Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D2sen kylmäkoneen paneeli pimeni :-(
mitähän oikein tapahtui, kun pienen kiukuttelun jälkeen koko ilmastoinnin/flektin ohjauspaneeli meni pimeäksi? valoa ei oo kuin nestekidenäytössä, mutta kaikki nappulatoiminnot pelaa. onko kenelle tullut tätä eteen? vaunu on siis '00 mallin D2.
Reply
the bulb is gone?
"Nimitön " 99 - Defender 90 2010 -

"Silver Fang" 02 - Disco 2 V8, 2007 - 2010

RIP: "Paris" 00 - Disco 2. Td5, 2000-2007.

www.laro.fi
Reply
Sori mut lainaan tätä topikkia hiukan, kun osittain samaa ongelmaa..

Mulla on himmeenä omasta autosta lämpötilan säätimen valot? Eli siitä mistä saa kylmää sekä lämmintä säädettyä (punanen ja sininen nappi). En oo varma et kuuluuko niissä ees olla valoja? Voisko joku varmistaa asian ennenkun puran puoli autoa mukaanlukien moottorin irrotuksen noiden polttimoiden takia, vai riittikö pelkän kardaanin irrotus? :lol:
Timo.
Reply
kokkolanpoika Wrote:Mulla on himmeenä omasta autosta lämpötilan säätimen valot? Eli siitä mistä saa kylmää sekä lämmintä säädettyä (punanen ja sininen nappi). :lol:

x2

eli sama "ominaisuus". panelin pitäis saada näppärästi irti näppärillä sormilla ja näppärillä kaluilla! 8)

http://www.discoweb.org/forums/showthrea...ht=display

Yep you can replace just the bulbs, use two credit cards to get unit out of dash then a few screws on the back and you are in.
Bulbs have little green sleeves on swap these to new bulbs They are used to pop the inside plastic clips. They also work great for removing the clock.
.

--Janne--
ps: voi olla ettei linkki näy kuin sisään krjautumalla...!
Janne Suurholma

SM2YJK

044-7513573

"projekt Fenix" disco 1 V8 -98, "".........British humour....!""

https://picasaweb.google.com/10729240645...831/Fenix2

https://plus.google.com/photos/107292406...banner=pwa
Reply
Paljonkos tommonen Tiscon paneelin irroitus sitten veloittaa luottokortilta, ja kelpaako kaikki kortit? LR:n tuntien, voisi epäillä että pitää olla -Gold loppuiset kortit.

Big Grin :wink:
P38A -97,4,x bi-fuel

RRC 3,9SE -90

S-Type 3.0 Sport, -01, RHD

P38A -95 raato

Rover 3500S efi -73

Jaguar XJ-S V12 series II -89

Clean car=Sick mind. Topicin kaappaaja #1
Reply
toi korttitemppu oli todella hyvä vinkki, säätöloota irtosi kuin itsestään. eikä siihen oikeastaan tarvi kuin yhden kortin, lukituksen voi avata puoli kerrallaan. lootan pohja on kahdella ruuvilla kiinni ja loppu selviää itsestään. vaikein kohta oli niiden aivan pienten ja lyhyiden polttimoiden löyttäminen VIHREINÄ - mikä ei sitten onnistunutkaan. onneksi vanhoista sai pienellä askartelulla irrotettua ne mikroskooppiset vihreät suojahatut ja vielä asennettua uusiin. suurennuslasi ja pinsetit välttämättömät.
mutta nyt siis valot taas palaa, kolme polttimoa oli mennyt samoin tein pimeäksi :o
Reply
Pariin kertaan olen vaihtanut noi virheät lamput. Niitä on muistaakseni kahden kokoisia. Taitaa olla erikokoiset lämpötilansäätimissä ja siinä näytössä. Lamput olen löytänyt Laatuvaunusta hyllystä aina kun olen tarvinnut. Taisin ensimmäisellä kerralla irroittaa soittimen ja mennä sitä kautta.

Jukka
Reply
Onko kellonkin takana lamppu? Se on minulla pimeä.
Reply
Kellon takana on lamppu..
Mulla vilkkuu... löysä kontakti ...

Vähän kun taputtaa hanskalokeron puoleista sivua, niin palaa taas ...
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Hyvä tietää, kokeilenpa ensin taputusta...
Reply
korttitemppu kuulemma tepsii myös kelloon: korttia jostain sivusta sisään ja vekkari sinkoutuu huollettavaksi. polttimot varmaan samaa kaliiperia kuin mittaristossa muutenkin.
Reply
Löysin tällaisen ..
Eli tuon mukaa sama korttitemppu vois tepsiä irroitukseen.
lukituskielekkeet kaksi ylhäällä ja kaksi alhaalla..

Easy to fix, 2 minute job.

Get two old credit cards or something of a similar thickness (I have two "keys" made of thin galvanised iron sheet about 2" wide x 6" long, these are about half the thickness of a credit card so are much easier to get in).

Slide one in above the clock (it pays to wiggle it in rather than just shoving it straight in), and one in below, this will release the clips holding the clock in. Withdraw both simultaneously, the clock will come out with the "keys". If it doesn't, push them in a bit further and try again. You can usually feel the clips releasing.

Look on the back and you will find a small screw-in-quarter-of-a-turn bulb and holder. Remove. Dump. Get new one from:

1) a Land Rover dealer, part number BAU5311L

or

2) Halfords, part number 509T: Exterior/Interior Bulb 12V/1.2W

Fit new bulb

Stuff the clock back in the hole

Job done
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Ei irtoo! Disco 2004 paneeli ei suostu lähtemään, vaikka kirjastokortitkin on kokeiltu... Onko ne kortit ujutettava paneelin sivuista, vai päältä ja alta? Jotain haittoja siellä tuntuis olevan. Jos ymmärsin oikein koko loota tulisi ulos, eikä pelkkä kehys?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)