Muutamaan kertaan olen jo yrittänyt lähettää palstalaisille yksityisviestejä. Vastauksia kysymyksiin ei ole kuulunut, joten herää epäilys onkohan viestit ylipäänsä lähteneetkään. Lähtevien ja lähetettyjen kansioissa ei näy mitään, vaikka lähetysnappia tuli varmasti painettua. Olen kuullut että muillakin on ollut samanlaisia ongelmia. Voisko modet vähän tutkia?
Minulla viestit jäävät makaamaan "lähtevät" kansioon.
Saako ne jotenkin pakotettua liikkeelle?
Samaa ongelmaa havaittavissa täälläkin.
Ekaan ongelmaan ei ole antaa vastausta.
oilywadder Wrote:Minulla viestit jäävät makaamaan "lähtevät" kansioon.
Saako ne jotenkin pakotettua liikkeelle?
Sen sijaan tuo ylläoleva kertoo ettei vastaanottaja ole käynyt privapostissaan (eikä lukenut viestiä). Muuttuu lähetetyksi kun vastaanottaja kirjautuu palstalle ja käy postissaan. Vähän sama juttu kuin Whatsappissa. Väkästen väri vaihtuu kun vastaanottaja käy samassa sovelluksessa. Tämä ainakin yksi syy, liekö niitä sitten muitakin.
OK. Kiitos ohjeistuksesta.
Ei ole vatsapit tullu tutuksi - kuvittelin et toiminta olis ollut samanlainen kuin sähköpostissa.
Nyt tiedän paremmin

Hei!
Kirjautuessani sivuille näen, että minulle on tullut uusi yksityisviesti, mutta kun avaan viestit niin uusia viestejä ei näy. Ilmoitukset näyttää myös punaista ja ilmoittavat uuden viestin saapuneen, mutta kun klikkaan niin tulee ilmoitus, jotta minulla ei ole oikeuksia lukea pidossa olevia yksityisviestejä.. mitäs nyt?
vesku post_id=98059 time=1497008805 user_id=703 Wrote:Hei!
Kirjautuessani sivuille näen, että minulle on tullut uusi yksityisviesti, mutta kun avaan viestit niin uusia viestejä ei näy. Ilmoitukset näyttää myös punaista ja ilmoittavat uuden viestin saapuneen, mutta kun klikkaan niin tulee ilmoitus, jotta minulla ei ole oikeuksia lukea pidossa olevia yksityisviestejä.. mitäs nyt?
Mulla sama, en muista mikä se ilmoitus oli että jotain pidätettyjä viestejä tms. Sitten jossain vaiheessa ei näy mitään et olis tullu. Mutta missään vaiheessa ei siis pääse lukemaan viestiä.

hock:
Taas näkyi että tullut YV,mutta kun yrittää lukea niin sanoo jotain että "et voi lukea pidätettyjä viestejä" tjsp...

hock: :?: