Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
DEFE / SERIES / CRR KULKUE 11.11.11 - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Aluekohtainen keskustelu ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Pääkaupunkiseutu ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Thread: DEFE / SERIES / CRR KULKUE 11.11.11 (/showthread.php?tid=2120)

DEFE / SERIES / CRR KULKUE 11.11.11 - pikkusaari - 22-08-2011

Olisiko kiinnostuneita kokoontumaan Vihtiin 11.11.11 ?

Kyseessä ei ole vain normaali kokoontumisajo vaan tästä saa palkkion!

Toiveena olisi saada paikalle perjantaina 11.11 Vihtiin letka Defejä, Serieksiä ja Classic Rangeja. Kellonaika ei ole vahvistunut vielä mutta ajatuksena olisi kokoontua n. klo 15 Vihdissä tai lähikunnassa ja ajaa Vihtiin kaffelle. Kaffepaikkana mahdollisesti Seisakki tie25:n varrella. Siitä matka jatkuisi n. klo 16:30 Vihdin Otalammelle kohti vanhaa Otalammen rautatieasemaa ja, jossa kaikille pientä purtavaa ennen kotimatkaa.

Menen naimisiin tuona maagisen numeron omaavana päivänä!

Olen ammattivalokuvaaja ja osallistujat saavat firmani kuvauslahjakortin, arvo 125e, sekä rouhean, varta vasten teetätetyn LR111111-puskuritarran omaan autoon. Toiveena saada paikalle ainakin 10 autoa. Maksimimäärää ai ainakaan vielä ole. Elämäni tärkeimpään päivään on tarkoitus saada mukaan näyttävällä tavalla elämäni tärkein automerkki!

Kiitokseksi saadun lahjakortin voi käyttää 1.12.2011 - 1.12.2012 välisenä aikana ennalta sovitusti pääkaupunkiseudulla, Länsi-Uusimaalla, Keski-Uusimaalla ja Somerolla. Lahjakorttiin kuuluu itse kuvaus, kuvat CD:llä, sekä suurkuva 35cm x 50cm itse valitusta CD:n kuvasta. Lahjakortin voi käyttää toiveiden mukaan miljöössä (ei studiokuvausta) seuraavasti:

- autokuvaus
- koirakuvaus
- hevoskuvaus
- lapsikuvaus
- tapahtumakuvaus (omat juhlat, autokokoontumiset, harrastukset, kilpailut ym)
- perhekuvaus
- juhlakuvaus

Vastata ja kysyä voi suoraan tässä palstalla tai nro 040-5595 055 ja email aino (at) pikkusaari.fi

kokoontumisajo - Peckos - 05-10-2011

Hei! Kyllä minua kiinnostaa. Lähinnä kiinnostaa tosidefeystäviin tutustuminen.

- pikkusaari - 24-10-2011

Hei Peckos ! oletko laittanut minulle sähköpostia aiheesta ? Eli tästä aiheesta ja kommentteja + lisätietoja löytyy saman topikin alta täältä:

http://www.roverfriends.fi/foorumi/viewtopic.php?t=4630

- Peckos - 06-11-2011

pikkusaari Wrote:Hei Peckos ! oletko laittanut minulle sähköpostia aiheesta ? Eli tästä aiheesta ja kommentteja + lisätietoja löytyy saman topikin alta täältä:

http://www.roverfriends.fi/foorumi/viewtopic.php?t=4630

Hei! En ole laittanut sähköpostiin mitään mutta olen tulossa ilmoittamasi paikkaan 11.11.11.
T. peckos

- pikkusaari - 06-11-2011

Ok tervetuloa! Big Grin

- jukkakh - 12-11-2011

Osui normisuttuinen keli eiliselle, mutta olisko joku ystavallinen sielu ottanut kuvia kulkueen autoista ? Itse roudasin nuorison soittokamoja eli en ehtinyt tulemaan :-(

- Guest - 12-11-2011

Kamera oli kyllä mukana mutta ei tullut näpsittyä yhtään kuvaa... :oops:

Järjestäjien puolelta oli kamera paikalla, joten eiköhän joitain kuvia saada tännekin... kunhan juhlat ovat ohi Smile

Andy

- ryobi - 14-11-2011

Terve!

Suurkiitos vielä kerran kaikille osallistuneille, tämä autokulkue oli kyllä ikimuistoinen hetki jo muutenkin ikimuistoisessa päivässä! Häiden aikana monet uteliaat kyselivät autoletkan ideasta ja siitä miten se järjestyi. Monet olivat sitä mieltä että kulkue oli täysin meidän, siis hääparin näköinen tapa saapua juhlapaikalle...en voisi olla enempää samaa mieltä Big Grin

Kuvat tullaan lataamaan omaan osoitteeseen joka linkitetään tänne nähtäväksi. Aino kertonee tästä lisää infoa, mutta sen verran voin sanoa että kävin juuri kahvittelemassa illan valokuvaajan kanssa ja kuvien käsittely on hyvässä vauhdissa. Kuvia tosin lähes 700 koko illasta ( sis autokuvat siis) joten pientä viivettä saattaa esiintyä :wink:

Kuulemiin, T: Tommi

- pikkusaari - 20-11-2011

Täällä emäntäkin nyt sitten huutelee ja kiittää kaikkia mukana olleita !!!!!!!

Eerolle erityisesti kiitos kun sai nyt sitten kunnian kuljettaa defen täydeltä vieraita juhlapaikalle Big Grin Kyytiä tarvitsevia ei sitten tullutkaan sen enempää joten oli kätevämpi pyytää heidät kaikki samaan autoon. Täytyy sanoa että kyydissä ollut vanha tätini sai kyllä elämänsä ikimuistoisemman kyydin! Hehkutti sitä koko illan Smile

Upea juttu että olitte kulkueessa mukana. Tosiaan en tiedä kuka oli se valkoisen 110 omistaja kun olisi ehdottomasti kuulunut olla porukassa mukana. Kukaan ei tunnusta olleensa Nummelassa tuolloin ja pizzanälkä yllättänyt?? Ja juu kyllä oli puhuttu aihe häiden aikana tuo autokulkue! Erityiskiitos täytyy antaa myös Karaasi-korjaamon Kimmolle ja hänen pojalleen kun saimme tosiaan hääautoksi heidän ykkösTrial-autonsa eli sen komian RRC:n teippauksilla. Kiitos myös Vilille joka ajoi PP1Confusedtä letkamme kärjessä ja piti porukan kasassa Smile

Lahjakortit tulevat myös vielä! Jos en löydä paperia johon pyysin että osoitteet teiltä saisin niin otan yhteyttä sähköpostitse vielä asiasta.

Kuviakin saadaan tosiaan pian!

- jukkakh - 04-01-2012

ryobi Wrote:Kuvat tullaan lataamaan omaan osoitteeseen joka linkitetään tänne nähtäväksi. Aino kertonee tästä lisää infoa, mutta sen verran voin sanoa että kävin juuri kahvittelemassa illan valokuvaajan kanssa ja kuvien käsittely on hyvässä vauhdissa. Kuvia tosin lähes 700 koko illasta ( sis autokuvat siis) joten pientä viivettä saattaa esiintyä :wink:
Kuulemiin, T: Tommi

Ei ole vielä näkynyt vai olenko puusilmänä missannut ?
Kovasti odottelen kuvatuksia ainaskin minä Smile

- ryobi - 08-01-2012

Ei ole puusilmäisyydestä kyse Big Grin Emäntä laittaa kuvat jakoon kunhan työkuviltaan kerkiää. Tässä on häiden, joulun yms tekosyiden uumoilta jäänyt hommia paljon rästiin. Kärsivällisyyttä pyydän.

T: Tommi " Ryobi"

- jukkakh - 08-01-2012

ryobi Wrote:Tässä on häiden, joulun yms tekosyiden uumoilta jäänyt hommia paljon rästiin. Kärsivällisyyttä pyydän.
T: Tommi " Ryobi"

Erinomaisia "tekosyitä" kaikki. Odottelen siis yhtä innolla kuin seuraavaa kesälomaa :-)

- ryobi - 16-08-2012

Ilmoitetaan tässä nyt että erohan se napsahti heti alkumetreillä eikä sen takia ole kuvia ollut saatavilla. Pahoittelut puolestani. Itse en noita kuvia pidä hallussa joten jos niitä kaipaa, kannattaa kääntyä Pikkusaaren puoleen.

T: Tommi "Ryobi"