20-01-2020, 12:05
22-01-2020, 10:16
Unoha motonetin autogauget ainakin. Itse kokeilin ja näyttää 0.5kg liika vähän. Samaa tekee voltti ja bensamittarit.
VDO, AUTOMETER varmaan parhaat ja jopa BILTEMA ollut tarkkuudessa hyvä.
Jos lompsa kestää niin VDO tai AUTOMETER
VDO, AUTOMETER varmaan parhaat ja jopa BILTEMA ollut tarkkuudessa hyvä.
Jos lompsa kestää niin VDO tai AUTOMETER
23-01-2020, 07:46
moi!
OK, thänks....VDO oli mielessä itelläkin. aattelin laittaa muutaman muunki tarpeellisen mittarin eli semmonen 3 setti
onko muuten sähköinen yhtä "luotettava" kun kapilaarimittari? en nyt hae super tarkkaa mittaria, vaan indikaation että ylipäätään on painetta. Valo kun syttyy niin paine on jo poissa.
sellanen mittari/valo/hälytin yhdistelmä olisi kiva. varsinkin jos jhälytysrajan voi itse määrittää...
//Janne
OK, thänks....VDO oli mielessä itelläkin. aattelin laittaa muutaman muunki tarpeellisen mittarin eli semmonen 3 setti

onko muuten sähköinen yhtä "luotettava" kun kapilaarimittari? en nyt hae super tarkkaa mittaria, vaan indikaation että ylipäätään on painetta. Valo kun syttyy niin paine on jo poissa.
sellanen mittari/valo/hälytin yhdistelmä olisi kiva. varsinkin jos jhälytysrajan voi itse määrittää...
//Janne
23-01-2020, 07:48
tyyppiä tollanen https://www.autometer.com/2-3-gauge-cons...-2293.html
23-01-2020, 01:41
Itse en kyllä hyttiin kiinteetä öljylinjaa vetäisi. Väittäsin että kunnon mittarissa ei ole väliä onko sähköinen vai ns mekaaninen.
Molemmat voi toki valehella..
Molemmat voi toki valehella..
12-02-2020, 09:33
Laitoin kymmenen euron mekaanisen vuosia sitten. Kyllä se puolen kilon tarkkuudella menee, samapa tuo on kun vaan näkee jos paineet kovin poikkeaa normaalista.
TT
TT
13-02-2020, 12:25
Eikai tossa kapillaarihommassa ole muuta vikaa kuin että jos jotain hajoaa tai vuotaa, niin suihkii sitten öljyä kabiiniin tai muualle.