Onkos kukaan laitellut takavinssiä defe 90

een? Minkähän merkkinen ja mallinen laite sopis parhaiten? Ongelmana lienee, että on lattian alla alttiina kaikelle kuralle ja p...kalle. Ohjaus pitäis kait olla kojelaudasta, eikä mitään vapautusnamikoita tarvis auton alla käydä kääntämässä. Löytyisköhän mistään valmista petiä, vai pitäiskö tehä/teettää?
Voi olla, että briteistä/jenkeistä vois löytyä jonku aftermarket offroad tarvike kauppiaalta joku sopiva vinssipeti sille lattian allekin. Mutta itse kun tekee niin saa semmosen kun tulee

.
Ja tokihan niitä pajoja löytyy jotka tekee...

Pitäisi suunnitella joku näppärä systeemi jollei jo valmista löydy. 8mm tavara riittäisi varmaankin siihen, laserilla voisi leikata suurempiakin eriä kun moinen mahdollisuus on. Hintakaan tuskin on paha loppujen lopuksi.
Poistettu, syytä voi miettiä
Equipelta löytyy täydellinen sarja jolla vinssi laitetaan takatilan lattialle erikseen ruuvattavaan telineeseen. Tarpeen loputtua voi vinssin nostaa pois vaikka vaneriseen säilytys laatikkoon laatikkoon.
Lattille ei jää kuin pari kupukanta ruuvia hieman töröttämään.
Hinta varmaan korkea, mutta hyvä jos arvostaa lattia käyttö mahdollisuutta.
Kannattaa varmistaa vieläkö näitä on saatavana..
blenheim Wrote:Mutta itse kun tekee niin saa semmosen kun tulee
.
Ja tokihan niitä pajoja löytyy jotka tekee...
Pitäisi suunnitella joku näppärä systeemi jollei jo valmista löydy. 8mm tavara riittäisi varmaankin siihen, laserilla voisi leikata suurempiakin eriä kun moinen mahdollisuus on. Hintakaan tuskin on paha loppujen lopuksi.
Osaisitkohan kyhätä mulle tollasen vinssipedin tonne defen alle, ite kun en noita metallihommia oikein hallitse? Jos kyllä, niin lähettäisitkö privaa niin voitais sopia kuvioista.