Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
Mikä on nyt hienoa? - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Mikä on nyt hienoa? (/showthread.php?tid=2731)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

- T.Hilter - 14-04-2014

15 metriä pitkä ilmarakkulanauha ja polkupyörä... Big Grin

- wolfpack - 14-04-2014

Tänään tuli toinen setti wolffin vanteita. Kohta pääsee eroon
nuista TF:n alu-himmeleistä :-) ehdin jo hivasta ja huomenna saa
nykästä värit pintaan :-D

- Racingrabbit - 14-04-2014

wolfpack Wrote:Tänään tuli toinen setti wolffin vanteita. Kohta pääsee eroon
nuista TF:n alu-himmeleistä :-) ehdin jo hivasta ja huomenna saa
nykästä värit pintaan :-D

Tuleeko niistä nyt kamelinkakan väriset?

- partoll - 14-04-2014

Kaitsu Wrote:Talviloma! Pitäähän se pitää pois ennen kesää ja kesälomia Big Grin

Mistä te näitä lomia kokoajan keräilette?! Big Grin Mun lomani on taitais olla isyysloma, muttei pää kestä olla kahta päivää kauempaa kotona tekemättä mitään Big Grin

- wolfpack - 15-04-2014

Tuleeko niistä nyt kamelinkakan väriset?

Tulee!!! Siis wolffeista. Niihin joulukuusenjalkoihin en sitä väriä
tuhlaa :-D

- HNT - 15-04-2014

Joskus sitä huomaa olevansa väärässä.

Defender tuntuu laiskalta, mutta taitaa olla vaan harha. Katselin kesän menojen GPS jälkiä, ja Saksassa on otettu Autobahnilla vauhtia 223165km/h.

Se siitä Lantikoiden hitaudesta.

- Guest - 15-04-2014

Keekele! Pieksit mun vanhan ennätyksen; 7181km/h hiekkatiellä Serieksellä Smile

Andy

- HNT - 15-04-2014

Olin mä ajellut Itävallan vuoristoteilläkin ihan reipasta vauhtia, mutta silti vaan 9906km/h Big Grin

- Guest - 15-04-2014

Toihan oli muuten nopeampi kuin maan pakonopeus, pieni hyppyri ja sulla olisi ollut ensimmäinen Defe avaruudessa... :mrgreen:

Andy

- partoll - 15-04-2014

Melekoset on nopeudet, mä tutkailin taasen nopeusmittarin näyttämää GPS mokkulan näyttämään vertaillen. Neulan ollessa tasan 80km/h GPS näytti oivasti 86km/h... Olipa hyvä näin poliisin nopeusvalvontaviikon alla huomata tuommonenkin fiba Smile.

Hommaa tosin latisti kotiin päästyäni lappu Poliisilta, ensimmäinen lause kuului: "Päätös ajokieltoasiassa". Hetken aikaa punaista nähneenä, pari heittokuutiota polttopuita kirveellä pienineenä luin lapun loppuun asti ja minut ilmeisesti on päästetty varoituksella. Tosin ei mulle kyllä kukaan ollut edes kertonut moisesta käsittelystä saati antanut minulle minkäänsortin ennakkovaroitusta tulevasta :S... Sydänlääkkeet on kohta jokapäiväistä elämää tämmösten järkytysten takia...

- jukkakh - 16-04-2014

Nää on tuulennopeita pelejä. Ihan kuten mun 435 kuutioinen rättäri, jolla sain yhdeksänkytluvun alussa ylinopeussakot Vihdin Huhmarissa vanhalla Turuntiellä. Latasin niin lujaa vastaa kuudenkympin alueella, että sinivuokot tempaisivat Mondeonsa ympäri ja lähtivät perään. Tavoittivat vasta juuri kun olin jo saapunut Veikkolan taajama-alueelle :lol:

- HNT - 16-04-2014

L-Andy Wrote:Toihan oli muuten nopeampi kuin maan pakonopeus, pieni hyppyri ja sulla olisi ollut ensimmäinen Defe avaruudessa... :mrgreen:

Andy

Tommonen ~190 kertaa yli äänennopeuden on ainakin mun mielestä ihan kunnioitettava suoritus... Big Grin

- vesku - 24-04-2014

Hienoa on kattoteltta, kattoräkki ja markiisi Big Grin
Mitenköhän nää taas vaimolle selittäis..

- AVRO - 24-04-2014

vesku Wrote:Hienoa on kattoteltta, kattoräkki ja markiisi Big Grin
Mitenköhän nää taas vaimolle selittäis..

Tää peli on jo hävitty. Selittely ei kannata. Nöyrästi ottaa vaan iskut vastaan. Tongue

"ei rakas, kyllä rakas, aivan niin armaani..."

- Tom-ppa - 24-04-2014

Kumpaa nyt varustelet?

- vesku - 24-04-2014

No ainaki aluks teltta tulee tohon käyttikseen.
Vaimo ei tosin luvannu koskaan siinä yöpyä.. No ku teltta on pystys ni mieli voi muuttua Big Grin

- Tom-ppa - 24-04-2014

Lupasko kumminkin että sä yövyt siellä pitkään yksin...teltta pystyssä :lol:

- vesku - 24-04-2014

No osimoilleen näin.

- wolfpack - 24-04-2014

Jos se vaimo suostuu sinne telttaan.. Kannattaa varoa LA-antennia.
Vai oliko sulla katolla sellanen? Nooh, se meinaan alkaa "piiskaan"
Tahdissa :-D siis antenni..

- vesku - 25-04-2014

Eipä oo lällää tossa käyttiksessä, mut hyvä tietää jos jossain vaiheessa laitan teltan tuohon safaripeliin Big Grin

- Ellunkana - 25-04-2014

Vene vesillä ja keli kuin morsian. Mikäpäs tässä on taas putkutellessa.

[Image: IMG_0283_zps342d44da.jpg]

- partoll - 25-04-2014

Se on hienoa, että tämä viikko on aika pitkälti lusittu. Imi kyllä kohtuu kuiviin ihan joka rintamalla... *huoh*

- siipimies - 25-04-2014

Kaksi lantikkaa samana päivänä huomautuksetta läpi! Serieksen katsastus oli varsin hupaisa. Huomasin, että varsinkin jarrujen kanssa taistelevien kannattaa epähuomiossa sanoa, että on jatkuva neliveto aina päällä. Saattaa olla, että näin kävi tänäänkin ja jarrut jäi testaamatta, vaikkakin olisi näinkin mennyt luultavasti läpi. Muutenkin katto vähän sormien läpi pikkujuttuja, kun osasi kerrankin suhteuttaa auton käyttöön.

Ja erityisen hienoa on avoautokauden avaus!

- -NewJuhani- - 25-04-2014

siipimies Wrote:osasi kerrankin suhteuttaa auton käyttöön.

Otti kauheen riskin, joku hullu voi ajaa serieksellä kaikki ajonsa Tongue :lol: 8)

- siipimies - 25-04-2014

-NewJuhani- Wrote:
siipimies Wrote:osasi kerrankin suhteuttaa auton käyttöön.

Otti kauheen riskin, joku hullu voi ajaa serieksellä kaikki ajonsa Tongue :lol: 8)
Tääkin on kyllä totta, mutta en voi silti uskoa että jalkatilassa olevalla puhaltimella on mitään tekemistä huurteenpoiston kanssa, vaikka joka päivä ajaisikin... Confusedhock: Kerran tuli huomautus siitäkin.

- Guest - 26-04-2014

-NewJuhani- Wrote:Otti kauheen riskin, joku hullu voi ajaa serieksellä kaikki ajonsa Tongue :lol: 8)

You called, sir? :mrgreen:

Andy

- Pertsa - 27-04-2014

-NewJuhani- Wrote:Otti kauheen riskin, joku hullu voi ajaa serieksellä kaikki ajonsa Tongue :lol: 8)

Entäs jos se on lisäksi ensimmäinen auto 8)

- jomppe - 27-04-2014

Savukala.........

- moggirange - 27-04-2014

Jees!! Six-cylinder turbocharged Series jyrähti käyntiin! Projekti jatkuu...

- rami-mli - 27-04-2014

moggirange Wrote:Jees!! Six-cylinder turbocharged Series jyrähti käyntiin! Projekti jatkuu...

series kuvat kelpaisi aina. mikäs tekniikka on kyseessä?