Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Liikkeen tunnistin, mistä?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Eli laitan nyt kysymyksen tänne, arvon raadille.
Onko tullut vastaan 12v tai muuta pien jännite liikkeen tunnistinta. Sais olla vielä halpa. Ns. kantama ei tarvitse olla suuri, mutta paikkaa mihin laite asennetaan ei voi 230v asentaa.
Olen etsinyt leluista, valoista ym. ja ei löydy. Kaikki apu on nyt paikallaan.
Angelo Wrote:Eli laitan nyt kysymyksen tänne, arvon raadille.
Onko tullut vastaan 12v tai muuta pien jännite liikkeen tunnistinta. Sais olla vielä halpa. Ns. kantama ei tarvitse olla suuri, mutta paikkaa mihin laite asennetaan ei voi 230v asentaa.
Olen etsinyt leluista, valoista ym. ja ei löydy. Kaikki apu on nyt paikallaan.
Rikosilmoitin puolelta löytyy.
Ovikello puolelta 8-10V.
Sisälle vai ulos?
http://www.fsm.fi/?main=136&prodID=4&ret...6catID%3D2
Noita esim työnpuolesta tulee myytyä.
Näyttää sopivalta, tosin hieman kalliilta kyseiseen tarkoitukseen. :oops: Meinasin jo ostaa toisen freidland ovikellon tunnistimen. Laite on "prototyyppi" ja en haluaisi siihen kauheasti investoida.
Mulla löytyy pari käytettyä rikkarin IR 920-tutkaa 8-16V jännitteelle.

Onko kiire,tuletko hakemaan ranchin ajopäivältä (mahdollisesti 12.12) vai pistänkö postissa?

Kaitsu
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@elisanet.fi
Tällää postiin, semmonen luomisen tuska painaa päälle. Laitan privalla osoitteen.
Ajelee vois tulla, jos sais bobtailin ajokuntoon. Minkälaista maastoa? Laitetaanko vinssiä kiinni?
Angelo Wrote:Tällää postiin, semmonen luomisen tuska painaa päälle. Laitan privalla osoitteen.
Ajelee vois tulla, jos sais bobtailin ajokuntoon. Minkälaista maastoa? Laitetaanko vinssiä kiinni?

Huomenna lähtee.

Ajopäiväksi varattu 12.12 2009

Maastoa monenlaista,kivikkoa,nousua,ei oikein pehmeitä paikkoja.
Vaativuusaste riippuu aika paljon kelistä,kaikki ajopätkät pienellä alueella johon pääsee vaikka ensin kävellen tutustumaan.

Maastotunkki ehkä tarpeellisempi kuin vinssi

Nuotio palaa koko päivän ja väsätään sateensuojaa,jos keli sellaista vaatii.