![]() |
|
Mikä on nyt hienoa? - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Mikä on nyt hienoa? (/showthread.php?tid=2731) |
- jfz-6 - 26-10-2013 Lunta on jo reilu 20cm (ja lisää tulee...), suurin osa kaavateistä auraamatta, on siis roverkeli parhaimmillaan! ![]() JR, Freelander2 SE - rami-mli - 26-10-2013 12h tehtiin putki hommia ja uusi pesuhuone ja wc on putkitettu eli pääsee suihkuun ensimmäistä kertaa sitten alkukesän. alkoikin jo kainalot vähän haista :lol: ps. autotalliinkin tuli käsienpesu allas. - DefeHKI - 28-10-2013 Defenderi missä ei ole mitään vikaa. - mtk71 - 28-10-2013 Heh komppaan edellistä; P38 jossa ei oo ku pari pikkuvikaa ![]() On sillä vaan niiiiiin makee taas päästellä menemään -Miika- KATSASTUS - Kaitsu - 30-10-2013 Serieksen otteessa tuore leima! 8) Re: KATSASTUS - rami-mli - 30-10-2013 Kaitsu Wrote:Serieksen otteessa tuore leima! 8) uujeah :!: onnea vaan. - Hartsa69 - 30-10-2013 Nyt on hienoa se, että: MG: n kytkinnestesäiliön korkki oli halki. Uutta vastaavaa en isommin alkanut etsimään, mukavasti vastasivat herrat Huoltorepillä ja Laatuvaunussa kyllä, peukut heille. Ehjä korkki löytyikin sitten ihan kaverini autokorjaamon takapihalla seisovasta varaosa-BMW tä, vuoden -69 16?02 ta 8)edit: lisätään se hienous vielä, että tehtiin Vianorilla pyöriensuuntaus, ihan silminnähtävä ero takapäässä nyt. Harmi kyllä kesänokialaiset ehti kulua takaa sisäreunoista vähän liikaa, mutta kyllä niillä yhden kesän ajelee.. - Pata Jr. - 01-11-2013 Lanttu sai paljon lisää ajoaikaa, eli katsastettu hyväksyttävästi
- series3kalle - 01-11-2013 Quote:Serieksen otteessa tuore leima! Cool Tänään mullekkin leima seriekseen! Eilen meni vanha umpeen ja tän viikon on yöunet jääny muutamaan tuntiin jarruhifistelyiden parissa + olkatappien kiristämisessä+ hitsaushommia viimeviikolla/toissaviikolla. Hyvä fiilis. Urputusta tuli ja korjausvaatimus, kun mun serieksessä polttoainpumppu on katkasijalla niin että virrat voi kääntää pois ja ottaa avaimen virtalukosta ja kone käy. Polttoainepumpun katkasijasta sammuu siis. Näin olen ajanut 15 vuotta ja nyt vasta se on näköjään ongelma... :roll: Työvaloista tuli sanomista kun ne voi suunnata eteenpäin-sivulle-takaviistoon.... :? Eteenpäin ei kuulemma miellyttänyt leimaherraa ettei vaan oo ajossa tiellä päällä... - Kaitsu - 01-11-2013 Hyvä että leima tuli! Onpas ollut nirputusta, toi valohomma varsinkin on aika outo juttu... :roll: - Pata - 13-11-2013 Mä olen mystinen vihreä diskomies.... hoil! Eli ostin diskon, eikä vielä harmita... =) - vesku - 13-11-2013 Onnea Pata! Onkos se se Td5 vai V8-koneinen? - LG1 - 13-11-2013 Pata Wrote:Mä olen mystinen vihreä diskomies.... hoil! Hienoa! Kuvia? :wink: Missä defe? - Pata - 13-11-2013 Kuvia tulee perjantaina kun saan auton. Nyt sitten internetti täytyy taas tilata tyhjäksi osista... Nettikataloogit on jo "hiirenkorvilla" selaamisesta. Defenderi viettää eläkepäiviä Joensuulaisen lammasfarmarin työkaluna. Pääsi hyvään kotiin. - Kaitsu - 13-11-2013 Pata Wrote:Mä olen mystinen vihreä diskomies.... hoil! Onnittelut täältäkin! Ja vihreähän on just mukava väri Discomiehen Discolle :wink: :lol: Kakkos- vai kolmossukupolvea? - Pata - 13-11-2013 kakkonen ja td5+manuaali. 224tkm menty. Hyvä lähtökohta ruveta tekemään taas seikkailuvehjettä. - Guest - 13-11-2013 Ja ennen sitä seuraavaa reissua höpiset varmaan ilmastoiduista jakkaroista, BluRay-soittimista ja asuntovaunuista...? :wink: :mrgreen: Onnittelut kuitenkin! ![]() Andy - Pata - 13-11-2013 Kyllä mä ajattelin edelleen pysyä tuolla palkkihelma, vinssipuskuri ja maastorengas osastolla...
- DefeHKI - 13-11-2013 Pata Wrote:Kyllä mä ajattelin edelleen pysyä tuolla palkkihelma, vinssipuskuri ja maastorengas osastolla... Tää kommentti on nyt arkistoitu ja dokumentoitu todistusaineistoksi
- Pata Jr. - 15-11-2013 Rankula Rover saapui pihaan
- ryobi - 15-11-2013 Pata Jr. Wrote:Rankula Rover saapui pihaan Onnittelut! 8) Millanen? T: Tommi "ryobi" - Pertsa - 15-11-2013 Sain väännettyä pienoismalleja kasaan huomista tapahtumaa varten... 7h tärpätin haistelua :x - Kaitsu - 15-11-2013 ryobi Wrote:Pata Jr. Wrote:Rankula Rover saapui pihaan X2 ja kuvia kuvia äkkiä 8)
- Guest - 16-11-2013 Kaitsu Wrote:ryobi Wrote:Pata Jr. Wrote:Rankula Rover saapui pihaan x3 ja x2 :mrgreen: Andy - Tom-ppa - 16-11-2013
- Guest - 16-11-2013 hock: hock: hock: Andy - Pata Jr. - 17-11-2013 Kuvia ja muita specsejä Rankulasta tulee aikanaan :wink: Jos ei muuta niin Glögillä sitten... - LG1 - 20-11-2013 Käyttisauto, eli Subaru meni katastuksesta läpi. Taas säästyi rahaa LR hankintaan. :wink: - Lantti - 20-11-2013 Vau mitkä tumput Tompalla. En riisuisi juhannuksenakaan.
- Kaitsu - 20-11-2013 Lantti Wrote:Vau mitkä tumput Tompalla. En riisuisi juhannuksenakaan. Ei muuta kuin Joulupukille tai pukin Muorille tilaukseen :wink: vois vielä ehtiä kutoa just jouluksi, samaan sarjaan jos sais vielä pipon ja villasukat / -paidan, niin avot! Paitaan tietysti vihreä ovaali... |