Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
LEHTI - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: LEHTI (/showthread.php?tid=2748)

LEHTI - karitt - 08-07-2012

Mitä yhdistyksen hallitus oikein tekee, vai tekeekö se mitään ? Puoleentoista vuoteen ei ole ilmestynyt yhtään lehteä ! Entisaikaan niitä tuli kolme tai neljä numeroa joka vuosi, nyt ei edes yhtä vuodessa !

Muutamat ahkerat ovat toki laatineet juttuja, minä myös siinä joukossa. Olen kirjoittanut useampia artikkeleita vime vuonna, vaan eipä ole painettuna näkynyt. Reilut 30 vuotta on tullut kirjoiteltua Rover Ystävien joka numeroon, mutta nyt alkaa olla mitta täysi. Jospa tämän päivän ahkera nettinuoriso alkaisi hoitaa asiaa, heillä on kuitenkin paremmat valmiudet, kuin vanhalla polvella media-asioihin? Vai olevatko uusavuttomia sittenkin?

Tiedän, että on vaikeaa monella muullakin yhdistyksellä, mutta tämä lehtiasia on Rover Ystäviltä erikoishuipputöppäys kaikkien autoharrasteyhdistyksien joukossa !!! Hävettää ja surettaa...

Jäsen NR 3

- aksu - 09-07-2012

Hei

Lehden pitäisi kyllä tulla ajallaan huolimatta näistä nettisivuista. Se on ihan eri asia hypistellä lehteä kun surffailla täällä netissä.

Mg car club of finlandin lehti tuli kuin juna ajallaan ja oletettavasti jäsenmäärä on paljon pienempi kuin meillä. Tosin jo 10 vuotta sitten vapaaehtoiset oli jo harvassa kun jotain piti tehdä ja järjestää. Meidän pitäisi ryhdistäytyä.

T:Aksu

- era - 09-07-2012

Lehteä on helpompi tehdä, jos siihen saa juttuja...
Lehdelle on keskustelupalstalla myös oma osio.

- Kaitsu - 19-07-2012

Kyllähän noita lehtiä mielellään lukisi, vaikka parikin vuodessa Smile

Mistäs tämä kiikastaa, onko niitä tarinoita tullut jäseniltä niin vähän?

Millaisia muita juttuja kaivataan? Pitäiskö tehdä polli?

(Itselläni ei ole juurikaan lehden aikaisemmista sisällöistä kokemuksia muuta kuin tuosta viimeisestä numerosta kun se on ainoa joka mulla on. Se oli kyllä sisällöltään ihan mukavaa luettavaa)

- karitt - 19-07-2012

Ymmärtääkseni jo viime talvena oli kirjoitettua aineistoa tarpeeksi ainakin yhteen lehteen, puuttuu ilmeisesti vain taittaja ja muuta painamiseen ja postitukseen liittyvää ahkerointia.

Omalta osaltani kirjoittelin viime marras- ja joulukuussa melkoisen määrän tekstejä ja etsin niihin liittyvän kuvituksen. Kun viime jouluksi ei lehteä sitten tullutkaan, kirjoitin lisää juttuja tämän vuoden alussa - vaan ei lehteä näy missään. Harmittaa, toivoisi jäsenistöstä löytyvän muutama henkilö, jolla olisi osaamista sekä halu pistää kerääntynyt valmis aineisto painoon ja postiin.

- era - 19-07-2012

karitt Wrote:Ymmärtääkseni jo viime talvena oli kirjoitettua aineistoa tarpeeksi ainakin yhteen lehteen, puuttuu ilmeisesti vain taittaja ja muuta painamiseen ja postitukseen liittyvää ahkerointia.

Omalta osaltani kirjoittelin viime marras- ja joulukuussa melkoisen määrän tekstejä ja etsin niihin liittyvän kuvituksen. Kun viime jouluksi ei lehteä sitten tullutkaan, kirjoitin lisää juttuja tämän vuoden alussa - vaan ei lehteä näy missään. Harmittaa, toivoisi jäsenistöstä löytyvän muutama henkilö, jolla olisi osaamista sekä halu pistää kerääntynyt valmis aineisto painoon ja postiin.
Minne olet juttusi lähettänyt ? Ainakaan minä en ole niitä nähnyt. Minäkin olen muutaman jutun tehnyt. Yhteenkään numeroon ei ole ollut liikaa juttuja tarjolla eli jos ei jäseniltä tule juttuja niin ei tule lehteäkään. Tyhjästä on paha nyhjäistä.

- Kaitsu - 19-07-2012

No hemmetti! Eikun laarin pohjat / meiliboxit kaiveluun, matskut oikeaan osoitteeseen ja jutut painoon jäsenien luettaviksi. Big Grin

Tulee vissiin paksu erikoispainos - special edition! 8)

- Guest - 20-07-2012

Auttaisiko polli mistä projekteistä jengi haluaa lukea tms...? Sitten kyseli rakentajalle jne...

Andy