![]() |
|
Land Rover DVD ei toimi - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Land Rover (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=14) +--- Thread: Land Rover DVD ei toimi (/showthread.php?tid=3092) |
Land Rover DVD ei toimi - heguli - 30-12-2012 Tuli siis ostettua vanha Disco ja myyjä antoi kaupan päälle alkuperäisen DVD:n, jossa on "parts books, workshop manuals and owners hanbooks". DVD toimii silleen OK, eli sisältö näkyy resurssienhallinnassa. Tiedostot levyllä ovat vuosimallia 2006 ja pääosin PDF-formaattia. Juuressa on pari *.exe tiedostoa mutta ne käynnistämällä ei tapahdu mitään. Noita PDF-tiedostoja olen koittanut avata mutta eipäs vaan avaa, adobe herjaa että tiedostot on korruptoituneita. Latailin koneelle Adobe Readerin versiot 6.0 ja 7.0 mutta ei aukea niilläkään. Mitähän tossa voisi koittaa ? - killikoira - 30-12-2012 Katso levyn kannesta lukeeko sielä mitään "system reguirements" - juttua. Onko sulla mac vai windows pc? - Juha - maddis - 30-12-2012 Mulla on sama homma Rangen CD:n kanssa. Ei toimi enää Win7 sa eikä virtuaalikoneeseen asennutussa XP säkään kun kopiosuoja ei toimi virtualisoidun cd-aseman kautta. Tai kerran sain sen vahingossa(?) jotenkin käynnistymään, mutta en saanut enää toistettua tapausta.Tympeetä jos tuon takia täytyy XP-kone olla. "Tulostelinkin" muutaman dokumentin talteen pdf:ksi joskin sivut tulee silloin kuvina joten tiedostosta tulee reilun kokoinen eikä sanahaku enää toimi. Kyllä kopioisuojat on tehty vain rehellisten ihmisten kiusaksi. - Kaitsu - 31-12-2012 Mulla on kans Discoon toi DVD jossa manuskit. Toimii mulla ainakin Windows 7 koneessa. Mutta kopioituna en ole koskaan saanu toimimaan vaikka teidostot näyttäis olevan levyllä (koitin tehdä back up levyn), ainoastaan alkuperäinen toimii koneessa. Ilmeisesti joku kopiosuoja. - rustneversleeps - 31-12-2012 Todennäköisesti samat dokumentit löytää verkosta? Esim. http://www.landroverresource.com/ - heguli - 31-12-2012 Windows:n kanssa mennään. Levyn kannessa on minimum system requirements: - Windows 2000 - Intel Pentium III (or equivalent) - 128 MB RAM Voi noita aikoja 8) Koitin eilen koneella, jossa on Windows seiska sisällä. Itse asiassa tässä työkoneessa on vielä XP, pitääkin tällä koittaa jos auttaisi asiaan. Osa levyn dokumenteista varmaan löytyy tuon linkin takaa mutta levyllä ilmeisesti on muutakin. Olisi vaan kiva saada tuo toimimaan. - heguli - 31-12-2012 No niin, vanhassa vara parempi eli vanha kunnon XP osasi käynnistää ohjelman "Start_here.exe". Muutoin toimii hyvin mutta mikään PDF ei suostu aukeamaan, adobe reader menee juntturaan. Eli siis koittaa avata mutta ei onnistu. Mitään virheilmoitusta ei anna. Voisi koittaa poistaa nykyisen readerin ja ladata vanhan version sisään. Kikkaillaan lisää...... - maddis - 31-12-2012 Aiemmin XP-koneen kanssa totesin, että Reader ei kestänyt olla 8 versiota uudempi tai homma ei toiminut. Muistaakseni mitään virheilmoitusta ei 9 versionkaan kanssa tullut, mutta homma ei vain toiminut. Rave mulla jo onkin, mutta mielestäni siinä ei oo kaikkea samaa mitä tuon CD:n mukana tulee. - Kaitsu - 31-12-2012 Mulla on omassa koneessa Windows 7 ja Adoben 9.5.2 ja siinä toimii ok. DVD sä on noi samat speksit:quote="heguli"]Windows:n kanssa mennään. Levyn kannessa on minimum system requirements: - Windows 2000 - Intel Pentium III (or equivalent) - 128 MB RAM [/quote] - heguli - 31-12-2012 Alkoihan tuokin homma toimimaan kun latasin koneelle Adoben version 7.0. Kaikkea kivaa tuolta DVD:ltä löytyy, osin samaa tosin kuin netistäkin. Tarvii rauhassa tutkia ja varmuuden vuoksi tulostaa paperille, on helpompikäyttöisempi tallissa. - Guest - 31-12-2012 Ostakaa kirjaversiot! Toimii vaikka kotikoneella olisi Win. 3.1... :wink: Andy - rustneversleeps - 02-01-2013 Kirjahan on kyllä tallissa/korjatessa kätevä olla mukana... Mutta PDF on siitä hyvä että voi tulostaa uudet sivut kun vanhat on liian öljyiset tms. - Guest - 02-01-2013 Eikös kaikki LR-harrastajat käytä valkoisia hanskoja...? hock: Mut hyvä pointti, täytynee tulostaa firman piikkiin ne tärkeimmät...Andy - heguli - 03-01-2013 L-Andy Wrote:Mut hyvä pointti, täytynee tulostaa firman piikkiin ne tärkeimmät...Voiko jotenkin muutenkin tulostaa 8) - Guest - 04-01-2013 Nyt tarkemmin kun mietin niin ei! :mrgreen: Andy - Kaitsu - 04-01-2013 rustneversleeps Wrote:Kirjahan on kyllä tallissa/korjatessa kätevä olla mukana... Mutta PDF on siitä hyvä että voi tulostaa uudet sivut kun vanhat on liian öljyiset tms. Ja jos on niitä A4 suojakalvoja joissa reiät mappia varten, niissä säilyy vielä vähän paremmin ei tartte aina printtailla... |