Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Lievästi kaupallisia tiedotteita
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ihan vaan tiedoksi pari juttua:
  • Turun Paja on kiinni 23.12.2009, mutta Tampere on auki. Molemmat normaalisti avoinna välipäivinä.

Pidän lomaa ensi viikon eikä mua saa kiinni koko viikolla. Turun Paja toimii silti normaalisti. Känny 040-730 6071 päivystää VAIN iltaisin, päivisin siihen ei kannata soittaa.
Entä sitten kun iskee hätä, paniikki ja hirvee tuska?! Mistä nyt apua saadaan jollei Sedältä? Wink
blenheimiltä?
No kyllähän tuota voi palvelua saaha kun oikein nätisti tulee pyytämään.

andloverillekin tiedoksi, www.kh-machinery.fi, nettisivut kertokoot lisää asiasta Smile
blenheim Wrote:No kyllähän tuota voi palvelua saaha kun oikein nätisti tulee pyytämään.

andloverillekin tiedoksi, www.kh-machinery.fi, nettisivut kertokoot lisää asiasta Smile

tästä tuntee "palvelualttiin " yrityksen:

Quote:Avoinna 8–16
Muulloin sopimuksen mukaan

Smile

--Janne--
Juu, on sitä välillä vietetty ympäripyöreitä öitä jonkun asiakkaan pirssiä kasatessa seuraavaksi aamuksi osien tullessa aivan viimetingassa Smile.
Autot viihtyy :!: Smile :wink:
Pajan nettisivut ja sähköpostit vaihtavat serveriä tänään ja niiden toiminnassa saattaa esiintyä häiriöitä (sekä Turku että Tampere). Yhtään kiireellisissä asioissa kannattaa nyt ottaa luuri käteen.

T, Antti
Päivitystä: Turun sähköpostit toimivat nyt uudellakin toimittajalla.

T, Antti
No tänään Turussa ei toimi mikään! Sähköt katkesivat kahden aikaan ja korjausennuste oli kolmen tunnin luokkaa. Kuulemma lumi on taivuttanut puita linjoille. Koko Tuulissuo ei ollut pimeänä, melko lähelläkin oli halleissa sähköt, mutta ei auta, kiinni oli pakko laittaa. Kävin paiskaamassa paketit Matkahuoltoon ja postiin ja tulin kotiin. Täällä sentään on sähköä Smile

T, Antti
Quote:lähetänkö raksalta agrekaatin, heh!

Eiköhän Antti&kumppanit pajalla ansaitse hieman vapaatakin joskus varsinkin näin pimeänä vuoden aikana. Ite ainakin huomaan että pitkä joululoma ei ollenkaan tee pahaa... :roll:
Liedon Paja on kiinni huomenna perjantaina 14.5.

Itse olen kyllä tavoitettavissa EloPajalta.

T, Antti
Liedon Paja pidetään auki koko kesän 2010.

Aina paikalla 1 varaosamyyjä, 1 asentaja ja 1-2 jo hieman kokemusta omaavia harjoittelijaa.
Maanantaina 7.6.2010 on Pajalla hiukan vajaamiehitystä. Mulla on vielä 38,5 astetta kuumetta ja Markku joutuu menemään iltapäivällä lääkäriin.

Ei-kiireelliset asiat kannattaa suosiolla siirtää tiistaille.

T, Antti
Olen lomalla viikot 50 ja 51 (tästä jouluun saakka) eikä mulle kannata lähettää sähköpostia. Myös puhelimella tavoittelu on toivotonta.

Muuten Liedon Pajalla toiminta jatkuu ihan normaalisti. Sinne saa yhteyden sähköpostilla turku(ät)offroadpaja(piste)fi tai puhelimella 02-231 4040 (jos vaan Markku ehtii vastaamaan Smile ). Lounasaikaan puolenpäivän ympäristössä ei kannata soitella.
Huomenna 20.4. on Liedon Pajalla koko päivän tarjolla kahvia ja kakkua.
Ei vielä ihan paljasta ...

[Image: _smaller.jpg]
Mutta tämä kyllä Smile

ONNEA! Big Grin
Onnea. Onnea. Smile
Onnea Smile
No joo, niinkuin Lantarooveri kerran sanoi, mitäs onnittelemista tässä on :roll:

Eikä kyllä kovin usein tunnu noin vanhalta:
[Image: Seta_tytot.jpg]

Ja sanotaan nyt se ruma v-sanakin Smile

Gratulis Antti !!

Nytt olis ollut oikea hetki antaa sinulle joku viimeisiä Series 2 tai
ihan ensimmäisiä series 2 A pikkasen ruosteisen aihion ( malli olis
1961 ja tuskin sinulla on muuten tarpeeksi Landrover hommia )

Varmaan kelpais myös MF 35 ,tai joku muu " Britti"

Terv. Svante
Onneksi olkoon !

... ja tervetuloa viisikymppisten alati kasvavaan joukkoon.

Jari
Onneksi olkoon! Smile
Jep,
Onnea vaan!
onnea! Big Grin
Onnea toivotellaan myös Tampereen Teiskosta!
Onneksi olkoon, ja anteeksi että häiritsin työasioilla juhlapäivänä. Big Grin
Joo tuli Pajalla aikoinaan sanottua onnittelujen lomassa, että mitä syytä on onnitella siittä että ihminen vanhenee vaan:

Tervetuloa aikuisten joukkoon!

ps kakku oli hyvää mutta sokerissa ei oltu säästelty, piti hörppiä useampi kuppi hyvää kaffetta.
Pages: 1 2