekin löytyy reittejä ja haasteita riittää myös hiukan rakennetuille autoille. Tarvittaessa voidaan jakautua muutamaan eritasoiseen ryhmään. Tulet tehdään iltapäivällä, omat eväät mukaan. Järjestäjä tarjoaa nokipannukahvit. Iltapäivällä ajetaan halujen mukaan vaikka pimeään saakka. Safarimaksu 25 e/auto.
Safari vain jäsenille, ilmoittautumiset mielellään sähköpostilla antti(ät)offroadpaja(piste)fi, hätätilassa tekstiviesti 040-730 6071. Mukaan auton tiedot ja henkilöluku.
Mukana ollaan
Autona DII Td5 vakio..
3 hengen voimin.
Sähköpostissa kanssa virallinen ilmo..
Niin, tänne voi myös ilmoittautua!
jomppe Wrote:Mukana ollaan
Tämä ei ole mikään yllätys
T, Antti
Pankin viive plus miten usen era sitten ehtii tarkistamaan uudet jäsenet. Alle viikko kuitenkin.
T, Antti
Joo mukana ollaan.
Autona orkkis RRC ja ryhmää 2-3henk.
Tämä (kuten Katisten kartanon tilaisuuskin) kiinnostaisi kovasti, mutta ei liene lällyoffia? Vakioautoille toki, mutta kuis herkkänahkaisille silmäterille?
Saattaa olla hiukan liian vakavaa, mutta paikanpäällähän se selviää
T, Antti
Kuinka sitovia ilmottautumisia halutaan? Mun tekis kovasti mieli, mutten vielä tiedä pääsenkö, tai onko edes rahaa...
Ei nämä kiveen hakattuja ole
T, Antti
Voik toho kerho "Rover Ystävät ry" liitty jäseneks vaikkei omistaiska rooveri?
...vaikkei omistaiska rooveri? - Viälä.
Eikähän pankin viive ole kuitrenkin alle kuukausi
T, Antti
Pitäiskö minunkin hommaa joku Lantikka metsään, olis just toi kuukaus pajoittaa se metsä kuntoon. Kai siinä kerkeis.
Kyllä sinne D2:llakin voi tulla
T, Antti
Ilmoittautuneita 5 autoa ja noin 11 henkeä.
T, Antti
Kauheen vähän :o
Mulla sylkee Range vesiä pihalle. Pitäis keritä tutkiin, että onko siinä oikeesti jotain vikaa, vai falskaako vaan joku putki. Vie vaan tuo "nuorikko" kaiken vapaa-ajan nyt :oops:
niko Wrote:Kauheen vähän :o
Mutta onhan tässä vielä melkein kuukausi aikaa
T, Antti
Mä esimerkiksi hyvinkin saatan tulla, kerään tässä vaan rohkeutta ensin...
jvaho Wrote:Tämä (kuten Katisten kartanon tilaisuuskin) kiinnostaisi kovasti, mutta ei liene lällyoffia? Vakioautoille toki, mutta kuis herkkänahkaisille silmäterille?
silmäterä
Angelo Wrote:Pitäiskö minunkin hommaa joku Lantikka metsään,
Ahosensetä Wrote:Kyllä sinne D2:llakin voi tulla
Voi ja kannattaa tulla.
jvaho Wrote:kerään tässä vaan rohkeutta ensin...
Makustele näitä kuvia Kalannista... offikuume lisääntyy.
http://picasaweb.google.fi/jomppez/FOT20...lppoRyhma#
Sä oletkin Jomppe mua kovempi jätkä..! Mun on vaan pakko miettiä vielä, harmittaisi niiiin rajusti jos sössin siellä jotain, toi kun on vasta maalattu ja oiottu.
jvaho Wrote:Sä oletkin Jomppe mua kovempi jätkä..!
Ehei.. kyllä mua jännittää ennen joka reissua, mutta kun ojan toiselle puolelle pääsee, niin jännitys katoaa ja hauskuus alkaa.
Quote:pakko miettiä vielä, harmittaisi niiiin rajusti jos sössin siellä jotain, toi kun on vasta maalattu ja oiottu.
ymmärrän hyvin .. kyllä muakin harmittaa jos jotain tapahtuu. Hitaasti ja miettien eteenpäin, niin säästyy paljolta. Vahinkoja kuitenkin aina voi tulla.
Mukaan vaan ja jos alkaa paikan päällä arveluttaa, niin maastoon ottamaan kuvia.
Mukana ollan P38 + Stig

Niin, tämähän meni pieleen.
D2 vois lähteä ja varmaan pärjäis pikku avulla.
Meillä on vaan tuo stadion trial ja seuraavana päivänä pitää hinata jokkis autoja vauhti puistossa.
Väliaikatietoja: 7 autoa, 13 henkeä. Mukana jo RRC, DS1, DS2, Def ja P38A
T, Antti
Rangen vesivuoto löytyny, enää pitää vaan korjata, joten varmaan päästään lähteen. Ajattelin ottaa viä Sinikan huoltoautoks, jos tuleekin tarve hinata Lommone takasin

Keväällä vois järjestää uuden kalannin reissun mihin pääsisi mukaan. On kuulemma hienot maisemat!
Väliaikatietoja: 16 henkeä, 9 autoa.
Def 2
DS1 1
DS2 1
P38A 1
RRC 3
Ja yksi vääränmerkkinen
T, Antti
Ahosensetä Wrote:Ja yksi vääränmerkkinen 

hock: