Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Vararengasteline lavadefe HCPU
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kuolinpesä myy:

"Genuine spare wheel mounting bracket"
Varapyöräteline lavan reunaan. Näitä on 2kpl
MTC1584 , uus/käyttämätön/oikein siisti tais olla kun äkkiseltään tutkailin. 
Toisessa tais olla toi pyöreä kiekko ja toisessa ei jos oikein muistan. 

Hp. 70€ & 50€

Sijaitsee Siuntiossa 

Kalle 050-3442173,  joku viesti/whatsapp tavoittaa
Hoplalaa. Tästä vararengastelinettä pikupin lavan reunaan.

Hp. 40€ & 30€
"Genuine spare wheel mounting bracket"
Varapyöräteline lavan reunaan. Näitä on 2kpl
MTC1584 , uus/käyttämätön/oikein siisti tais olla kun äkkiseltään tutkailin. 
Toisessa tais olla toi pyöreä kiekko ja toisessa ei jos oikein muistan. 

Onks noi kuvat molemmista vai vaan toisesta? Ja jos jälkimmäinen, kumpi on kuvassa? Näyttäs eka kuva käytetyltä äkkiseltään.
Tollasen tarttis kyllä tohon pickupiin.
Hopsis, nosto! 40€ / 30€
Uusin ton aikaisemman kysymykseni:

Onks noi kuvat molemmista vai vaan toisesta? Ja jos jälkimmäinen, kumpi on kuvassa? Näyttäs eka kuva käytetyltä äkkiseltään.
Anteeksi, jäi tähän vastaamatta! Mulla ei nyt oo ihan heti pääsyä tarkistamaan, mutta nuo on muistaakseni kuvat siitä kokonaisesta missä tuo pyöreä reikälevy. Ihan tarkkaa tietoa miltä tuon tulisi kaikkine osineen näyttää ei mulla ole, kun on Defen osasia...eikö.
Pölynen tuo on ainakin varastoinnista, en putsannut yhtään sen enempää. Uudelta tuo vaikutti, kun en äkkiseltään oikeen kulumisjälkiä havainnut. Jos on käytetty, niin on todella siisti käytetty.
No varaa mulle toi kiekollinen sitten, katotaan miten sinksailut onnistuu tai jos sattuu jonku kyydissä vaikka tulemaan lähemmäs.
Varataan . ??

....ja siis kysymysmerkkejä EI ollu tarkotus laittaa kuittaukseen..... vaan AURIKOLASIPÄINEN-SMILEY+PEUKKU! PALSTA kun ei ymmärrä yhtään näitä hymiöitä....(8P)