Keskutelu alueissa ei näy mitään ?
Ongelam on se että palsta on ollut käyttämättä sen verran pitkään että palstan alueiden aika asetus on asetettu 100 päivälle.
Korjaa se seuraavasti:
Valitse ensin pääsivulta "
Oma tunnus" -kohta
Valitse "
Profiili" -kohta
Otsikon "
Huoneiden asetuksset" alta saat säädettyä asetukset oman maun mukaan.
Keskutelu per sivu: miten monta keskustelua näet samaan aikaan. Arvo voisi olla
20 - 25 per sivu.
Huoneidän oletusnäkymä: Ainakin nyt alussa kannattaa asetta se "
Näytä kaikki keskutelut" sen voi sitten myöhemmin muuttaa esim: "Näytä viimeisin vuosi"
Mitään muuta säätöä ei tarvitse tehdä jos ei välttämättä tahdo säätää niitä.
onHuoneiden asetukset
Laitoin itsellenikin nuo asetukset, kun omista ketjuista näkyy vaan yksi sivu, mutta edelleen mun LR kalustosta ei näy kun eka sivu, vaikka siinä näkyy et olis ne 9 sivua?
Enkö osaa käyttää tätä, kun tuo edellinen viesti ei näy tuon admin viestine alla "ketjussa" vaan erikseen? Laitan vielä tämän, että meneekö ketjuun vai missä tämä näkyy.... testing testing...
Koitin käydä muuttelemassa. Ei auta.
Onko muillakin palstalaisilla niin, että eri alueilla olevista eri keskusteluketjuista saa auki VAIN sen ihan ensimmäisen postauksen? Eli jos on vaikka 22 sivua jo jutusteltuna ja haluaisi katsoa viimeisen uusimman postauksen, niin silti saa näkyviin vain sen koko ketjun ekan postauksen?!?
Auttoi ainakin minulla kun kävin muuttamassa Keskustelun asetukset kohdasta Näkymä: Viestit järjestyksessä taisi olla Otsikoitu näkymä alunperin.
(04-02-2025, 03:04 )series3kalle Wrote: [ -> ]Koitin käydä muuttelemassa. Ei auta.
Onko muillakin palstalaisilla niin, että eri alueilla olevista eri keskusteluketjuista saa auki VAIN sen ihan ensimmäisen postauksen? Eli jos on vaikka 22 sivua jo jutusteltuna ja haluaisi katsoa viimeisen uusimman postauksen, niin silti saa näkyviin vain sen koko ketjun ekan postauksen?!?
Mulla sama, koitin tossa aikasemmin vastata tähän, mut sivut kaatu ja ilmoitti ettei saa yhteyttä, netti kyllä toimi muuten ok.
Ero tähän oli että laitoin esikatselun ja sitten kyykkäs, en tiedä oliko sattumaa vai ei.
(04-02-2025, 05:08 )pakafi Wrote: [ -> ]Auttoi ainakin minulla kun kävin muuttamassa Keskustelun asetukset kohdasta Näkymä: Viestit järjestyksessä taisi olla Otsikoitu näkymä alunperin.
No niin, tän kun laitto niin nyt näkyy. Eli alkuperäiseen epäilyyn, syy oli juurikin kun ei osannut käyttää tätä.
(04-02-2025, 05:08 )pakafi Wrote: [ -> ]Auttoi ainakin minulla kun kävin muuttamassa Keskustelun asetukset kohdasta Näkymä: Viestit järjestyksessä taisi olla Otsikoitu näkymä alunperin.
No niin, tän kun laitto niin nyt näkyy. Eli alkuperäiseen epäilyyn, syy oli juurikin kun ei osannut käyttää tätä.

No nyt rupes näkymään! Toi mun postaus tässä aiemmin oli ihan sokkona lähetetty näkemättä muiden viestejä lainkaan. ?
Hymiöt muuttuu kysymysmerkeiksi. ????
(03-02-2025, 04:06 )ForumAdmin Wrote: [ -> ]
Keskutelu alueissa ei näy mitään ?
Ongelam on se että palsta on ollut käyttämättä sen verran pitkään että palstan alueiden aika asetus on asetettu 100 päivälle.
Korjaa se seuraavasti:
Valitse ensin pääsivulta "Oma tunnus" -kohta
Valitse "Profiili" -kohta
Otsikon "Huoneiden asetuksset" alta saat säädettyä asetukset oman maun mukaan.
Keskutelu per sivu: miten monta keskustelua näet samaan aikaan. Arvo voisi olla 20 - 25 per sivu.
Huoneidän oletusnäkymä: Ainakin nyt alussa kannattaa asetta se "Näytä kaikki keskutelut" sen voi sitten myöhemmin muuttaa esim: "Näytä viimeisin vuosi"
Mitään muuta säätöä ei tarvitse tehdä jos ei välttämättä tahdo säätää niitä.
Moi, näyttäis siltä että se keskustelut näkymä pitää kans vaihtaa siitä otsikoitu näkymä > viestit järjestyksessä, että näkee ketjuista kaikki sivut.
Tuli tuosta sellainen mieleen, että jos tarkoitus oli että noita juttuja voi rekisteröimättömätkin lukea, ohjeita ym. eivät pääse noita asetuksia muuttamaan, eivätkä siten näe ilmeisestikään kaikkia sivuja, että pystyiskö noi jotenkin muuttaa oletusarvoiksi itse palstalle?
onHuoneiden asetukset
Onko mahdollista siirtää palstan hoito osaavimpiin käsiin? Oikeinkirjoitustaito ja IT -osaaminen on eduksi. Nykyisellään Rover -ystävyys on katkolla, turha yrittää periä jäsenmaksua.
Jos minä ymmärsin oikein , on tämän palstan ylläpito ja TÄYSIN vapaaehtoistyötä/hyväntekeväisyyttä. Se työ tapahtuu saamatta minkäänlaista rahallista korvausta kaikesta siitä isosta työmäärästä mitä ylläpitäjä tähän laittaa omalla vapaa-ajallaan oman arkityön jälkeen. Itse en tiedä aateekoo hommista muuta kuin sen 100 varman asian, että "helppo juttu" on AINA aivan julmetun suuri suo ja säätö ennenkuin mikään homma on tehty ja kunnossa.
Eli jos joku on sitä mieltä että osaa jeesiä tämän kanssa, niin uskoisin että hän ihan ilomielin saa auttaa Ylläpidossa!
Tsempataan tää palsta nyt toimivaks ja elvytettään homma toimimaan, ni ei tarvii Faceen liittyä hukkumaan sekametelisoppaan.... Täällä kaikki on selkeissä lokeroissa ja löytyy kun tarvii.
(09-02-2025, 03:36 )RangeRoope+ Wrote: [ -> ]Oikeinkirjoitustaito...
Tähän sivuhuomautus, kannattaa muistaa Suomen olevan kaksikielinen maa ja kaikilla se Suomi ei ole se vahvempi kielistä.