Onko tässä maassa nähty tai omistaako joku palstalla viimeisimpiä Rangeja 300 tdi -koneisena? Siis semmosta jossa on uudempi sisustus (Discon kojetaulu) ja tankkausluukku vanhoja ylempänä...+ muuta pientä eroavaisuutta vanhempiin malleihin.
TT
Toi tankin luukku on jo ylempänä '91 malleissa. Tota "Soft Dash" Classiccia jossa tosiaan 300TDi Discon kojelauta en ihan heti muista et onko Classiccia 300TDi koneella edes tullu koskaan Suomeen (?) :roll: , mulla oli yks Classicci joka oli täällä muutettu 300:ksi ja myös automaatiksi. Mutta sisältä oli ihan normi Classicci, paitsi ilman takapenkkejä ja huoltoauto.
EDIT: niin, unohtu laittaa eilen et tota soft dash:iä tehtiin 94-96.
Joo, kävin minäkin joskus liki 20 v sitten koeajamassa myytävänä olleen RRC:n 300 -koneella. Sihvonen sitä myi ja kai se oli sen tekemä muunnos.
Mun Classicista oli tarina et olis 300:nen Discon kone laitettu aikanaan Offroad Centerissä ja sit ihan viimeaikoina ennen ku tuli mulle olis kans siihen Sihvonen laittanu manuaalin tilalle sen automaattiaskin, sekin Discosta - toki sama ZF:n 4HP22 askihan se on ku Rangessa.