![]() |
|
Mikä on nyt hienoa? - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Mikä on nyt hienoa? (/showthread.php?tid=2731) |
- series3kalle - 31-05-2013 Quote:Tankki täyteen n.20€ Melkeen kun mun series! Mulla menee yleensä 25-30€ tankkiin. :wink: - -NewJuhani- - 31-05-2013 series3kalle Wrote:Quote:Tankki täyteen n.20€ Kun on noin tasasummia niin paatteko vain seteleitä tankkiin vai käykö kolikot myös! :lol: 8)
- Kaitsu - 31-05-2013 series3kalle Wrote:Quote:Tankki täyteen n.20€ Tämän kuulen aina välillä yhdeltä taholta, että ei bensan/dieselin hinta mihinkään ole noussut, ainahan se maksaa sen saman 30€ kun tankkaa :mrgreen: :lol: - karitt - 31-05-2013 Minulla tankkaus käy kaikilla menopeleilläni samalla tavalla, vuodesta toiseen: ajan tankille, tankkaus ja sitten se kortin PIN-koodi...ja aina vaan sama koodi litrahinnasta tai litroista huolimatta. Tuttua ja turvallista touhua eikä ota murheita :roll: - Kaitsu - 31-05-2013 Hienoa on että ens viikko on lomaa (kunhan sais tänään johonkin aikaan työt tehtyä ettei ihan iltamyöhään menis) Ja sitten tietysti jälkikasvun ja kummipojan lakkiaiset huomenna 8) - HNT - 31-05-2013 Mukava kenttävuode teltassa. Kiva katsellä päivän kuvia diashowna läppäristä jalkopään pöydällä. Sateen ropina teltan kattoon, komeat salamat ja ukkosen jyrähdykset. - T.Hilter - 31-05-2013 Kaitsu Wrote:Minulla tankkaus maksaa aina noin 3,5 tonnia, ja kestää 3,5 tuntia. Rahayksikkö tosin on eri ja aika sisältää muutakin "aktiviteettiä" kuin se tankkausseries3kalle Wrote:Quote:Tankki täyteen n.20€ Jostain syystä tankki sattuu olemaan aina lähes tyhjä kun menen tankkaamaan, puolella tankilla olen käynyt tasan kerran.
- Pertsa - 31-05-2013 Pitkästä tankkausajasta puhuen... otettiin kerran partioporukalla laivan tankit täyteen veneille tarkotetusta tankkausautomaatista (huom. tavallisesti säiliöautosta tai tankkausaluksesta)... hiukkasen kesti sen neljän kuution tankkaaminen pistoolilla
- Kaitsu - 31-05-2013 Pertsa Wrote:Pitkästä tankkausajasta puhuen... otettiin kerran partioporukalla laivan tankit täyteen veneille tarkotetusta tankkausautomaatista (huom. tavallisesti säiliöautosta tai tankkausaluksesta)... hiukkasen kesti sen neljän kuution tankkaaminen pistoolilla Aikanaan kun mulla oli vielä pelkkä moottorivene ( 7.5m matkavene) jossa oli iso kone ja tankkiin meni 160 litraa niin meriasemalta löi tankkauksen poikki kun oli 100 litraa tankissa. Ei saanut tankattua täyteen vaikka kokeili syöttää kortin uudestaan. Tiedustelin asiaa Nesteeltä (niiden pumput) ja sanoivat että oli turvaraja väärinkäytösten estämiseksi! Saman vuorokauden aikana ei saa enempää tankattua samalla maksuvälineellä :roll: Eli jos olis pitkään reissuun pitänyt lähteä niin olis jääny tekemättä tai olla toinen kortti :? Myönsivät itsekin että oli vähän hölmösti säädetty... - Guest - 01-06-2013 T.Hilter Wrote:Minulla tankkaus maksaa aina noin 3,5 tonnia, ja kestää 3,5 tuntia. Rahayksikkö tosin on eri ja aika sisältää muutakin "aktiviteettiä" kuin se tankkaus andlover Wrote::roll: :?: Taitaa käydä itänaapurin puolella tankilla... :wink: Andy - castillo - 01-06-2013 Loma alkoi juuri nyt! Ja kun satoi kauan odotettua vettäkin, tuntuu hengitysilma jotensakin puhtoisemmalta siitepölyistä. Aahhh!!!... Tsii! - rami-mli - 01-06-2013 kaksi päivää piikannu lattiaa hiltillä. 1/4 jäljellä huomiselle. reilu 20 neliötä olis sitten purettuna. kieltämättä käypi tärinä hieman käsille ja ranteisiin. tämä täällä siksi että toi piikkaus on ollu odotettua helpompaa. hengitys suojaimia tukkeutu tunnin välein. hiki lentää. stressin purkuna oli tänään saunan ja pesuhuoneen purkaminen 5kg moukarilla. mitään ei tarvinnu sääliä. pesuhuoneen kattokin tippu sorkkaraudalla yhtenä palana jonka sitten moottorisahalla teurastin pieniksi. viisi viikkoa lomaa jälkellä - Pertsa - 01-06-2013 Nyt olisin niinku ylioppilas... tilanne ei ole siis muuttunut yläasteen jäljiltä mihinkään :lol: - rami-mli - 01-06-2013 Pertsa Wrote:Nyt olisin niinku ylioppilas... tilanne ei ole siis muuttunut yläasteen jäljiltä mihinkään :lol: onnee vaan ja hyvää kesää 8) - Pertsa - 01-06-2013 Kiitän ja kyllähän siitä saa sellaisen hassun hatun :lol: - siipimies - 03-06-2013 Serieksen jäähdytinnestevuodon syy löytyi. Syylarin korkki ei päästä ollenkaan paineita pois. Saattaa vähän ahistaa. Ois varmaan pamahtanu jostain, jos ois keittäny. - Pata Jr. - 04-06-2013 Laitettu Paddockilta 600€ tilaus vetämään, onneks kaikki ei tuu itelle
- -NewJuhani- - 05-06-2013 John Cradockilta toinen tilatuista paketeista tulossa illalla :lol: 8) . On näköjään jo luottoa kyseiseen liikkeeseen kun lähettivät paketin ennen kuin pyysivät postikuluja. :lol: 8) hock:
- HNT - 06-06-2013 Kaks puolen litran tuoppia paikallista mallasjuomaa 4.40€. - -NewJuhani- - 06-06-2013 Soitin DPD:lle päivällä ja kysyin 2 puuttuvaa pakettia. Lupasivat ottaa selvää. Kohta ilmoittivat et olis 4 pakettia ja tuovat ne perjantaina. Range saattaa saada viikonloppuna nykyisen sporttialustan tilalle HD sporttialustan. 8) - Kaitsu - 06-06-2013 Paatti vesillelaskukunnossa, lavettiauto tulee aamulla 8) - era - 06-06-2013 Ajelu avokilla Stadiin ja takaisin
- -NewJuhani- - 06-06-2013 Mut Kaitsu, eihän Nurmijärvellä oo järvee :lol: 8) Mihin aattelit viedä jollan? - Kaitsu - 07-06-2013 -NewJuhani- Wrote:Mut Kaitsu, eihän Nurmijärvellä oo järvee :lol: 8) No mereen tietysti 8) :lol: suolavettä se pitää olla kölin alla :wink: Siellä se nyt kelluu! Mastoa vaille vielä... - -NewJuhani- - 07-06-2013 Meren mä arvasinkin, mut minne. Omaani kellutan/traileritan Suvisaaressa. - Kaitsu - 07-06-2013 -NewJuhani- Wrote:Meren mä arvasinkin, mut minne. Mulla Lauttasaaressa Sindbadilla. - Pata - 08-06-2013 Tytär ajoi elämänsä ensimmäisen kerran Defenderillä, metsässä ja vielä tykkäsi maastoajosta! Pitänee laittaa likalle 90 Defe ekaksi autoksi... =) - castillo - 08-06-2013 Keittiön kaapistojen yläkoristeet alkaa valmistumaan. 10 vuottahan nuo vasta on ollu työnalla. Nyt eka lomaviikko on menny aamusta iltaan sahaten, poraten, viilaten, höyläten, jyrsien, veistäen, mitoittaen, mitoittaen ja taas mitoittaen. Pari päivää meni kaikenmoisten prototyyppien ja jigien valmisteluissa ja maallaamisissa. Mutta tavallaan tässä on kyse myös häviöstä viivytystaistelussa. Rouva sai kuin saikin hammaslistansa... :roll: :oops: - Suba - 08-06-2013 Pata Wrote:Tytär ajoi elämänsä ensimmäisen kerran Defenderillä, metsässä ja vielä tykkäsi maastoajosta! Ei tarvisisi kaukaa hakea. - Pata - 08-06-2013 ei oo kun 20 000 hyvää syytä Suba miks en hae tota sun laitetta... Ja sitä paitsi et sä siitä voi luopua...
|