![]() |
|
Mikä hatuttaa just nyt? - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Mikä hatuttaa just nyt? (/showthread.php?tid=1051) |
- oilywadder - 21-10-2012 Nyt hatuttaa Motonet :twisted: Rankun takakardaanin takimmainen ristikko piti vaihtaa. Vanha ei lähtenyt tietenkään kotikonstein irti, joten eikun sukulaismiehen konepajalle prässäämään sitä irti. Ristikko irtosi lopulta (palasina) ja ilo oli suuri, kunnes avasin uuden ristikon paketin. Puuttui sitten kaksi sokkaa ja rasvanippa :evil: Eikun huomenna motonettiin valittamaan ![]() Tällä hetkellä on pihassa muodikas etuvetoinen hybridi-Rankku
- Racingrabbit - 21-10-2012 oilywadder Wrote:Nyt hatuttaa Motonet :twisted: Mulla olis ollut sekalainen lajitelma uusia ristikoita hyllyssä,olisit tullut penkomaan
- oilywadder - 21-10-2012 Olis pitäny vaan tulla ranchille suoraan, mutta ajattelin säästää aikaa ja hain ristikon tuosta paikallisesta krääsäkaupasta... No, ens kerralla sitten :lol: - T.Hilter - 01-11-2012 "Tuotannolliset ja taloudelliset syyt" :evil: Ei koske johtoporrasta mutta oli tiedossa jo pitkään ja siten osittain ymmärrettävissä. - rami-mli - 01-11-2012 T.Hilter Wrote:"Tuotannolliset ja taloudelliset syyt" :evil: Ei koske johtoporrasta mutta oli tiedossa jo pitkään ja siten osittain ymmärrettävissä. meil on kanssa. melkosta kusetusta, on niin kiire ettei keretä lomautuksille ja muutenkin lomautukset sitten kun työtilanne sallii. ei taida mennä ihan niin, itte en ainakaan jää ennen kuin näyttävät mustaa valkosella missä ne taloudelliset/tuotannolliset syyt on. muutenkin vaikuttaa siltä että ei mene ihan lain puitteissa moiset ennakkoon pidettävät yt:eet jossa vaan varaudutaan lomautuksiin ilman oikeaa syytä. tiukka linja vaan jos aihetta siihen - DefeHKI - 03-11-2012 Olin sopinut ylimääräisen rengassetin myynnistä ja ostaja teki oharit. :evil: - jukkakh - 04-11-2012 Piti vaihtaa kitkarenkaat alle, mutta tunkki otti ja levis. Tosin onneksi jo niin varhain nostovaiheessa, ettei tullut mitään katastrofia kuitenkaan. Jatketaan siis edelleen suvikumeilla,,, - Tomppa79 - 05-11-2012 Mä lähden ostamaan kohta hameita osalle porukasta jos ei lopu tommenen nillitys. Menkää jonnekkin muualle kitisemään kun tänne forumille. Prkl. - jomppe - 06-11-2012 Se että palstalta häipyvät poistelevat omia kuvia ja juttujaan. Tekevät suuren karhunpalveluksen palstalle jääville ystävilleen. Muutama vielä lisää poistamaan juttujaan ja saadaan joka juttuketjusta niin torso että voi lopettaa koko palstan. Pe...le mua hävettää koko tämän poppoon puolesta. - siipimies - 06-11-2012 jomppe Wrote:Se että palstalta häipyvät poistelevat omia kuvia ja juttujaan.Komppaan joka sanaa! - castillo - 06-11-2012 Samaa mieltä edellä olevien kanssa. Niin harmittaa ettei sanoja keksi. - Pata - 06-11-2012 No mutta, vanhan loppu on uuden ja uljaamman alku! Jos kansa vihdoin ymmärtäisi olla sulassa sovussa, tai pitää henkilökohtaisuudet yksityisviestien tai sähköpostien tasolla tuomatta niitä pilaamaan palstaa. Lisäksi noita kuvallisia ohjeita ainakin allekirjoittanut lupaa tehdä sitä tahtia, kun omaan vehkeeseen tulee huoltoa tehtyä. Ja jos ja kun porukalta löytyy projekti osioista hyviä ohjeita kuvien kera, niin voisihan niitä ehdottaa moderaattoreille. Nämä puolestaan voisivat kiinnittää niitä pysyviksi aiheiksi tuonne merkki kohtaisille palstoille. Mutta, muistakaa että foorumi on käyttäjiensä peili. Se kuvastaa käyttäjiään, niin hyvässä kuin pahassakin... - T€€MU - 06-11-2012 Pata puhuu totta, tästä foorumista saa ihan varmasti käyttäjiensä näköisen paikan Itse on pitänyt laittaa useasti juttua kaikenlaisista modiksista mitä on tullut defeen tehtyä mutta yleensä jäänyt tekemättä kun ei saa kuvia näkyviin. Pitää koittaa saada jotain tehtyä asialle..
- Kaitsu - 06-11-2012 T€€MU Wrote:Itse on pitänyt laittaa useasti juttua kaikenlaisista modiksista mitä on tullut defeen tehtyä mutta yleensä jäänyt tekemättä kun ei saa kuvia näkyviin. Pitää koittaa saada jotain tehtyä asialle.. Mulla oli kanssa hankaluuksia ennen kuin opin miten ne kuvat laitetaan, tosin vähän kimuranttia se on vieläkin mun mielestä...tai sitten vaan en osaa... :wink: - Pata - 06-11-2012 Itse käytän flickr.com kuvapalvelua. Ilmainen tai sitten maksullinen pro tili. Helppo kuvien lataus kun asentaa vielä koneelle flikcruploader nimisen pikkusoftan. Tuo sivusto muokkaa kaikkiin kuviin valmiiksi koodinpätkän minkä myös tämä foorumi tunnistaa ja sillä tavalla on kuvat todella helppo laittaa näkyviin. Jopa minä olen sen oppinut... Www.flickr.com - -NewJuhani- - 06-11-2012 Tohon delete/muokkaus nappiin ois pitänyt laittaa esim 1 vuorokauden muokkaus aika. Sillä olis estetty tällaiset lapselliset poistamiset/sotkemiset. :evil: :evil: :evil: En ole ehtinyt palstaa kyttäillä, joten oon missannut nää riidat täysin. Eilen vasta puhelimessa sain kuulla näistä "Herneet Nenään" osioista. Ihan V...n tyhmää!!! - Kaitsu - 06-11-2012 Jokainen kokee tällaiset asiat omalla tavallaan ja reagoivat myös. Ei lähdetä tälle mollaamislinjalle tässäkään asiassa, eihän? Ja itse ainakin toivotan tervetulleeksi takaisin jos joku on hätiköidyn päätöksen sattunut tekemään ja muuttaa mielensä. Jos päätös on ja pysyy, niin itse kukin tekee kuitenkin miten parhaaksi näkee ja itsestä tuntuu oikealta. - castillo - 06-11-2012 Harmaita hiuksia aiheuttaa nää jotkut rajattomat peruskouluikäiset nykyajan rääväsuut jotka vedättää, valehtelee, solvaa, kiroilee, tekee mitä sattuu, tulee ja menee milloin sattuu ja tämä kaikki ilman minkäänlaista omaatuntoa saati edes alkeellista ymmärrystä hyvistä tavoista. Pilaantuu isolta joukolta toisia oppilaita ja meitä aikuisia fiilis elää tavallista marraskuun arkipäivää. Ja nyt ei saa sanoa että ammatinvalintakysymys. Ei niitä päineenkään voi kouluun päästää. Kiitos ja anteeks. Mutta kuka kertois vihjeen toimeentulon tuottavasta ammatista, jossa ei tarvitsisi olla missään tekemisessä julkisrakennusten ja ihmispaljouden kanssa, mutta olis välttämätöntä omistaa defe tai kaksikin hock: :?:
- -NewJuhani- - 06-11-2012 castillo Wrote:Harmaita hiuksia aiheuttaa nää jotkut rajattomat peruskouluikäiset nykyajan rääväsuut jotka vedättää, valehtelee, solvaa, kiroilee, tekee mitä sattuu, tulee ja menee milloin sattuu ja tämä kaikki ilman minkäänlaista omaatuntoa saati edes alkeellista ymmärrystä hyvistä tavoista. Pilaantuu isolta joukolta toisia oppilaita ja meitä aikuisia fiilis elää tavallista marraskuun arkipäivää. Ja nyt ei saa sanoa että ammatinvalintakysymys. Ei niitä päineenkään voi kouluun päästää. Kiitos ja anteeks. :roll: Eräoppaaksi Lappiin (tai ehkä vähän lähemmäksikin käy) :lol: - -NewJuhani- - 07-11-2012 andlover Wrote:castillo Wrote:Mutta kuka kertois vihjeen toimeentulon tuottavasta ammatista, jossa ei tarvitsisi olla missään tekemisessä julkisrakennusten ja ihmispaljouden kanssa, mutta olis välttämätöntä omistaa defe tai kaksikin Niin mut siitähän piti tienata... 8)
- lacrits68 - 07-11-2012 -NewJuhani- Wrote:andlover Wrote:castillo Wrote:Mutta kuka kertois vihjeen toimeentulon tuottavasta ammatista, jossa ei tarvitsisi olla missään tekemisessä julkisrakennusten ja ihmispaljouden kanssa, mutta olis välttämätöntä omistaa defe tai kaksikin Venäjälle suuntautuva kaupallinen "safari/kalastus/retkeily yritys?
- castillo - 07-11-2012 Mutta jos kuitenkin lähtis siitä perusajatuksesta että ei tarvitsisi muuttaa täältä tampereen seudulta kotoaan pois. Näyttäisi tähän asti ehdotuksissa jokseenkin oleellista että pitäisi ensin muuttaa lappiin, rannikolle tai itärajan tuntumaan. Se ei ihan heti tule kysymykseen. - -NewJuhani- - 07-11-2012 Kyllähän varmaan niitä erä- ja kalastusoppaan hommia onnistuu tehdä Tampereen ympäristössä. - Racingrabbit - 08-11-2012 andlover Wrote:tännää sit tilasin aivan vika eteellä nivan vanteet ja omasta pussista ne joudun kärsimään :evil: eikä sitten mene asiakkaan renkaat ei millään ilveellä tasapainoon, tai siis menee mut ei?! entiset ei kuulema täristänyt yhtään ja uudet juu... ei oo miun päivä... millä ihmeellä tästä nyt enää piristyy millää :?: Sulla on vaan huono päivä,niinkuin Land Rovereillakin on välillä ![]() Minnepäin tuo et heitti vanteissa,käviskö nuo paremmin Suzukiin? - Racingrabbit - 08-11-2012 andlover Wrote:nii nämä tilasin vahingossa et 45 ku piti olla -8 ... voin myydä vaikka tappiollakin nämä ja lähettää matkahuollossa. siis minä joudun nyt näistä maksamaan 75e kpl ja annan vaikka 60e kpl että saan ees jotain takasin. nätit hopeat levyt on kyllä Tuliko ne liian ulos vai liian sisälle Nivan alla? (ei ajatus kulje enää näin illasta) Suzukiin menee minun mielestä enemmän sisäänpäin vievä vanne kuin Nivaan.Eikös siinä ole sama pulttijako kuin Suzukissa? - castillo - 08-11-2012 andlover Wrote:välität kato niitä Kun olis edes vähän heleppoheikin vikaa, mutta kun ei oo. - Pata - 08-11-2012 Hölmö idea: kerää 5-10 luotto defe harrastajaa, mitkä tykkää ajella näreessä. Räätälöi firmoille unohtumattomia myyntipalavereita, asiakastilaisuuksia tms. Esim 3 päivän reissu Laatokan rannalla 500€/ turpa sis majoituksen teltassa, aamukahvit ja puuron. Ruuat sitten tilaamalla paikallisilta ja illaksi makkaraa ja kaljaa nuotiolla... Off topikiksihan tämä meni itseltäkin... - Guest - 08-11-2012 Patan kommenttiin voisi lisätä vaan että mulla on sattumoisin erätaitoryhmän varasto kotona joten multa voisi irtoa parit telttakodat parille kymmenelle hengelle sekä muurikkapannut, kattilat, kahvipannut, tulipellit, yms. Avotuli ruuanlaitolle keskellä telttaa... Ja jottei OT'ksi menisi niin hatuttaa ettei ole helposti järjestettävissä koska asiakkaita tuskin olisi tarpeeksi... :wink: Andy - Pata - 08-11-2012 Höpö höpö, jotta offtopikki ei jatkuisi, niin mainittakoon että asiakkaita on todella vaikea saada lätkämatsiin. Mutta kaikki extreme kelpaa, mihin ei omalla kustannuksella viitsitä lähteä. Olisi vaan joku joka näitä tarjoaa... Vink vink... - castillo - 09-11-2012 mut sepäs se onkin että kohtuullisistakin ideoista on niin pitkä matka toteutukseen. Usein jurppii kun ei riitä rohkeus jättää kuntatyönantajaa ja siirtyä vapaaksi yrittäjäksi. |