Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
Elokuussa (18-19.8) Rover lällyoffia Kurussa - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Off Road (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: Elokuussa (18-19.8) Rover lällyoffia Kurussa (/showthread.php?tid=2686)

Pages: 1 2 3

- maddis - 16-07-2012

En huomannut kellonaikoja milloin aloitetaan lauantaina?

- Racingrabbit - 16-07-2012

maddis Wrote:En huomannut kellonaikoja milloin aloitetaan lauantaina?

Olisko se aloitus klo 12.00,niin vähän pidemmältäkin tulevat ehtii mukaan?

- MikaM - 16-07-2012

Me tullaan pidemmältä jo perjantaina, sovittu Markuksen kanssa.. mutta mukavahan se on nukkua pitempään Wink

- Racingrabbit - 16-07-2012

Olen itsekin menossa jo perjantaina paikan päälle.
Voidaan käydä ajamassa vaikka joku iltalenkki,jos käy aika pitkäksi :-)

- Pata - 17-07-2012

Hep! Yksi defe lisää. Ainakin lauantaille, sunnuntaista en ole vielä ihan varma. Mutta jos saa aikataulut uudelleen organisoitua, niin sitten myös sunnuntai!

- Kaitsu - 17-07-2012

Mites toi ruokapuoli, jokainen tuo omat eväät vai onko tarkoitus järjestää jotain tarjontaa paikanpäälle?

Vai löytyykö joku ruokapaikka läheltä?

- Racingrabbit - 17-07-2012

Kaitsu Wrote:Mites toi ruokapuoli, jokainen tuo omat eväät vai onko tarkoitus järjestää jotain tarjontaa paikanpäälle?

Vai löytyykö joku ruokapaikka läheltä?

Omat eväät,keittiö käytettävissä majatalossa
Majatalolta noin 500m sijaitsee Seitsemisen Luontokeskus,jossa on aikaisemmin ollut seisova pöytä yleensä tarjolla:

http://www.luontoon.fi/palvelupisteet/luontokeskukset/seitseminen/Sivut/Default.aspx

- MikaM - 22-07-2012

tuli mieleen vinkki Markuselta.. ottakaa käteistä mukaan, lähin ottoautomatti ties missä..

- Racingrabbit - 13-08-2012

Laitteet valmiina viikonloppua varten? Wink

Itse menen tosiaan sinne jo perjantaina alkuillasta,ja mulle voi soitella jos tarvitsee jotain lisätietoa: 040 6729788/Kaitsu

- Allu - 13-08-2012

No laitteethan pannaan iskuun vasta edellisenä päivänä ettei kerkee hajoon :lol:

Minä ajettelin kattoa vaan 110"Confusedtä nesteet,tankata hiukka polttoainetta ja ajaa sen trailerille.
Käyn kyllä hakemassa siirtotarrat viikonloppuna tapahtuvaa "korjaamokäyntiä" varten.mutta tuon sen kärryllä tuon "hotellin" perässä.

Pätkä on ollut Parkanossa kuukauden "varusteltavana" ja se tulee sieltä suoraan paikan päälle.Saa molemmat omat autot tapahtumaan mukaan Smile

- JuKu - 13-08-2012

Suunnitelmissa olis kanssa saapua paikalle perjantaina illalla. Pääseekös jo perjantaina ajeleen metsään?

JuKu Wrote:Pääseekös jo perjantaina ajeleen metsään?

Jep,onnistuu.

- Guest - 13-08-2012

Jaahas, talo ilmoitti mulle ettei tarvitse unelmoidakaan osallistumisesta... :roll: Olen siis kiinni raksalla, pitäkää hauskaa minunkin puolesta... Cry

Seuraavan kerran minäkin osallistun kahdella autolla...!

Andy

- Pata - 14-08-2012

Auto päätti, ettei lähdetä. Eli vetarin vaihtohommissa taitaa mennä...

- maddis - 14-08-2012

Pata Wrote:Auto päätti, ettei lähdetä. Eli vetarin vaihtohommissa taitaa mennä...
Eihän tuohon kauaa mene. Huono (teko)syy siis. Wink

- Pata - 14-08-2012

No, katsotaan miten ehtii. Muut velvotteet kun syövät myös melkoisesti aikaa, eli hämärähommiksi taitaa mennä tämänkin laittaminen. Jos vaan saa haalittua palikat tontille, niin täysin mahdollista...

- MikaM - 14-08-2012

Racingrabbit Wrote:Laitteet valmiina viikonloppua varten? Wink

Itse menen tosiaan sinne jo perjantaina alkuillasta,ja mulle voi soitella jos tarvitsee jotain lisätietoa: 040 6729788/Kaitsu

Me ollaan siellä kanssa pe ja laitteet on valmiina, tosin laitan raidetangon suojan ennen sinne tuloa paikalleen, kun sellainen kerta on olemassa Smile

- oilywadder - 16-08-2012

Tulossa ajelemaan rankulla lauantaina...

Voi olla, että myöhästytään hieman aloituksesta repsikan (5v) kiireiden
takia, mut yritetään tulla ajoissa Confusedhock:

- Kaitsu - 16-08-2012

Racingrabbit Wrote:Laitteet valmiina viikonloppua varten? Wink

Joudun ikäväkseni perumaan, tulin just "merilomalta" toisen harrastuksen parista ja onnistuin niksauttamaan siellä selän muutama päivä sitten. Autokin on vielä korjaamatta FOT:in jälkeen enkä saa sitä kuntoon lauantaiksi.
Selän kunto on vielä arvoitus mihin suuntaan menee, aamulla ei meinaa sängystä päästä ylös ja "sinisillä" napeilla mennään toistaiseksi.

- hanes - 16-08-2012

Omaan kalenteriin tuli just tälle viikonlopulle rippijuhlaa yms joten ens vuonna siteen koitellaan saapua.

- Pata - 16-08-2012

Ei vaan onnistu täälläkään, auton saanee huomenna kasaan. Mutta lauantaille iski sairasloman tuurausta. Joten toisen kerran.

- T€€MU - 16-08-2012

Koitetaanpa huristella pelipaikoille josai välissä.

HUOM!

Onko joku tulossa Turku-parainen suunnalta ??
Onnistuisiko paluumatkassa viedä sille suuntaa yksi kappale ohjaustehostinta ??

- MikaM - 16-08-2012

Auto on pakattu Smile huomenna kiertotie siirtymä paikan päälle..

- arska - 17-08-2012

yes! Lupa osallistua saatu Big Grin

- Racingrabbit - 17-08-2012

Jänkhäjoonaan kanssa soiteltiin äsken ja suunniteltiin ajella letkassa Hämeenkyröstä Parkanon kautta paikalle tänään.
Perillä ollaan joskus klo 17-18 aikoihin.

- JuKu - 17-08-2012

Yritetään just päästä lähteen tampereelta...

- castillo - 18-08-2012

Käväsimme pihan tuntumassa klo 15 maissa asuntovaunun kanssa mutta taisivat olla roveristit maastoutuneet. Pari autoa oli parkissa pihanurtsilla. Jatkoimme lapsosten kanssa kanootti katolla saari-soljoseen ongelle ja retkeilemään, illemmalla muurinpohjalettuja nuotiolla. Jospa koittaisin poiketa illemmalla defeä ulkoiluttamassa...

- JuKu - 18-08-2012

Kotona.
Iso KIITOS järjestäjille varsin loistavasta lällyoffailusta. Mukavaa oli ja olis viihtynyt piempäänkin jos ei olis tarvinnut tulla kotiin illaksi.

- T€€MU - 18-08-2012

mä jäin yksin leiriin.. Henrik ollu ihan pikku safarilla ja Rabbit lähti ihmetteleen että mihin se...

Jos ei ne aamuun mennessä ole tullu, niin soitan autoliittoon :lol: