![]() |
|
Tapaaminen 2.4. klo 18:00 - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Aluekohtainen keskustelu ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Pirkanmaa ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=31) +--- Thread: Tapaaminen 2.4. klo 18:00 (/showthread.php?tid=4117) |
Tapaaminen 2.4. klo 18:00 - armas - 30-03-2014 Sen verran vilpoista lupailevat, että eiköhän pysytellä sisätiloissa Deliwaylla... - wolfpack - 30-03-2014 Niinkö? Meinaako se talven lykätä vielä? hock: just ajoin 6 kärryllistä lehtiä discolla ja meinaat että kylmäks heittää?! - armas - 30-03-2014 No enhän minä mitään meinaa, mutta jos tuohon http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/tampere on uskominen, niin ei ihan T-paita keliltä vaikuta. - oilywadder - 30-03-2014 Tarttis koettaa kyetä paikalle... Kumminkin oon taas jossakin kuopijossa reissussa tai jotakin... - wolfpack - 30-03-2014 Minkäs kokoista takkia pidät? Voin tuoda niin ei tarvi T-paidassa hillua :-D :-D - Geesu - 30-03-2014 Täh ei vieläkään pyynikillä hock: ja mä kun niin odotin, että huhtikuussa olis miitti siellä .
- Racingrabbit - 30-03-2014 Minkäslaiset pysäköintiongelmat siellä Pyynikillä on odotettavissa,jos tien varteen ei saa enää pysäköidä? Pitäskö jatkaa sitä vaihtoehtoisen paikan pohdintaa? - maddis - 30-03-2014 Deliwaylle vois ilmaantua. Range päästi tänään ekat savut, mutta voipi olla ettei vielä ihan miittiin sillä kuitenkaan pääse. - wolfpack - 30-03-2014 Kuten räbitti kirjoitti, on kai niitä muitakin paikkoja? Itse olen jäävi näin "hiutaleena" kantaa ottamaan. :-) sinne tullaan mihin Vanhat sanoo :-) - Allu - 30-03-2014 Voitaisiin kait mennä Deliwaylle pohtimaan uutta paikkaa, vuosia tätäkin suunniteltu mutta puheenaiheet kääntyy aina johkin autonromuihin :o - armas - 31-03-2014 Jatketaan vaan pohdintaa. Paikka kun olisi kahvionsa puolesta riittävä juottamaan puolen tusinaa raavaita ja vähemmän raavaita henkilöitä, parkkipaikan sijoitus ja tilat sellaiset että saadaan aarteet näkösälle. Pyynikillä kahviotilat ja pysäköinti alkavat olla ongelma. Nämä lähiseutujen ABC:t tuntuvat olevan muiden harrastekerhojen vakipaikkoja, vaikka ovat ehkä hieman persoonattomia. Sitten vaan ajatuksina vaikkapa Laukontori tai Santalahti... - niko - 31-03-2014 Katsotaan, jos jaksaisi raahautua. Mun kriteerit kokontumispaikalle prioriteettijärjestyksessä olisi: * Hyvä parkkipaikka, että autot saa lähekkäin, jolloin renkaanpotkinta on mukavaa ja helppoa * Hyvät sisätilat, että koko kahviporukka saadaan suunnilleen samaan pöytään * Hyvä evästarjonta, esim. jätskit ipanoille * Sijainti silläviissiin Tanpereen keskustassa, että muut pääsevät katsomaan kalustoa * Jollain tapaa tunnelmallinen paikka Pyynikillä nuo pari ekaa eivät valitettavasti toteudu. Jotkut ABC:t taas ovat liian isoja, eikä niissäkään aina parkkitila ole paras mahdollinen, kun sitä "tavallista" porukkaa käy niin pirusti. Tietty, jos etukäteen sopisi, että "pysäköidään sitten sinne rekkaparkin reunalle". Deliway on ihan jees, mutta sijainti voisi olla keskeisempi (lue, tampereisempi). - wolfpack - 02-04-2014 Mihinkäs tässä on päädytty? Vai mennäänkö kaikki eripaikkoihin? Ja soitellaan sit toisillemme :-D tai voidaan kirjoitella täällä palstalla :-D - Racingrabbit - 02-04-2014 Tällä tuulella siellä Pyynikinharjulla tarkene...minä menen ainakin Deliwaylle
- niko - 02-04-2014 Pitäkää hauskaa, minä jynssään väärämmerkkisen vanteita tallin edessä
- wolfpack - 02-04-2014 Tuule se täälläkin :-D (deliway) jaahas, pienessä etuajassa kun LR:llä liikenteessä... Tässä ehtii sikaosastolle päikkäreille :-D - JuKu - 02-04-2014 unohtui taas tämä kahvittelu kun olin hakemassa takapalkkia defeen. - wolfpack - 02-04-2014 Kahavit ryypätty :-) Mistä asti se Juku palkkia oli hakemassa kun ei näkyny? :-D olis ollu vähä asiaa hock:
- JuKu - 02-04-2014 Nokialta hain. Muistin tapaamisen vasta kotipihassa. Jos olisi tiennyt kotona odottavasta siivoushommista ja huonekalujen siirtelystä niin olisin kyllä tullut viivana deliwaylle - wolfpack - 02-04-2014 Oliko se kosto ylipääliköltä kun hait puskuriemmeitä muruun? :-) Pääsiköhän se Armas Allun edestä karkuun? :-D - armas - 02-04-2014 wolfpack Wrote:Pääsiköhän se Armas Allun edestä karkuun? :-D Juuri sadasosalla, mää olin Wassberi ja Allu Mietaa :lol: Täytyy jatkaa tätä nimikko Jackie Brownin vahtaamista, TV5:ltä :wink: - Allu - 02-04-2014 Perskules juu kun tartti kääntyä seuraavista valoista eri suuntaan, olisin kohta nykiny ison puolen päälle :o - wolfpack - 02-04-2014 Juu ei näkyny ku takavalot ja nekin vaan hetken.. :-D Se on tuo uusi muotoilu keulassa mikä vähentää ilmanvastusta. Muuten, takavilkku vilkuttaa tosi harvakseltaan.. Eli kerran mutta sitäkin pidempään :-D - Allu - 03-04-2014 Vasen vilkku näköjään oli mallia kiinto, ravistelin hiukan relettä niin tokeni. Kiitos. - wolfpack - 03-04-2014 Mites se oikea? :-D - Allu - 03-04-2014 Olikos oikeessakin vikaa, tänään toimii ainakin molemmat. - wolfpack - 03-04-2014 No oikean huomasin. Vasenta en ehtinyt huomaan kun lähdit kuin hauki kaislikosta :-D |