![]() |
|
Range Rovers - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Talleissa tapahtuu ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Projektit / Projekt / Projects (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=55) +--- Thread: Range Rovers (/showthread.php?tid=2406) |
- Range-78 - 22-02-2014 Paddockilta olen tilannut peltiosat hyvin ne ovat istuneet paikoilleen. Kun hitsailee noita peltipaikkoja niin hyvin usein paikan vieressä on seuraavaksi korjattavaa. Eli itse vaihdan paikkaa vaativan peltiosan kokonaisuudessaan niin lopputulos on siistimpi. Peltiosat olen kiinnittynyt pistehitsaamalla eli porannut reikiä tarpeeksi tihiään toiseen peltiosaan ja hitsannut niistä kohdin ja sitten hionut rälläkällä siistiksi. Liitokset on kuin tehtaan jäljiltä. Valkoiseen pitää alkaa ostaa kaikki saatavilla olevat peltiosat pohjaan, peräkontin sivupellit, etusisälokarit akkutelineellä ja umpiokehyksillä. Takapalkki mulla on jo valmiina. Seuraavan hankinnan kuvat tulevat maanantaina ja sekin Range on kaksiovinen -70 luvun Tuscan Blue. T, Jykä - armas - 22-02-2014 AVRO Wrote:Jokusen turhan sauman taitaa noilla säästää, ja eritoten sitä kohtalaista muotoilu-urakkaa kevennettyä. Edullisilta vaikuttavat, isotkin korjauspalat. Täältä myös ääni korjauspaloille. Tuohon ruskeaan (JB) vahdettiin etusisälokasuojat ja sopivuus oli hyvä. Ja tosiaan, jälki on toisen näköista kuin tehdä sitä ainaista tilkkutäkkiä. Niin, Paddockin kamoja olivat nuo. - armas - 22-02-2014 Range-78 Wrote:Seuraavan hankinnan kuvat tulevat maanantaina ja sekin Range on kaksiovinen -70 luvun Tuscon Blue. Missäs tämmöinen classic-metsä on mistä voi käydä poimimassa mieleisiään pirssejä ?Tässähän on ryhdistäydyttävä kun vielä puuttuu omista kokoelmista 70-lukulainen... - Kaitsu - 22-02-2014 Joo, nyt on Jykällä kyllä hyvä putki päällä, tässähän ei toi oma kokoelma enää kuulosta yhtään hullulta lukumäärällisesti. Multakin tosin puuttuu tollanen 3-ovinen 70-lukulainen....mutta ehtiihän tässä jos/kun sopiva kohilleen osuu :wink: armas Wrote:Missäs tämmöinen classic-metsä on mistä voi käydä poimimassa mieleisiään pirssejä Mielessäni näen jo Range-metsän joka on kuin norsujen hautausmaa... hock: 8) :lol:
- Range-78 - 24-02-2014 Joopa joo. - Range-78 - 15-04-2014 Etuakselistonkuoret tuli hankittua Ebay tä Englannista hintaa 55£ + toimitus 28£ eli euroissa noin satasen.Paddockilta tukivarsien pultit, mutterit, puslasarja ja tiivisteet. Myös uusi lämmityslaitteenkenno. Voip olla että Rangella ajeltaiskin tänä kesänä. ![]() T,Jykä - Range-78 - 03-05-2014 Vapunpäivänä vaihdoin etuakselin ja päivähän siinä meni mutta on nyt tehty. ![]() ![]() Huomenna lämppärinkennon vaihto. ![]() T, Jykä - Kaitsu - 12-07-2014 Range-78 Wrote:Tämmöinen iso koottava tuli hankittua. Säästyy purkuvaihe ja ei muuta kuin maalaamaan ja kasaamaan. Passasit ilmeisesti tämän kun uudestaan myynnissä? - Range-78 - 14-02-2015 Ei jaksa enää enempää. Pitkästä aikaa Range pesulla pölyistä. Kun ei aja niin ei ilmaannu uusia ominaisuuksia. ![]() ![]() Kesää odotellessa T, Jykä |