![]() |
|
renkaat ja jousitusta 110 defeen? - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Off Road (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: renkaat ja jousitusta 110 defeen? (/showthread.php?tid=1720) |
- Mikko - 30-09-2012 ^^Mulla on tosiaan tuommoinen "Liukkos-spesiaali". Takana on pelkkää ilmaa, niin nuo jouset tuntuvat todella jäykiltä. Missään nimessä en halua autoon painoa lisää. Mielummin sitten ajelen jäykillä jousilla. Terrafirmalla on tosiaan normipituista jäykkää jousta olemassa. Mitenköhän se mahtaa vertautua alkuperäisiin? - ryobi - 18-10-2012 Mitenköhän mahtuis pyörimään noi 305/70R16 pyörät +2" korotetun defen alla? Mulla on HCPU sa 50mm levikkeet sekä edessä että takana.Offitarvikkeesta näyttäisi saavan Fedimoita: http://www.offroadtarvike.fi/verkkokauppa/parts/client_view/158162/151 Tuossa nurkassa olisi vaan vapaana 4kpl 16" vanteita, 8" leveät ja offset 0. T: Tommi "ryobi" - Guest - 18-10-2012 Hyyin ne mahtuu, eivät ole kuin 3cm korkeammat kuin 265/75 tai 235/85. Osviittaa saat Sampan kuvista missä on ne 295/75-AT't jotka vuorostaan ovat reilun sentin korkeammat kuin 305'set. Andy - ryobi - 18-10-2012 L-Andy Wrote:Hyyin ne mahtuu, eivät ole kuin 3cm korkeammat kuin 265/75 tai 235/85. Osviittaa saat Sampan kuvista missä on ne 295/75-AT't jotka vuorostaan ovat reilun sentin korkeammat kuin 305'set. Kiitos vastauksesta! Voipi olla että tuollaiset tulee hommattua. T: Tommi "Ryobi" - Guest - 18-10-2012 En mene sitten sanomaan mitään saako 305/70'siä ylipäätään asentaa 8" vanteelle, ja miten se ET0 elää lokarin sisällä... :wink: Ei ole STRO-kirjaa nyt tällä hetkellä käsien ulottuvilla! Andy - ryobi - 18-10-2012 L-Andy Wrote:En mene sitten sanomaan mitään saako 305/70'siä ylipäätään asentaa 8" vanteelle, ja miten se ET0 elää lokarin sisällä... :wink: Ei ole STRO-kirjaa nyt tällä hetkellä käsien ulottuvilla! Ei hätää Andy, en tule perään koputtelemaan kotiovelle :lol: Pitää tarkastaa tuo ja sitten katsoa sopiva rengastus. T: Tommi "Ryobi" - HNT - 18-10-2012 tää o hemmetin hyvä ohjelma: http://www.voxwheels.com/ - ryobi - 18-10-2012 HNT Wrote:tää o hemmetin hyvä ohjelma: Niimpä näkyy olevan, paljon kiitoksia. T: Tommi "Ryobi" - Guest - 18-10-2012 Se on pirun hieno, mut vanteen sallitut leveydet puuttuvat... :? Andy - HNT - 18-10-2012 Ja ymmärrettävästä syystä, mä oon renkaita pällistellessä huomannu, että eri valmistajat antaa eri suosituksia samankokosille renkaille. Kuka on oikeassa? Eihän ne renkaat myöskään ole sentilleen noiden taulukkomittojen kokoisia. Tolla on vaan hemmetin hyvä katsoa mihin se pallo liikkuu kun vaihtaa vaikka eri ET:n vanteisiin tai eri levyisiin. Ne suositusleveydet kullekkin koolle löytyy kuitenkin jokaisen valmistan nettisivuilla parin klikkauksen päästä... - Allu - 18-10-2012 Tuo "ryobin" linkissä oleva rengas on pinnattu joten korkeus on normia suurempi. Tarvittaessa voit hieman rajoittaa sisäänjoustoa. - Guest - 18-10-2012 HNT Wrote:Kuka on oikeassa? Eiköhän voida sanoa että STRO-kirja on oikeassa koska sitä katsurit kuitenkin seuraa... Andy - HNT - 18-10-2012 Ja valmistajako ei? :wink: Jos nyt noissa jotain päällekkäisiä ristiriitaisuuksia olisi, niin ennemmin menisin itse kyllä valmistajan suositusten mukaan, kuin kaikkitietävän pohjoismaisen kaverikerhon kirjan mukaan...
- Guest - 18-10-2012 Kukapa ei, hankalaa vaan kun oli valmistaja mitä mieltä tahansa ja STRO eri mieltä niin arvaa sata kertaa kumpaan suuntaan katsuri taipuu... :? Andy - HNT - 19-10-2012 No sepä se. Jos tuollainen teoreettinen skisma syntyisi niin en kyllä silti itse luovuttaisi. Sen verran vastarannan kiiski ja maalaisjärjen puolestapuhuja olen... :wink: Noiden katsureiden kanssa saa väillä olla vähän liian tarkkana... - Guest - 19-10-2012 Onhan se kieltämättä hyvä että joku valvoo valvoojiakin... :lol: Andy - HNT - 19-10-2012 No sen valvonnan taso on ollut omakohtaisen kokemuksen mukaan aika hakuammuntaa... No, ehkä kohta joku valvoo valvonnan valvojaa...
- Guest - 19-10-2012 Eikös emäntäsi hoida sitä virkaa...? Andy - HNT - 19-10-2012 Tuo vaan yllyttää ja kaipaa omaa Defeä Se tajuaa nykyään jopa miten tasauspyörästöt toimii ja mitä ne tekee ja että miksi haluan lukollisen sellaisen
- Guest - 19-10-2012 Onnitteluni onnistuneesta koulutuksesta! Andy - HNT - 20-10-2012 Tjaa-a, tietäsitpä mitä se on ostanu mulle...
- jukkakh - 20-10-2012 HNT Wrote:Tjaa-a, tietäsitpä mitä se on ostanu mulle... Iso jytky-kalsarit ? - HNT - 20-10-2012 Jotain vielä parempaa. Laitan projektiosioon sitten kun rahtisetä jaksaa sen tuoda kotiovelle. - jukkakh - 20-10-2012 Hienoa, ilman muuta näytille ! - Guest - 20-10-2012 Mun vasen isovarvas nytkyttää nyt siihen malliin että oliskohan kattoteltta saapumassa Suomeen...? Andy - jukkakh - 20-10-2012 Teltta projektiosiossa ? hock: Olisko sittenkin jotain pyörien päällä olevaa ? - HNT - 20-10-2012 No kyllä se ihan jotain tohon nykyseen kulkineeseen liittyvää on :wink: (joka löytyy sieltä projektiosiosta...) - Pata - 30-03-2013 Tämän päivän lällyoffi vinssailu kiroilun jälkeen rengaspohdinta jatkuu. Pata jr paineli all terraineilla ja Hanes Hakkapeliitoilla mennen tullen niistä paikoista, missä meikäläinen vinssaili silverstoneilla. Jotain muuta pitää saada alle. Offipalstalta tarttui silmään nämä. Hinta kierroksella houkuttaa, mutta onko millään tavalla kelvollinen rengas? Edelleen kilsoja tulee paljon asfaltilla ja jonkun verran hiekkatietä/lällyoffia. [/url] - castillo - 30-03-2013 Lähistöllä yks pajerosetä kehu noita. Pelaa hänen mukaan talvellakin. Suballa tais olla nuo. Mää olisin halunnu mutta isommassa koossa ja viime keväänä ei oikeen löytyny, joten otin hankook dynapro ateet ja tykkään kyllä niistä. - Suba - 30-03-2013 ^^ Noilla on tullut kurvailtua kesä ja kaksi talvea. Ihan ok rengas. No jäisellä alustalla yhtä huono pysähtymään kuin muutkin, mutta muuten ihan kelpo rengas. |