Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
Hyvän Rover fiiliksen kuvaketju - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Muuta keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Thread: Hyvän Rover fiiliksen kuvaketju (/showthread.php?tid=3230)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

- rami-mli - 25-04-2013

tämä on hieno. olen luullakseni jossain offipalstan uumenissa nähnyt tästä pari kuvaa aiemminkin. oli koroteltu reippaammin.

- Mora - 25-04-2013

rami-mli Wrote:tämä on hieno. olen luullakseni jossain offipalstan uumenissa nähnyt tästä pari kuvaa aiemminkin. oli koroteltu reippaammin.

Juu, nimimerkki Tapsalta ostin. Joka on muuten luonikas mies 8)

Auto on Turun seudulta mennyt Tapsalle Kuopioon ja nyt voi sanoa että tapahtui pienimuotoinen kotiinpäin muutto. Tämä laite siis kyseessä http://www.roverfriends.fi/foorumi/viewtopic.php?p=33827&highlight=#33827[/img]

Nykyään pientä katu-uskottavuutta tullut koriin :mrgreen:

Oli kyllä tunnelma katossa paukautella tulemaan valtateitä pitkin, huomasi että kanssa-autoilijat suorittavat ohituksetkin huomattavasti kunnioittavammalla välimatkalla (takana, ohimennessä ja edessä) kuin pikkuautolla ajaessa (Renault Twingo -08 käyttöautona joten voi sanoa että eroa on autojen koollakin).

Tulee sopivasti vaihtelua kun päästelee lantikalla menemään ja herättää pahennusta vihreään aatteeseen kallistuvissa kanssaihmisissä 8)

Sitä hirvittelin etukäteen että miten 450km ajo onnistuu mutta itse olin iloisesti yllättynyt serieksen maantieominaisuuksista. Saahan sitä aktiivisesti ohjata mutta niin saa väyrysmersuakin. Ei tuntunut ollenkaan pahalta reilu 90km/h gps:n mukaan ajettuna.

...sellainen pieni luontoisetu mulla on että syntymästä asti mukana seurannut kuulovamma ja 65dB kuulonalenema tekee meikäläisestä luontaisen lantikkakuskin, melu ei haitannut tippaakaan, ainakaan minua, en sitten tiedä haittasko muita :lol:

- rami-mli - 25-04-2013

Mora Wrote:
rami-mli Wrote:tämä on hieno. olen luullakseni jossain offipalstan uumenissa nähnyt tästä pari kuvaa aiemminkin. oli koroteltu reippaammin.

Juu, nimimerkki Tapsalta ostin. Joka on muuten luonikas mies 8)

Auto on Turun seudulta mennyt Tapsalle Kuopioon ja nyt voi sanoa että tapahtui pienimuotoinen kotiinpäin muutto. Tämä laite siis kyseessä http://www.roverfriends.fi/foorumi/viewtopic.php?p=33827&highlight=#33827[/img]

Nykyään pientä katu-uskottavuutta tullut koriin :mrgreen:

Oli kyllä tunnelma katossa paukautella tulemaan valtateitä pitkin, huomasi että kanssa-autoilijat suorittavat ohituksetkin huomattavasti kunnioittavammalla välimatkalla (takana, ohimennessä ja edessä) kuin pikkuautolla ajaessa (Renault Twingo -08 käyttöautona joten voi sanoa että eroa on autojen koollakin).

Tulee sopivasti vaihtelua kun päästelee lantikalla menemään ja herättää pahennusta vihreään aatteeseen kallistuvissa kanssaihmisissä 8)

Sitä hirvittelin etukäteen että miten 450km ajo onnistuu mutta itse olin iloisesti yllättynyt serieksen maantieominaisuuksista. Saahan sitä aktiivisesti ohjata mutta niin saa väyrysmersuakin. Ei tuntunut ollenkaan pahalta reilu 90km/h gps:n mukaan ajettuna.

...sellainen pieni luontoisetu mulla on että syntymästä asti mukana seurannut kuulovamma ja 65dB kuulonalenema tekee meikäläisestä luontaisen lantikkakuskin, melu ei haitannut tippaakaan, ainakaan minua, en sitten tiedä haittasko muita :lol:

lantikkahan on vihreän aatteen auto parhaasta päästä, ei ole mikään ruostuva kertakäyttöauto vaan hitech alumiinia ja iso osa kaikista valmistetuista vieläkin liikenteessä. laita oma projekti topikki tästä uudesta tulokkaasta. olis hauska nähdä kuvia ja tekstiä tämän yksityiskohdista ja tekniikasta. :wink:

- Mora - 25-04-2013

rami-mli Wrote:lantikkahan on vihreän aatteen auto parhaasta päästä, ei ole mikään ruostuva kertakäyttöauto vaan hitech alumiinia ja iso osa kaikista valmistetuista vieläkin liikenteessä. laita oma projekti topikki tästä uudesta tulokkaasta. olis hauska nähdä kuvia ja tekstiä tämän yksityiskohdista ja tekniikasta. :wink:

Totta kyllä tuo että taitaa olla vihreämmästä päästä autoja sinänsä. Ja kierrätyskelvottomia muovikoristeita ei ole turhaan viljelty 8)

Pitää laitella projektitopiksi tulille tässä päivänä muutamana jahka itsekin on tutustunut laitteen sielunelämään lisää ja saanut jäsenneltyä päässään tilanteen todeksi. Tänään on oikein paukahtanut tietoisuuteen että nyt on oma lantikka. Ja se tuntuu hyvältä 8)

- Pata - 01-05-2013

[Image: 8699767546_34314dcb49.jpg]
defe

Ilta-ajelua auringossa.

- siipimies - 20-05-2013

Yöfiilistelyjä katulampun alla:
[Image: WZ1R8387.JPG]

- Lantti - 22-05-2013

On kertaallisen huikea kuva! Oliko vahinko vai rakenneltua? 10 p.

- siipimies - 22-05-2013

Lantti Wrote:On kertaallisen huikea kuva! Oliko vahinko vai rakenneltua? 10 p.
Kiitos kehuista. Ihan rakenneltuna otin. :wink:

- Mora - 18-06-2013

tuli pientä ilta-ajelua suviyön kunniaksi harrastettua [Image: 6gtl.jpg]

Tässä jo hetken karvastellut ajatus josko hommaisi kameran, tuon kanssa ajellessa syrjäteilllä huomaa moniakin kuvaamisen arvoisia kohtia eikä tuo kännykamera kaksinen ole.

Lällyoffiakin ajelin kun metsäkoneen jälkiä seurailin niin pitkälle kuin kantti kesti vaan yksinajellessa ei huimia uskaltanut aloittelijana. Ja sitten kun kantti loppui niin peruutuksella takasin, oppii sitäkin kätevästi :mrgreen: Ja tuli havaittua lantun perässä olevien hyvien työvalojen hyödyllisyys samalla.

Komiata 8)

- Kaitsu - 18-06-2013

Mora Wrote:Tässä jo hetken karvastellut ajatus josko hommaisi kameran, tuon kanssa ajellessa syrjäteilllä huomaa moniakin kuvaamisen arvoisia kohtia eikä tuo kännykamera kaksinen ole.

Menee vähän off topic, mutta itse tilasin tällasen.

http://ostanetista.net/auto/lisavarusteet/1080p-hd-autovideokamera-taydellinen-setti

Saa nähdä tekeekö tolla mitään, mutta ei ole hinnalla pilattu....meinasin että safareilla sais jotain livekuvaa ajelusta. :roll:

- Guest - 01-07-2013

Matkalla pohjoiseen:

[Image: HPIM3103.JPG]

Paluumatkan leirintäparkki Pihtiputaan nurkilla:

[Image: HPIM3153.JPG]

Andy

- Lantti - 01-07-2013

Kuvissa on päitäkääntävää luonnetta. Big Grin

- Pata - 03-07-2013

Defe kävi leimalla!

[Image: 9200875558_6edcb6e9c9.jpg]
defe

- rami-mli - 30-08-2013

eilen käytiin pojan kanssa maakunta matkailemassa. mikkelistä hirvensalmelle, sieltä kissakosken laitokselle jossa teimme jo matkaevästä konepellin alla [Image: 20130829_121238_zps43fda136-1.jpg]

käytiin sedän luona pertunmaalla jossa poika pääsi puimakoneen ohjaksiin. lisäksi sai ohjata seriestä peltotiellä.

lähdettiin takas hirvensalmelle jossa käytiin kaverin luona viljakuivurilla. poika pääsi taas hommiin, tällä kertaa lapioimaan viljaa kouruun.

kotimatkalla nipputien päässä on komea nosturin jonka juurella pitä ottaa kuva [Image: 20130829_172850_zpsc1a8905b-1.jpg]

noin 150 kilometriä joista iso osa pieniä teitä ja puolet ihan hiekka pinnalla. serieksen takapenkit on aika pölyssä :o oli kiva päivä. series on parhaillaan juurikin noilla hiekkateillä. matkavauhti oli 60-80 välissä

- Guest - 30-08-2013

rami-mli Wrote:... jossa teimme jo matkaevästä konepellin alla

Mikä oli valmistusaika, ja tuliko hyvää...? Smile

Andy

- rami-mli - 30-08-2013

L-Andy Wrote:
rami-mli Wrote:... jossa teimme jo matkaevästä konepellin alla

Mikä oli valmistusaika, ja tuliko hyvää...? Smile

Andy

noi oli 15min. oon tehny monesti ennenkin reissun päällä saman tempun. volvolla ajoin ahvenanmaalla 50km billys pizat venttiilikopan päällä. hitaasti, hyviä ovat olleet.

- Guest - 30-08-2013

Selvä, nyt pitää virittää avattavan grillikorin konepellin alle roikkumaan! :wink:

Andy

- Kaitsu - 30-08-2013

Andy, laitat ens Pääsiäisajoissa sen lampaan sitten muhimaan Serieksen pellin alle :lol:

- Guest - 30-08-2013

Otan haasteen vastaan! :mrgreen:

Andy

- rami-mli - 30-08-2013

makkarat folioon ja jekkulangalla pakosarjaan. kevyt offiaus paistaa makkarat kymmenessä minuutissa.

- jomppe - 31-08-2013

Saaristosta lähtiessä kun oli sopivan kokoinen kala, niin se laitettiin folioon ja sopivaan paikkaan moottorin päälle missä ei ollut liian kuuma. Kalaan vielä yrtit ja mausteet jne sisälle. Sitten kun tultiin sopivasti lauttajonon päähän niin kaivettiin paketti esille ja herkuteltiin. Oli siinä moni kateellinen kun kulki ohi.

- matias - 31-08-2013

Big Grin

- T.Hilter - 01-09-2013

Kanatkin tykkäävät, kaksikin ehti konttiin vaan en kerinnyt kuvata. On siellä kissoja ja koiriakin käynyt mutta ei kanoja vielä ennen tätä.
[Image: Kana_takakontissa.jpg]

Karjalasta kajahtaa - Kaitsu - 17-09-2013

Karjalan kunnailla
[Image: DSC04946.JPG]

- rami-mli - 28-12-2013

eräänä iltana metsäautotiellä kuvattua

[Image: 20131220_231611_zpse955dd6a.jpg]

- Racingrabbit - 28-12-2013

T.Hilter Wrote:Kanatkin tykkäävät, kaksikin ehti konttiin vaan en kerinnyt kuvata. On siellä kissoja ja koiriakin käynyt mutta ei kanoja vielä ennen tätä.

Meillä defessä asui viikon verran tuollaisia Big Grin

[Image: _img900.jpg]

[Image: _img900.jpg]

- siipimies - 27-04-2014

Avoautokauden avaus. Kaverin ottama foto. Pahoittelut törkeestä kuvakoosta, mutta onhan tää kuitenkin kuvaketju. En osannut enää picassa käyttää...
[Image: IMG_2885.jpg]

2 aina kaunihimpi? - lacrits68 - 27-04-2014

kuin kaksi marjaa?

[Image: 20140420_140610.jpg]

löytyi kukkatarhan pihasta! Smile

- Velar - 27-04-2014

Matkalla Ahvenanmaalle ulkosaaristossa 2013
[Image: p2IMG_2710_zps513e59e5.jpg]

BK Tuusula - Homehill - 08-06-2014

[Image: bk_tuusula+%25282%2529.jpg]