Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Auton kuljetuspalveluita Suomessa?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Onkohan kanssa-foorumisteilla tietoa tai vinkkejä firmoista, jotka tarjoavat autonkuljetuspalveluita Suomen sisällä? Tarkoitukseni olisi tuottaa oma Range Suomeen ensi kuussa, ja se pitäisi saada siirrettyä Raumalta (satamasta) Lahteen (Hollolaan, eli siihen Lahden kupeeseen).

Kelien mukaan ajaminenkin saattaisi onnistua, pitäisi vain hakea siirtokilvet konttorilta (ulkomaan rekisterissä). Mutta traileri/lava-kyyti olisi suotavin. Eli jos tiedätte firmoja jotka tekevät yksityisen lompakolle sopivia keikkoja, niin kaikki ehdotukset ovat tervetulleita..

-t-
Poistettu
Blue cargo, Trans point, ja mitä niitä sitten onkaan, moni kulkee edullisestikkin juuri tuota reittiä, kun taitaa olla yleinen kiertokohde.

Monet näistä on jopa ketjutettu niin hienosti yhteen tilausjärjestelmien suhteen, että sopivat toistensa kanssa optimaaliset reitit, tai jos eivät itse millään ehdi.

Halvimpia ovat firmat, joilla on umpikaappi ja ei nostureita tai vastaavia, joten , kun auton saa ajettua rampilta sisään ja ulos, niin hintakin on edullisin. Yleensä ovat niin edullisia, ettei kannata lähtä itse ajamaan. Ei muuta, kuin soittokierrosta rekkafirmoille ja kysyä.
SE Mäkisen olen monesti nähnyt kuskaavan ainakin täällä suunnalla kasapäin autoja, kyydissä uusia ja käytettyjä autoja, autoliikkeille ja varmaan myös yksityisille.