Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Landrover series 3 kytkimen pääsylinteriin adapteri
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Landrover series 3 kytkimen pääsylinteriin adapteri.
Pääsylinterin ja putken väliin, osanumero 139082.
Tarvetta Lappeenrannassa, löytyisikö miten läheltä?
Tai mistä yrityksestä kannattaa kysellä?
Kaverin puolesta kyselen, kun omistajalla on ikää yli 70, niin on aikalailla ulkoistettu tällaiset asiat....
Multa löytyy ainakin 1 käytetty. On tosin kiinni vanhassa kuluneesa pääsylinterissä. Katotaan josko sen sais irti siitä.? Koitan illalla ehtiä
[Image: picture.php?albumid=8965&pictureid=243006]
Siis ilmeisesti tuommoinen sovite, pääsylinterin ja putken välissä..?

Heti kun Kallelle vinkkasin, niin löysin omastakin varastosta vastaavan. Irrotusta voin kokeilla tällekin, ja kun omaa tarvetta ei ole niin jos Kalle ei saa irti/halua luopua, niin tuo joutaisi kyllä...

Ihmetellään...
Juurikin tuota etsin.

Näkyy putki olevan poikki, se ei haittaa, joten adapterin ja nipan (jossa pätkä putkea) yhdessä irroittaminen on varmasti helpompaa pääsylinteristä.
Sen jälkeen lämmittämällä saa kyllä tuon nipan (jossa putken pätkä) irti adapterista.

Onko tuo missäpäin Suomea?
Tänään sain OffRoadCenteriltä vastauksen, että löytyy 12 euron hintaan (plus postituksen kulut).
Joten ihan kauheaa määrää euroja ei nyt olisi vaihtamassa omistajaa...
Siuntiossa on mun. OffroadCenteriltä n.20km etelään. Meinasin 10€ pyytää etsimis, irrotusyritys, kiroilu ja paketointipalkkaa +postikulut ,.... joten jos et muuta tarvii ni tilaa tuolta vaan ni saat uuden. Sit jos muuta käytettyä osaa tarvii samalla ni sit toi menee hyvin tietty samalla vaivalla. ?
Tämä mun on Korpilahdella, eli postin kyytiin pitäisi laittaa. Irtosi ilman väkivaltaa, on hieman ikääntymistä havaittavissa eli pitäisi vielä tarkemmin katsoa se pinta mihin putki tulee...

Uusi tuohon hintaan ehkä kannattavampi, mutta eiköhän tuo minun joutaisi postikuluilla eli mitä se muutaman euron verran ottaisi..?
Jasu: lähetin s-postia.
Kuitataan tännekin, osa löytynyt, ja on jo postin hallussa, oletettavasti alkuviikosta perillä. Hyvä että tarpeeseen menee, olisi tuolla jäänyt jouten. Kun en edes ennen tätä tiennyt tuollaista osaa olevankaan saati omistavani. Joka päivä siis oppii jotakin...
Hienoa! ? ?