24-10-2009, 11:25
Kännistin rangen eilen ,kylmiltään, lähti hyvin käyntiin mutta välittömästi löi ryypyn päälle niin että putkesta nousi musta savu,sitten hetken röpöteltyään käynti normalisointui! Tänään myös käynnistyi hyvin mutta sitten tuli niin paljon ryyppyä,että sammui, eikä sen jälkeen enään suostunut käynnistymään!? Älyboksin apparin penkin alta, vaihdoin uuteen viime vuonna,mikäs nyt pitäisi vaihtaa?tai korjata?!
hock:
Unohtui kertoa vielä, jotta olen purkanut tankin pois, takapään ruostevaurioden korjailun vuoksi,takaisin laittaessa voipi olla, että ne neljä pikkuletkua tankin kyljestä,ovat voineet mennä väärin ! :oops: olisiko tällä vaikutusta ongelman syntyyn,laitteessa ei kuitenkaan ole muita emissioncontrol säiliöitä. Tuon imusarjan ryyppyliittimen, olen irroittanut jo kauan sitten,ei vaikutusta mihinkään.Kävin vaihtamassa puolan uuteen! ei vaikutusta! vaihdoin e.c.u:n ei vaikutusta! kuivailin tulppia,olivat nokisia,ei vaikutusta
hock:No niin, nyt olen vaihtanut tulpat/sytkäyksikön,tukkinut imukanteen menevän ryyppyletkun,irroittanut sen liittimen,varmistanut bensapumpun toiminnan,kiilannut imuläpän auki! ainavaan on ryyppy niin tukevasti päällä, ettei käy jos nostan jalan kaasulta!mitäs nyt tehdään?
hock:
hock:Unohtui kertoa vielä, jotta olen purkanut tankin pois, takapään ruostevaurioden korjailun vuoksi,takaisin laittaessa voipi olla, että ne neljä pikkuletkua tankin kyljestä,ovat voineet mennä väärin ! :oops: olisiko tällä vaikutusta ongelman syntyyn,laitteessa ei kuitenkaan ole muita emissioncontrol säiliöitä. Tuon imusarjan ryyppyliittimen, olen irroittanut jo kauan sitten,ei vaikutusta mihinkään.Kävin vaihtamassa puolan uuteen! ei vaikutusta! vaihdoin e.c.u:n ei vaikutusta! kuivailin tulppia,olivat nokisia,ei vaikutusta
hock:No niin, nyt olen vaihtanut tulpat/sytkäyksikön,tukkinut imukanteen menevän ryyppyletkun,irroittanut sen liittimen,varmistanut bensapumpun toiminnan,kiilannut imuläpän auki! ainavaan on ryyppy niin tukevasti päällä, ettei käy jos nostan jalan kaasulta!mitäs nyt tehdään?
hock: