![]() |
|
Kuljetus apua / apua tarjolla.. Päivittyy koko ajan - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Kuljetus apua / apua tarjolla.. Päivittyy koko ajan (/showthread.php?tid=1272) |
Kuljetus apua / apua tarjolla.. Päivittyy koko ajan - kokkolanpoika - 30-07-2010 Sivun viimesessä topikissa viimeinen päivitys.. - series3kalle - 31-07-2010 Tämä on hyvä topikki! On kiva että tarjotaan apua kuljetuksiin ettei kenenkään tarvii kärry tyhjänä ajella kun joku vois tarvita kuljetusapua. Hatunnosto! - kokkolanpoika - 04-08-2010 Eipäs kukaan tarvinut apua.. Myös nyt tulevana 7.8 lauantaina ajellaan Nokialta/Akaalta/Pirkkalasta Kokkolaa kohti lähes tyhjällä kärryllä.. Kyytyssiä vaan akseli ja konepelti.. Eli kuljetusta Pohjoseenpäin onnistuu..
- No5 - 05-08-2010 Sopisikos kyytiin pari rengasta siitä Tampereen kupeesta? Paikka olis jotain Kyröskoski/Hämeenkyrö. Tai jos kaverikin tarttee, niin neljää mpt 14.00-20? Olisin käymässä juuri tuolloin lauantaina siellä keskipohjanmaalla, jos ajoitukset passaa, niin voin napata kyytiin samoin tein. Tai jos niillä ei hengenhätää ole noutaa, niin haen myöhemmin viikolla. - kokkolanpoika - 07-08-2010 Reissu Ohi.. 5-vaille ettei tullut kyytiläisiä.. Toveri sai onneksi toisen kyydin gumeilleen likemmäksi kotiaan..
- armas - 07-08-2010 Kiitos käynnistänne, toivottasti osista on apua. Dynotuloksia odotellessa...
- Guest - 04-06-2012 Kaapataan topiccia! Lähden huomenna Serieksellä ja peräkärryllä maakuntakierrokselle reitille Sipoo-Laitila-Hämeenkyrö-Sipoo. Tarkka reitti on vielä auki mutta ainakin lähtö Svantelta ja siitä Turun kehätielle ja Raision kautta valta kasille. Laitilassa otetaan toinen auto alle jolloin kuljetuskapasiteetti nousee hieman. Poriin on ehkä menossa Svantelta johtosarja, ja Racingrabbitin tontila lähtee taka-akseli, Serieksen lokareita sekä jokunen rengas, eli tavaraa mahtuu vielä. Jos tarvetta on ota yhteyttä tähän, yv'nä tai soitto O44 91O2414. Andy - vesku - 04-06-2012 Kaitsulle pitäis saada taakkatelineet täältä Turun kupeesta pääkaupunkiseudulle.. Otatko kyytiin? - Guest - 04-06-2012 Mahtuu kyytiin! Soita järjestelyistä... Andy - Racingrabbit - 04-06-2012 Minulla on 2500kg kantavuudella oleva traileri + vetoauto,jos joku Rover harrastaja tarvitsee jotain auton siirtoja Tampereen ympäristöstä. Kustannus on tietysti aina tapauskohtainen,mutta aika pitkälle pelkillä auton kuluilla mennään. Kai Juvonen Hämeenkyrö 040 6729788 racingrabbit@saunalahti.fi - Tomppa79 - 04-06-2012 Mitäs kautta meinaat ajella Andy ? Mulla ois ollu pari bensakoneen kantta Herra Ahoselle. Helsingistä.... - Showman - 04-06-2012 Komppaan itsekkin loistavaa topicia. Meikäläiseltä kannattaa kysellä, jos tavaraa on liikkumassa välillä Espoo(Sipoo)-Kouvola/Kotka. Töitten puolesta tulee niillä nurkilla pyörittyä. Kalustoa Pickup ja tarvittaessa peräkärry. - Guest - 04-06-2012 Tomppa79 Wrote:Mitäs kautta meinaat ajella Andy ? Mulla ois ollu pari bensakoneen kantta Herra Ahoselle. Helsingistä.... Ajattelin lähteä huomenna aamuysin tienoilla Boxin ja Kehä kolmosen kautta Turuntielle, voisin taipua Kehä ykkösen kautta mikäli et saa kannet mulle jo tänään. Olen Vuosaaressa johonkin klo.17 asti. EDIT: Ja koska kuitenkin ajan Ylöjärven kautta niin jos Pajalla on "sisäisille siirroille" tarvetta voin heittää tavaraa myös Elopajalle ![]() Andy - Tomppa79 - 04-06-2012 Hieno homma. Tuon kannet. - vesku - 05-06-2012 Kiitoksia pojjaat! Olipa mukava tavata! - Guest - 06-06-2012 Samoin! ![]() Aamun lähtö meni myöhäiseksi kun huomasin (toisen) katkenneen vetolaippapultin taka-akselista, pääsimme kuitenkin jo 9.30 liikkeelle ja Kehäkessanilla tankkaus ja tripin nollaus. Seuraava pysäkki oli Tammisillan aakkonen ja Veskulta taakkatelineet, siellä ei mennyt kuin puoli tuntia. Siitä Lietoon ja Tompan kansien tiputtaminen Ahosensedälle. Nokka kohti Laitilaa ja Jankhajoonaksen tonttia ihmettelemään, ja olipas katsottavaa... Disco tulille, LA-piiskojen pika-asennus ja Laitilaan tankkaamaan. Sieltä sitten Euran, Huittisen ja Vammalan kautta Hämeenkyröön mihin pääsimme hieman ennen 18.30. Siellä odotimme p....anjauhamisen merkeissä että vesisade alkaisi (!) jotta lastaus voitiin aloittaa, kurjuuden maksimointi! Kyytiin mahtui Salisbury, kolmet etulokarit, kahdet Serieksen takaovet, kahdet renkaat sekä jonkun verran pikkusälää mitä tarttui viime tingassa käteen... :oops: Puoli yhdeksän aikoihin suunnattiin nokat kohti Nurmijärveä missä bongattiin Kaitsua. Kotona olin klo.00.45, trippimittariin tuli karvan päälle 600km ja GPS'n mukaan auto oli liikkunut 9h, loput siis kahvi-/kusitaukoja tai harrastamista ja maailmanpelastamista!Andy - era - 19-06-2012 Olen lähdössä tyhjällä kuorma-autolla Rovaniemeltä Jokioisille ma 25.6. aamulla. Era 0405 106 551. - Pata - 10-07-2012 Onko kukaan menossa lähipäivinä pk-seudulta Oulun suuntaan? Pitäisi saada 1kpl moottoripyöriä (osina) kulkemaan. Naftarahat järjestyvät luonnollisesti! Turku-Lieto-Marttila suunnalta pääkäupunkiseudulle päin - Kaitsu - 16-07-2012 Kelleen mahtuis moottoripukki kyytiin/ kulkua tähän suuntaan, jos Armaksen kanssa tehtäis kaupat? Pukki on osina eli ei vie paljon tilaa. Nouto onnistus HKI/Vantaa/Espoo tai Nurmijärvi/Hyvinkää säteellä. - jomppe - 16-07-2012 Näillä näkymin vois onnistua, perjantaina Turku -Espoo reitillä. Jos armas saa pukin mulle jotenkin. Turkuun, tai johonkin matkan varrelle perjantaina 16.jälkeen. - armas - 16-07-2012 Pukki voisi löytää tiensä perjantaiksi vaikkapa eräälle pajalle, josta sen voisi noukkia kyytiinsä. Itselläni menoa pääkaupunkiseudulle viikolla 30 (tarkka päivä vielä avoin), jolloin kuljetus toki myös onnistuu. - Kaitsu - 16-07-2012 Tarve olis kyllä jo viikonlopuksi jos vain onnistuu, kun perjantaina ilmeisesti tulee siihen kiinnitettävää... ![]() Ja viikolla 30 olen vähän huonosti paikalla, et en tiedä pystyisinkö tuolloin hakemaan mistään. EDIT: tää on nyt sovittu, kiitokset jompelle! - Pata - 03-08-2012 Onko kukaan tulossa Loimaan suunnasta Helsigin suuntaan lähiaikoina? Olisi 4kpl renkaita vailla kyytiä... - vesku - 03-08-2012 Oon huomenna aamulla lähdössä Paimiosta kymppitien kautta Hyvinkäälle renkaanvaihtohommiin. Järjestyykö renkaat johonkin reitin varrelle niin voisin ne ottaa kyytiin? Onko Hyvinkää riittävän lähellä? - kokkolanpoika - 18-09-2012 Otetaas uppista.. Olen menossa Disko 2sella Kokkolasta Ouluun huomenna, eli 19.9.2012 aamulla klo 6 aikaan. Takakontti on tyhjänä molemmilla keikoilla eli meno ja paluu. Jotain pienehköä voin kuskata tuolla välillä jos jollain on tarvetta saada tavaraa suuntaan jos toiseen. Ilmoitus tuli ehkä hitusen myöhässä, mutta ei sitä koskaan tiedä jos tämäkin jotakuta auttaa. Mahdollinen samanlainen reissu tulee seuraavana päivänä eli 20.9.12.. Kuluja jos saa pikkusen polttonesteeseen niin hyvä. Ja tiedustelut puhelimella 040 532 84 16 Tre-Turku-Tre - JuKu - 18-09-2012 Viikonloppuna pitäisi kävästää turussa. Tampereelta kulkeutus jotain turkuunpäin ja miksei toisinkinpäin jos ei kovin suurta. - vesku - 28-09-2012 Huomenissa aamulla lähden täältä Oulun alapuolelta Revonlahdelta pojan kanssa ajelemaan kohti Paimiota. Kalusto: Defe+ kuomukärry. Eli jotai pientä voin ottaa kyytiin.. - Kaitsu - 02-10-2012 Tarve poistui...kohde meni jo.
Hki-Turku-Hki lokakuussa - RM - 02-10-2012 Olen hakemassa jossain vaiheessa Turun suunnalta renkaita/vanteita. Tarkkaa päivää ei ole vielä tiedossa, mutta lokakuun aikana kuitenkin. Eli Turun suuntaan autossa (Disco 2) on tilaa, takaisin tulo matkalla vähemmän. - Guest - 10-12-2012 LR-Kuljetuspalvelu L-Andy&Showman lähtee näillä näkymin joulua vasten Joulupukin Pajalle hakemaan sieltä kilteille kotiverstasasentajille joululahjoja, eli nokka kohti Hämeenkyröä ja Racingrabbitin loppumatonta varastoa! Kuljetuskalusto näillä näkymin Series ja 260x125 kärry, reitti on Sipoo-kaikkimatkanvarrella-Hämeenkyrö-kts.ed.-Sipoo ja suunniteltu lähtöpvm. 22.12. Varmuudella tuodaan Serieksen laatikkopaketti, Salisbury-akseli, Rangen tankki, sekä joitain pieniä nippeli- ja pisteosia, eli kyytiin mahtuu vielä. Pohjoiseen auto ja kärry toistaiseksi tyhjät. Kuljetustarpeita ja pyyntöjä voi esittää täällä, s-postitse tai pm'llä. Parempi kirjoittaa kun soittaa että mulle jää mustaa valkoisella mitä pitää muistaa ottaa mukaan ja jättää matkan varrella pois! ![]() Andy |