Harvinaisempaa herkkua tarjolla, eli vaikeammin löydettävät 19 tuuman AT:t. Oli mulla isossa Rangessa (L322) saman konsernin autoista menee varmaan myös RR Sportiin, Disco 3/4:een, todennäköisesti uudempiinkin joissa 19" valssit.
Näillä uskaltaa jo metsänkin puolelle, vahvistettu sivu. Ei mitkään pinnatut.
Pintaa hyvin jäljellä, kahdessa 7mm / kahdessa 6-7mm.
Nyt syyshintaan 300€, Nurmijärvellä.
Asiallisia tarjouksiakin voi esittää hinnasta.
Priva tai nolla 4 nolla 732 OO96
![[Image: picture.php?albumid=4410&pictureid=227426]](https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4410&pictureid=227426)
Palstalaisille alennusta, uusi hinta 450€. Tätä kokoa on harvoin tarjolla, mulla on metsä-autot erikseen, niin L322 Rangessa ei käyttöä näille.
Alkaa olla aika vanhat mihin vaan :roll:

hock:
Ei kyllä tunnu että olisivat kovettunee tms, onhan tollaset vähän jämäkämmät muutenkin katukumeihin verrattuna.
Tarjotakkin saa. Itse ajoin noilla viime kesän ja talven ja ihan hyvin toimivat.
Mutta kun en aja maastoajoa tolla autolla ja mulla on siihen olemassa kesäkumit (ja kahdet talvirenkaat), niin näillä ei ole oikeen käyttöä.
P.S. vaihdossa voi tarjota myös 17" Freelanderin renkaita, väliraha tai päikseen riippuen kumeista.
Vanhat ja vanhat... Jos nuo on ostettu vaikka pari vuotta valmistuksesta ja säilytetty asiallisesti, niin ihan ok mun mielestä vielä. Tosi paljon vaikuttaa säilytys. Renkaiden välilläkin on eroa.
Mulla on poolossa uutena 2010 ostetut talvikumit.
2kpl -06 paistettu, ja 2kumia -08 paistettu. Pesty hyvin aina keväällä, kuivatettu ja sitten jätesäkkiin tiivisti ja pimeään varastoon. Pysyy kumiseos pehmeänä pidempään. Viime talvena oli ihan ok:t vielä, pysyneet suht pehmeinä ja meinasin että täksi talveksi ostan uudet ja nuo siirtyy peräkärryyn. Pintaa 6mm jäljellä. No, miss Fortuna teki vähän enempi kepposia ja meni moni asia ihan erilailla kun ajateltu, niin vieläkin mentiin vanhoilla... 8)
Nyt Rover-ystävälliseen tingittyyn hintaan, tästä alle ja safarille.
390€
RY-maastoajopäivä lähestyy, tästä All Terrainit alle niin ei tartte katuslickseillä ajella. 8)
Tarjouksenkin voi esittää jos hinta ei ole vielä tarpeeks halpa.
Nostellaas tätäkin jos 19"

ia olis joku vailla.
Nyt syyshintaan nämä hyvät AT:t 300€.
Nostelaas tääkin näkyville.