Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
PERINTEINEN VAPPUSAFARI (30.04)01.05-03.05.2015 - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Matkailu ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Venäjä ja Aasia / Russia and Asia (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=36)
+--- Thread: PERINTEINEN VAPPUSAFARI (30.04)01.05-03.05.2015 (/showthread.php?tid=4534)

Pages: 1 2 3 4 5 6

- -NewJuhani- - 19-04-2015

ranke Wrote:Onko PMR 5 ja LA FM 12 käytössä?

TEMÄHIK

Juurikin nämä, mieluummin LA käytössä :!:
PMR:llä voi pyytää juotavaa takapenkiltä. :wink: 8)

- tiipe - 20-04-2015

Jep tullaan Meriläisten kanssa sitten perässä kirvesniemeen pe päivänä tai iltana Smilekunhan keretään .

- hanes - 21-04-2015

Mukana niissä yhteispöperöissä. Minä pääsen lähtemään tästä Järvenpäästä n klo 12 torstaina. Tarkoitus ehtiä Sinne Valkjärven tiluksille yöpymään.

- tiipe - 24-04-2015

No niin apumieskin pääsee lähtemään mukaan.

- TAC68 - 25-04-2015

Mun osallistuminen meni nyt epävarmaksi. :oops:

- tiipe - 25-04-2015

mikäs sulla Jontte ?

- -NewJuhani- - 25-04-2015

TAC68 Wrote:Mun osallistuminen meni nyt epävarmaksi. :oops:

Et kai oo hajoittanut Lantikkaa :!: :?:

- ranke - 25-04-2015

TAC68 Wrote:Mun osallistuminen meni nyt epävarmaksi. :oops:

No johan? :?

TEMÄHIK

- Artturi - 25-04-2015

Voivoi :o Sad

elämä on. Toivottavasti ukko ja kalusto on kunnossa/kuntoontuu

Me ei oteta sitä peräkärryä kuitenkaan mukaan, vaikka uhottiin.
Laapuhelin on hankittu 8)

- Artturi - 26-04-2015

Pitäiskö kerätä porukka myöhemmin ip:llä rajalle ja unohtaa ohjustukikohdassa vierailu. Helpottais meitin heräämistä, ei tarttis ihan kolmelta lähteä.
Hanes kerkeis tähän lähtöön..
Mitäs ranke meinailee?

- ranke - 26-04-2015

Artturi Wrote:Pitäiskö kerätä porukka myöhemmin ip:llä rajalle ja unohtaa ohjustukikohdassa vierailu. Helpottais meitin heräämistä, ei tarttis ihan kolmelta lähteä.
Hanes kerkeis tähän lähtöön..
Mitäs ranke meinailee?

Mulla oli ajatus ajella ke iltana rajahoviin ja koisaa autossa(kuten aina) ja sitten to aamusta yli.
Janne/tumut on kanssa tulossa jollain ajanikkunalla ke-to?

Onko Jonten seurueen tulo jo täysin tyrmätty?

- Artturi - 26-04-2015

Jontesta ei taida olla kellään tietoa. Täytyy nyt vähän mainostaa, että velipojassa on kokin vikaa (toisin kuin minussa) ja patakin löytyy. Luvataan tehdä jonain iltana Burgundin pata koko porukalle, jos on kysyntää.
Kaippa mekin sitten tähdätään aamu kasiin (velipoika nyökkäilee hyväksyvästi).

- ranke - 26-04-2015

Artturi Wrote:Jontesta ei taida olla kellään tietoa. Täytyy nyt vähän mainostaa, että velipojassa on kokin vikaa (toisin kuin minussa) ja patakin löytyy. Luvataan tehdä jonain iltana Burgundin pata koko porukalle, jos on kysyntää.
Kaippa mekin sitten tähdätään aamu kasiin (velipoika nyökkäilee hyväksyvästi).

Joop tulee siitä pitkä päivä, hauskinta on se, että mä en tarkkaan tiedä missä se ohjustukikohta on. Jontte on siellä vissiin joskus käynyt.

Olen sitä koittanut vähän kartoista hahmottaa, mutta rahoja ei saa takaisin, jos ei sinne löydetä/päästä.

No, kuiteskin tarkoitus harhailla haneksen tiluksille illaksi ja pe kohti kirvesmäkeä.

Mä osalliatun pata-ateriaan, voiko tuoda jotain aineksia? Meinasin tuoda brunssille vähän silliä. mulkkua ja perunaa.

Tässähän olisi mahdollisuus myös käydä Viipurin rekkakaupassa LA, Kamaz jakolaatikko-ostoksilla..

TEMÄHIK

- Artturi - 26-04-2015

Kiitos vain tarjouksesta, mutta saatte nauttia "avaimet käteen"-ateriasta.
Viipuri vois olla mielenkiintonen ja yritetään jos vaikka tzäkällä ja taidolla löytyis se tukikohta.

Mahtuisko Haneksen telttaan me 1-2 hölöä, vai otetaanko oma viritys mukaan?? :?:

- tiipe - 26-04-2015

helppo löytää vaikka paperikartastaWink meinaan paavola

- -NewJuhani- - 26-04-2015

Päivitin lähtöluetteloa

- ranke - 26-04-2015

tiipe Wrote:helppo löytää vaikka paperikartastaWink meinaan paavola

On se mulla tägättynä ossiin, mutta kun ajelee luurit päässä ja kuuntelee kikkaa, niin on hankala seuraa apparin paikalla olevaa kompuutteria.

Esim Kikan tuotantoa:

https://www.youtube.com/watch?v=U388IGpI38k

Sukkulan lähtöpaikkaa vissiin ollaan hakemassa. Veenus sitten toisella reissulla...

TEMÄHIK

- TAC68 - 26-04-2015

Ei meidän lähtöä ole vielä tyrmätty, nyt näyttää jo paremmalta! Smile Työkuviot ovat potkineet munille vähän enemmän kun tarttis viime viikkoina. Siitä toi aiempi epävarmuus, mutta nyt tosiaan näyttää paremmalta lähdön suhteen.

Ryömittiin äsken esiin Lantikan alta apparin kanssa. Öljyt vaihdettu, takatilan penkit kaivettu ulos ja pa-suotimen jalka rikottu. Uusi löytyi, mutta liitokset kaipaa jotain lisätiivistettä kun tihkuu liikaa polttoaineä. Eiköhän se järjesty huomenna. Ja ohjaamon penkkien alle on koropalat tekeillä.

Olisko burgundin pata to-iltana ja kaalipöperöt pe niin kuin aiemmin mietittiin? Tai voidaan kiskoa silliä, munia ja muuta vappupöperöä to ja burgundi pe. Kaikki käy.

Jontte

- hanes - 26-04-2015

Artturi Wrote:Mahtuisko Haneksen telttaan me 1-2 hölöä, vai otetaanko oma viritys mukaan?? :?:

Mahtuuhan siihen. 12hlöä. Siitä ei ole ollut puheita kuka nukkuu missäkin.

- TAC68 - 26-04-2015

Minä ja appari mielellään isoon telttaan. Voidaan olla autossakin jos teltta menee ahtaaksi, mutta ei kai meitä niin monta ole.

Jontte

- Artturi - 26-04-2015

TAC68 Wrote:Ei meidän lähtöä ole vielä tyrmätty, nyt näyttää jo paremmalta! Smile Työkuviot ovat potkineet munille vähän enemmän kun tarttis viime viikkoina. Siitä toi aiempi epävarmuus, mutta nyt tosiaan näyttää paremmalta lähdön suhteen.

Ryömittiin äsken esiin Lantikan alta apparin kanssa. Öljyt vaihdettu, takatilan penkit kaivettu ulos ja pa-suotimen jalka rikottu. Uusi löytyi, mutta liitokset kaipaa jotain lisätiivistettä kun tihkuu liikaa polttoaineä. Eiköhän se järjesty huomenna. Ja ohjaamon penkkien alle on koropalat tekeillä.

Olisko burgundin pata to-iltana ja kaalipöperöt pe niin kuin aiemmin mietittiin? Tai voidaan kiskoa silliä, munia ja muuta vappupöperöä to ja burgundi pe. Kaikki käy.

Jontte

Jeejee Tongue Big Grin 8) torstaina, nii ei tarvi tuskailla "kylmiön" kanssa Idea

Me otetaankin teltta mukaan, niin ei tarvi imhetellä

- TAC68 - 26-04-2015

Just laskettiin apparin kanssa lauteilla, että ei meitä kai ole ku 7 Haneksen telttaan, jos autossa yleensä viihtyvät nukkuvat siellä nytkin. Ja appari mietti riippumattoa jos ei sada.

Burgundin padan mitoituksen kanssa kannattaa muistaa mun apparin pohjaton ruokahalu :lol:

- -NewJuhani- - 26-04-2015

-NewJuhani- Wrote:Päivitin lähtöluetteloa

Tehty taas lisäyksiä :roll: Tongue 8)

- Tumut - 26-04-2015

Juu, olen viimeistään to aamuna klo 8.00 rajahovissa.
t janne

- Artturi - 27-04-2015

TAC68 Wrote:Just laskettiin apparin kanssa lauteilla, että ei meitä kai ole ku 7 Haneksen telttaan, jos autossa yleensä viihtyvät nukkuvat siellä nytkin. Ja appari mietti riippumattoa jos ei sada.

Burgundin padan mitoituksen kanssa kannattaa muistaa mun apparin pohjaton ruokahalu :lol:

Huomioidaan tämä 8)
Alkoi kuulostamaan siltä, että teltta saattaa jäädä kotiin Idea

- ranke - 27-04-2015

TAC68 Wrote:Just laskettiin apparin kanssa lauteilla, että ei meitä kai ole ku 7 Haneksen telttaan, jos autossa yleensä viihtyvät nukkuvat siellä nytkin. Ja appari mietti riippumattoa jos ei sada.

Voihan sitä viritellä pressukatoksen a´la Hiipinä, jossa voi koisaa riippumatossa, tuolissa, tai kenttäpedissä. Ulkona, kun nukkuu, niin sapuska maistuu entistä paremmin!!

Samalla tulee sateenpitopaikka, tosin eihän siellä sada, kun Juhani on messissä.

No kuiteskin, mulla on mukana pari pressua, -hihnaa ja -kumilenksua.

Mites Ryhmä Jontte, onko moottorimarssi ke iltana, vai to anivarhain, mä meinasin saada pidemmät unet Rajahovissa.

TEMÄHIK

- hanes - 27-04-2015

Telttaan on mun laskujen mukaan tulossa 8hlöä joten Artturin ei tarvii ottaa omaa telttaa mukaan.

- -NewJuhani- - 27-04-2015

Juhani.............Range/Defe nolla400 kuus10 yks14 (to,pe) teltta 
Tiipe...............Nissan (ke) 2 nukkuu autossa apparin kans 
Janne..............Disco1 (to) nukkuu autossa, ulkona , teltassa 
Artturi.............EcoDefe (to) 2oma teltta tai yhteisteltta 
Jontte.............ExMode (ke, to) tulo varmaa eli yhteisruokailu. 2 teltassa tai toinen banaanissa. 
Ranke..............Defe (ke, to) nukkuu autossa 
Hanes..............Defe (to) 2 teltta 
Meriläiset.........Nissan (to, pe) 1-2 nukkuu autossa 

suluissa lähtö päivä 

- TAC68 - 27-04-2015

ranke Wrote:Mites Ryhmä Jontte, onko moottorimarssi ke iltana, vai to anivarhain, mä meinasin saada pidemmät unet Rajahovissa.

TEMÄHIK

Ke iltana. Täytyy kattoa huomenna mihin aikaa vois kuvitella lähtevänsä.

- -NewJuhani- - 27-04-2015

Tänään sataa ihan kivasti n. 2.15 mm.

Keskiviikkona luvataan 16.7 mm sadetta.
Etelässä vettä ja Pekka Poudan mukaan Pohjanmaa- Kainuu akselille 20 cm lunta.
Sekä kylmän ja lämpimän ilman kohttaamisesta syntyy myrsky tuuli.
Tää luonnonnäytös on ohi torstai aamuna seiskan aikaan.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: