Eilen miittingissä oli ohimennen puhetta, että löytyisikö kiinnostuneita lähtemään Kyröskosken suuntaan ajelemaan. Paikkana olisi siis Rabbit Ranch, eli Juvosen Kain (aka Racing Rabbit) tilukset. Niille, jotka eivät isäntää tunne kerrottakoon, että hän on pitkän linjan offimies ja ajanut useamman vuoden trialia kilpaa.
Ideana olisi ajaa jotain ihan helppoja pieniä pätkiä, jossa pääsisi vähän tutustumaan autonsa ominaisuuksiin. Jos vielä reitit katsoisi sellaisille paikoille, ettei puita ole lähellä, niin riski auton telomiseen olisi aika pieni. Lisäksi pätkät voisi ensin kävellä rauhassa läpi.
Voisimme myös koittaa houkutella nimimerkilläl kaldo esiintyvän kaverin mukaan (kaikkihan muistaa vihreän Rangen), niin nähtäisiin, kuinka tuollainen vähän rakennellumpi laite etenee. Tietty voisin koittaa saada oman Rankun ajoon, niin silläkin voisi käydä keikuttelemassa, ja ehkä halukkaat ajamassakin.
Hintapolitiikasta en vielä ole jutellut, mutta uskoisin, ettei kenenkään talous siihen kaadu.
Miltäs kuullostaa, onko kiinnostuneita?
Joo, koska mennään
Kaitsun reitit kyllä muuttuvat aika äkkiä vaikeammiksi, mutta varmaan sieltä jotain löytyy ihan vakiollekin.
Kyllä kiinnostaa... ei ole tullut tuolla ranchilla vielä käytyä.
I am inn!

Would love to test the new car some!!
Kiinnostaa myös.
Olen mielellään mukana.
No niin, rimpautin Kaitsulle. Varmaan sopivin ajankohta olisi kesäkuussa ennen juhannusta, Kumlinge-safarin jälkeen. Reittejeäkin siinä tuumailtiin, ja tosiaan mitään pitkiä pätkiä ei saa aikaan, mutta jotain sellaista pientä EK-tyyppistä. Innokkaimmille oikeasti vaikeitakin pätkiä

7.6. ja 8.6. kävisivät mulle. 14.6. ja 15.6 on työesteitä...
Jep, jep. Varmasti on suuri työ houkutella mua mukaan. :lol:
Kaitsulla on reittiä takaveto ladalla ajettavasta, liki mahdottomaan.
Kyllä mä paikalle tuun jos ei muuta menoa.
oilywadder Wrote:7.6. ja 8.6. kävisivät mulle. 14.6. ja 15.6 on työesteitä...
Samat päivät sopii, ennen juhannusta "mökki"reissu.
Missä päin tämä mesta on tarkalleen ??
ex_inkkari Wrote:Missä päin tämä mesta on tarkalleen ??
N. 10km Hämeenkyrön keskustasta luoteeseen. Ja Hämeenkyröhän löytyy n. 35km Tampereelta Vaasaan. Pistän tarkempia koordinaatteja, kun saadaan kuviot muuten sovittua.
Oisko toi lauantai 7.6. sitten sopiva? Jos sitä alkaisi Kaitsulle ehdotella?
Kaiki käy! (everything works!)
Lauantai 7.6 sopis hyvin....
Nyt on ajankohtakin saatu sovittua. Tämä tapahtuma olisi siis lauantaina 7.6.-08, ja aloitellaan klo 12 maissa. Editoin ensimmäisen viestin otsikkoa, niin näkyy tuo päivä suoraan.
Tapahtuma olisi siis tarkoitettu lähinnä tämän palstan jäsenille ja näille meidän britti-ihmeille. Yleisöksikin saa varmaan vajaavetoisella Rooverilla tulla. Mitään ajomaksua Kaitsu ei suostunut ottamaan, mutta en usko hänen pahastuvan, jos vaikka makkarapaketin tai jotain sellaista hänelle viemme
Osoite on:
Palontie 1057
Kyröskoski
GPS:
61 40.624P
023 04.345I
Meikäläisen saa kiinni puhelimella numerosta 040-5464659, jos tulee jotain kyseltävää.
7.6. on myös Land Roverin 60-v tapahtuma Hämeenlinnassa. Taidan "joutua" sinne enkä siis pääse offaamaan.
T, Antti
Perkule, huomasin juuri että joku on töissä 7.6 :evil: ei sitten pääse mihinkään tapahtumaan...
Damned!Tyttären riparileirin vierailupäivä.Vaatii osallistumiseni perheen sisäisten jännitteiden neutralisoimiseksi.

Ahosensetä Wrote:7.6. on myös Land Roverin 60-v tapahtuma Hämeenlinnassa.
Auts. Toihan sattu nyt ikävästi. Taidetaan silti pitää tää päivä, kun turhahan sitä on ees taas veivata.
Soiteltiin tuossa Kaitsun kanssa. Hän ehdotteli, että jos sittenkin siirrettäisiin ajot sunnuntaille. Josko se parempi päivä olisi.
Great! That will be a nice weekend!
Land Rover driving both days!

Hieno homma!
Ensin patsastelua serieksellä hämeenlinnassa ja sitten ajelua rangella ranchilla :lol:
kai siellä valkoinen discokin nähdään? Siis sunnuntaina...
Valkoinen Disco nähdään siellä sunnuntaina

Juuh, mukana ollaan vielä.

Mä en pääse, mä on ulkomaile
Lähden lauantai ilta. (FAEN!)
ISbj0rn Wrote:
Mä en pääse, mä on ulkomaile 
Vaikuttaa keksityltä selitykseltä
Tuletko sentään hämeenlinnaan lauantaina, vai oletko silloinkin teiskossa :?:
Lauantai me yritämme tulle silti, ehkä suora sieltä laivalle.

Niin, tännehän ois kiva jos vaikka Hanhikosket tuis käymään. Näkis porukka, että ei sitä välttämättä isoja renkaita tarvita, että isompikin auto etenee. Hanhikosken kanssa, kerran oltiin justiinsa tuolla Kaitsulla ajamassa. Mulla oli alla noi 36

et ja Markolla trialin stanu säännöstön mukaset, muistaakseni insat. Eli korkeutta ja leveyttä renkaassa mulla oli reilusti enemmän. Eikä voi sanoo muuta, että olihan eteenpäin meno kone tuo Hanhikoski range. Harmi että Hanhikoski Rangesta meni murros. Sitä vireisen kasin laulantaa kuunteli mielellään.
Kelinä oli tulloin keväinen nuoskalumi.
Kuulin Kaitsulta tästä. Voin iloksenne ilmoittaa, et Hanhikoski tuo Rangen näytille. Voihan mä vähän näyttää kuinka se etenee siellä kallioilla.