Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
osien tilaaminen englannista - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: osien tilaaminen englannista (/showthread.php?tid=926)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

- siipimies - 08-05-2013

-NewJuhani- Wrote:Ei oo mitään kokemusta.

Mutta jos Defeä varustelis niin toi takapuskuri vois kiinnostaa.

http://www.douglassmotors.co.uk/4x4/another_section.html
Ei välttämättä oo hyvä sivusto. Mulle tulee iso punanen hyökkäysvaroitusviesti firefoxilla, kun koitan avata.

- DefeHKI - 08-05-2013

siipimies Wrote:
-NewJuhani- Wrote:Ei oo mitään kokemusta.

Mutta jos Defeä varustelis niin toi takapuskuri vois kiinnostaa.

http://www.douglassmotors.co.uk/4x4/another_section.html
Ei välttämättä oo hyvä sivusto. Mulle tulee iso punanen hyökkäysvaroitusviesti firefoxilla, kun koitan avata.

Laitoin myös mun punaiselle listalle, kun ei mitään vastausta webbikyselyyn, eikä sähköposteihin molempiin niiden osoitteisiin. Eli en uskaltaisi tilata.

Ps. Myöskin Googlen ja Yandexin mustilla listoilla Web-of-trustin mukaan.

- Guest - 08-05-2013

Sama täällä, en viittinyt kokeilla onneani... :?

Andy

- matias - 17-05-2013

Paddockilta tuli tilaus perille. Kaikki vaikuttaa muuten asialliselta, mutta se mitä eniten odotin eli kattoteline, ei tullutkaan. Tästä vielä erikseen pyysin tiedon rahtikuluista, totesin suurehkoiksi ja hyväksyin. Olikohan mun englanti oikeesti niin p....aa, vai mikähän mätti. Pitää ottaa selvää.

- Kaitsu - 17-05-2013

matias Wrote:Paddockilta tuli tilaus perille. Kaikki vaikuttaa muuten asialliselta, mutta se mitä eniten odotin eli kattoteline, ei tullutkaan. Tästä vielä erikseen pyysin tiedon rahtikuluista, totesin suurehkoiksi ja hyväksyin. Olikohan mun englanti oikeesti niin p....aa, vai mikähän mätti. Pitää ottaa selvää.

Mulla ainakin aikasemmin soittivat isommasta paketista ja kertoivat että joutuvat käyttämään eri kuriiria (olikohan UPS) siihen ja tuli vähän lisähintaakin mikä piti hyväksyä.

Eli veikkaisin sen sullekin tulevan eri kuljetuksessa omana parcelinaan.

- matias - 22-05-2013

Kaitsu Wrote:joutuvat käyttämään eri kuriiria

Selvittelin asiaa sähköpostitse ja näin näköjään on asian laita. Ei ole kyllä vieläkään perille tullut. Toivottavasti nyt ennen syksyä tulis! Big Grin

- era - 15-06-2013

Olisin tilaanut Rimmerbros:ilta pari spraymaalipurkkia ja pari pensselimaalipurkkia hintaan 40 puntaa, mutta postikuluja olisi tullut 37 tai 70 puntaa riippuen siitä kumman Standard-shipping:in olisi valinnut. Taitaa jäädä toistaiseksi tilaamatta....

Vastaan tässä itse itselleni:
Sain tänään lauantaina tarvitsemani, monelle värikartalle tuntemattoman (LEF) värin odottaessa Forssan Autosähköstä sekä spray-pulloon että pensselipulloon.

- veepvee - 19-06-2013

Paddocilta tilasin lauantaina, seuraavan viikon perjantai aamuna paketit kotiovella, kaikki oli niinkuin pitikin. Toimii.

- vesku - 27-06-2013

Uuden vinssin toiminnan kanssa oli ongelmia ja kun jälleenmyyjätaho suhtautui takuunalaiseen korjaukseen nihkeästi ja olisi koko vinssi kuulemma takuuasioissa pitänyt Englantiin lähettää niin päätin lähestyä suoraan valmistajaa.
Superwinch tigershark 11500 kyseessä.
19.6 käytiin ystävällismielistä sähköpostiviestintää Susannahin kanssa ja mukisematta lähettivät varmuuden vuoksi epäilemänsä solenoidiboxin ja johtojen lisäksi uuden kaukosäätimen, vaijerin rumpuineen päivineen ja vetolenkin ja takuuseen tietenkin.
Osat tuli äsken!
Mahtavaa ammattimaista ja asiakasystävällistä toimintaa!

- Pertsa - 27-06-2013

LRdirectiltä paketti, tilattu torstaina, seuraavan viikon tiistaina paketti ovella. Aika nopiaa :lol:

- Kaitsu - 08-07-2013

Mulle tuli LR Directilta aika paljon kauemmin, tuli tosin "Royal Maililla"...tilattu edellisellä viikolla, lähetetty 28.6. Tuli vasta tänään postilaatikkoon... :roll:

- castillo - 12-07-2013

mud: maanantaina tilasin, nyt tuli
craddock: 10 päivää

- vesku - 12-07-2013

Tilaus Paddockille sunnuntaina klo 21 ja äsken tuli kotiovelle.
Taas pitää ottaa vanteet pois :wink:

- Kaitsu - 12-07-2013

vesku Wrote:Tilaus Paddockille sunnuntaina klo 21 ja äsken tuli kotiovelle.
Taas pitää ottaa vanteet pois :wink:

Big Grin Uudet spacerit! :wink: :?:

Multa jäi Paddockin paketista viimeksi hihnapyörän pultit tulematta. Viikko sitten taisin soittaa ja sanoivat lähettävänsä. Ei ole vieläkään näkynyt, että pitää tänään soittaa uudestaan että laittoivatko ne postiin niitä ikinä.... :evil:

EDIT: tänään ne sit kolahtikin just postilaatikkoon - homma OK! Tongue

- vesku - 12-07-2013

No joo.. Ovat muuten niin kaposen oloiset Big Grin

- -NewJuhani- - 12-07-2013

vesku Wrote:No joo.. Ovat muuten niin kaposen oloiset Big Grin

Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: :lol: 8)

- miksu69 - 12-07-2013

Tilasin Paddockilta 2.7 ja sain tavarat 8.7. Neljä pakettia tavaraa, painoksi oli merkattu 50 kg. Tree sliders,pohja panssaria yms....rahaa paloi, mutta mukavaa väkästellä. Hinta nousi toimitusten osalta jonkinverran, mistä Padokin väki kysy että onko OK. Rahtitoimitusta sai reaaliaikaisesti seurata netistä. Meikäläisellä toimi.

- Kaitsu - 12-07-2013

miksu69 Wrote:Rahtitoimitusta sai reaaliaikaisesti seurata netistä. Meikäläisellä toimi.

Mulla se ei jostain syystä toimi, mitäs selainta käytät? (jos siinä olis vaikka vika)

- miksu69 - 13-07-2013

Heti kun paketti lähti liikkeelle, sain lähetyskoodin, mikä ei toiminut suoraan klikkaamalla. Ensiksi piti mennä lähettifirman sivuille, missä sain koodin toimimaan. Pelkästään Englannissa paketti vaihtoi kulkupeliä neljä kertaa. Sieltä Saksaan, missä paketti seisoi paripäivää jostain syystä. Sieltä sitten Turkuun ja Tampereelle yöaikaan ja heti aamulla kuljetus ovelle.
Hommelia seurasin Apple5Confusedella
En tullut koittaneeksi tavallisella tietokoneella. Applessa taitaapi olla selaimena Safari.

- Jyräys - 13-07-2013

Kun klikkaa Paddocksin mailiin lähettämää track-namiskaa, päätyy Interlinkexpressin sivuille, joilta saa järkevää tietoa vasta kliksuttelemalla seuraavasti:
  • rivin alusta: Consignment numeroa
    rivin alusta: Parcel numeroa.
    suurinpiirtein keskellä sivua: Show more tracking detail -tekstiä

- Kaitsu - 13-07-2013

Jyräys Wrote:Kun klikkaa Paddocksin mailiin lähettämää track-namiskaa, päätyy Interlinkexpressin sivuille, joilta saa järkevää tietoa vasta kliksuttelemalla seuraavasti:
  • rivin alusta: Consignment numeroa
    rivin alusta: Parcel numeroa.
    suurinpiirtein keskellä sivua: Show more tracking detail -tekstiä

Se track namiska just ei toimi mulla, ei omassa eikä työkoneessa ???? :roll:

- Kaitsu - 02-09-2013

No niin, Paddockin pakkaamo (jälleen kerran) ylitti itsensä. CV-kitti oli pakattuna ilman mitään pehmusteita / suojausta, eli se murros akselinpätkineen oli muussannut kääntökuulan tiivarin eli stefan ja mukana olleet paperitiivisteet... :evil: Vielä olis puuttunut että se olisi puhkonut molemmat irrallaan olevat rasvapussit ja kaikki olis ollut voideltuna...

No, soitto ja lähettävät uudet. Annoin palautetta ja sanoin että ei ihan eka kerta kun ovat pakanneet (tai siis jättäneet pakkaamatta) huonosti ja jotain särkyy....muut kamat olikin ehjiä.

Tuon kitin osat jotka olivat parcelissa omassa laatikossaan hölskymässä oli kyllä taas paketoijalta järjen riemuvoitto.... :roll:

EDIT: Uudet tulee kuulemma postilla, naureskelin ja sanoin tytölle että älkää nyt sitten pistäkö niitä kirjekuoressa tulemaan.... :lol:

- heguli - 05-09-2013

Kaitsu Wrote:No niin, Paddockin pakkaamo (jälleen kerran) ylitti itsensä. CV-kitti oli pakattuna ilman mitään pehmusteita / suojausta, eli se murros akselinpätkineen oli muussannut kääntökuulan tiivarin eli stefan ja mukana olleet paperitiivisteet... :evil: Vielä olis puuttunut että se olisi puhkonut molemmat irrallaan olevat rasvapussit ja kaikki olis ollut voideltuna...

No, soitto ja lähettävät uudet. Annoin palautetta ja sanoin että ei ihan eka kerta kun ovat pakanneet (tai siis jättäneet pakkaamatta) huonosti ja jotain särkyy....muut kamat olikin ehjiä.
Mulla oli lähellä ihan sama juttu mutta onneksi osat olivat ehjiä, pikkusen vaan rutussa. Laitoin sinne palautetta, että pakkaamossa tarviis käyttää vähän järkeä 8)

- armas - 24-09-2013

Tuossa kun junaili noita hankintoja, oli mielenkiintoista huomata isot rahtihintojen erot eri firmojen välillä. Edullinen tuote rahteineen onkin äkkiä arvokkaampi kuin toisella toimittajalla vähän lähtöhinnaltaan korkeampi tuote. Checkout-vaiheessa näkee kätevästi loppusummat ja pystyy vertailemaan.

- solihull - 28-09-2013

Näkeekös jostakin esim. Paddockin tilauksen etenemisen. En yhtäkkiä huomannut sivuilta sellaista mahdollisuutta.

Tilaus on nyt viipynyt lähetyksestä pian pari viikkoa matkalla. Olisi kiva katsoa missä se matelee. Ainakin joskus joltakin firmalta kun seurailin paketin kulkua, niin tilaus oli keräyksen jälkeen 36 h päästä Suomessa, mutta siitä meni ruhtinaallinen 4 päivää ennenkuin se oli pihassa...ja olen muiltakin vähän aktiivisemmilta tilaajilta kuullut samaa, että kotimaassahan nämä paketit matelee oikein huolella. Kummallistahan se on, jos ensimmäinen 1500 km tulee tunneissa ja loput 300 km päivissä....

TT

- Kaitsu - 28-09-2013

solihull Wrote:Näkeekös jostakin esim. Paddockin tilauksen etenemisen. En yhtäkkiä huomannut sivuilta sellaista mahdollisuutta.

Tilaus on nyt viipynyt lähetyksestä pian pari viikkoa matkalla. Olisi kiva katsoa missä se matelee. Ainakin joskus joltakin firmalta kun seurailin paketin kulkua, niin tilaus oli keräyksen jälkeen 36 h päästä Suomessa, mutta siitä meni ruhtinaallinen 4 päivää ennenkuin se oli pihassa...ja olen muiltakin vähän aktiivisemmilta tilaajilta kuullut samaa, että kotimaassahan nämä paketit matelee oikein huolella. Kummallistahan se on, jos ensimmäinen 1500 km tulee tunneissa ja loput 300 km päivissä....

TT

Mulle tulee ainakin sähköpostiin aina vahvistus tilauksesta, vahvistus kun osat on lähteneet ja vielä erikseen seurantalinkki, olikohan se interlinkexpress tai vastaava....

- armas - 28-09-2013

solihull Wrote:...että kotimaassahan nämä paketit matelee oikein huolella. Kummallistahan se on, jos ensimmäinen 1500 km tulee tunneissa ja loput 300 km päivissä...
TT

Tämä on pitänyt paikkansa ja sattunut satunnaisesti omalla kohdalle eli jos tuntuu tavarat viipyvän, makaavat ne jossain kotimaan terminaalin nurkassa.

Tuo Kaitsun linkkihomma on pelittänyt, jos toimittaja on vaan semmoisen malttanut laittaa vahvistusviestiin.

Jos on mitään hajua siitä, kuka pakettia kotimaassa käsittelee (Enset, DPD, UPS...) niin utelee vähän sieltä päästä.

- Kaitsu - 28-09-2013

armas Wrote:Tuo Kaitsun linkkihomma on pelittänyt, jos toimittaja on vaan semmoisen malttanut laittaa vahvistusviestiin.

Jos on mitään hajua siitä, kuka pakettia kotimaassa käsittelee (Enset, DPD, UPS...) niin utelee vähän sieltä päästä.

Mulla ei alkuun linkit toiminu ja laitoin silloin s-postia Paddockille (voi laittaa myös niiden sivuilta) niin laittoivat sitten erikseen toimivan linkin, eli Paddockille vaan kysäriä.

- solihull - 16-10-2013

Tavarat tuli pirun pitkän odotuksen jälkeen. Ja nyt hatuttaa se, että tilauksesta puuttui tärkein tavara, hintaa reilu 300 e joka on myös veloitettu tililtä. Että se Paddock toisinaan toimii miten sattuu, joskus kuin kello, joskus kuin Rover. Voe voe...reklamaatiota on lähtenyt oikein kunnolla asiassa.

Ymmärrän jos tavara on niin iso, että eivät lähetä, mutta miksi siitä ei ilmoiteta ja silti se veloitetaan!

TT

- Kaitsu - 16-10-2013

solihull Wrote:Tavarat tuli pirun pitkän odotuksen jälkeen. Ja nyt hatuttaa se, että tilauksesta puuttui tärkein tavara, hintaa reilu 300 e joka on myös veloitettu tililtä. Että se Paddock toisinaan toimii miten sattuu, joskus kuin kello, joskus kuin Rover. Voe voe...reklamaatiota on lähtenyt oikein kunnolla asiassa.

Ymmärrän jos tavara on niin iso, että eivät lähetä, mutta miksi siitä ei ilmoiteta ja silti se veloitetaan!

TT

Ootkos varma että ei tule eri "parceliConfusedsa" ?

Mulla tuli kans kerran vain osa ja ihmettelin ja sit seuraavana päivänä oli kuuriiri "isomman" paketin kanssa ovella...