Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Uusi käyttäjä esittäytyy
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Päivää kaikille! Tässä n. 2 kuukauden ajan olen omistanut Rover 114i Cabrioletin. Täytyy sanoa, että tyytyväinen olen hankintaani ollut.
Terve tuloa foorumille
Kai osallistut Kevätajoihin
Tervehdys vaan.
Moi,

Pistäppä kuva niin nähdään minkälainen tuo tuommoinen ajoneuvo on!
Ei taida olla maasturi :?
päivää
Joo terve vaan :!:
Tervetuloa joukkoon iloiseen Big Grin
Ei ole maasturi tämä kikotin. Missäs ja milloin kevätajot ovat? Kesälle buukattu jo yhdet italialaisten kokoontumisajot toisella pulkalla. Kuvia en saa oikein mihinkään näytille. Voin postilla laittaa ylläpidolle pari kuvaa, jos saa siten postattua tänne.
fastfiat Wrote:Ei ole maasturi tämä kikotin. Missäs ja milloin kevätajot ovat? Kesälle buukattu jo yhdet italialaisten kokoontumisajot toisella pulkalla. Kuvia en saa oikein mihinkään näytille. Voin postilla laittaa ylläpidolle pari kuvaa, jos saa siten postattua tänne.

Tervetuloa foorumille. Muistelisin että olen saman nimimerkin kirjoituksia lukenut fiatin foorumilla silloin kun uunon omistin.

Kevätajoista tietoa löytyy täältä: http://www.roverfriends.fi/tapahtumia.htm
Tervetuloa foorumille. Muistelisin että olen saman nimimerkin kirjoituksia lukenut fiatin foorumilla silloin kun uunon omistin.

Samapa henkilö hyvinkin. Sunkin nimimerkki kuulostaa tutulta. Turbo Uunosta luopuminen minutkin sai näille urille. Kiitos linkistä.

Ja perskuta, kevätajot jäävät töiden takia väliin.
Ensimmäiset postaukset tänne menossa. Olen omistanut Freekun V6 SE Aut. jne... vuosimallia -02, jonka ostin 20 tonnia ajettuna maahantuojalta, (volvo) oli ollut esittelyautona.

Nyt siihen tuli 124 tonnia täyteen ja päädyin vaihtamaan sen uuteen LR2Confusedeen Td4... sillä olen ajellut jo peräti 155 km.
hehe parempi myöhänn kun ei milloinkaan...MORJENS! :lol:
KAAPO Wrote:Ensimmäiset postaukset tänne menossa. Olen omistanut Freekun V6 SE Aut. jne... vuosimallia -02, jonka ostin 20 tonnia ajettuna maahantuojalta, (volvo) oli ollut esittelyautona.

Nyt siihen tuli 124 tonnia täyteen ja päädyin vaihtamaan sen uuteen LR2Confusedeen Td4... sillä olen ajellut jo peräti 155 km.

Onnea uudelle Lantikalle!
Romeo Wrote:
KAAPO Wrote:Ensimmäiset postaukset tänne menossa. Olen omistanut Freekun V6 SE Aut. jne... vuosimallia -02, jonka ostin 20 tonnia ajettuna maahantuojalta, (volvo) oli ollut esittelyautona.

Onnea uudelle Lantikalle!

Kiitos kiitos! Näyttäisi olevan tuo edellinen freekkuni jo myynnissä. Tuossa olisi jollekin ihan "soiva peli"... http://www.laakkonen.fi/index.php?page=P...eid=JFP-47