Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yhden Classicin tarina
Anturi on juurikin siinä normipaikalla kampuran päässä mihin kaikki sen ovat normaalisti rakennelleet, kahden pultin alla kuskin puolella kello 3:n kohdalla.

Mulla oli purkissa 2.89 -firmware asenettuna kun otin sen käyttöön (purkki tilattu 2009 Big Grin ). Ainakin TunerStudio muuttui jonkin verran päivityksen jälkeen.

Tässä nyt mietiskelin erinäisiä vaihtoehtoja minne sen voisikaan asentaa tuossa pääprojektin osalta. Muutama vaihtoehtoinen paikka voisi löytyä kohtuu helposti kun siirtyy jakajasta poies.
Jakajaosan paikalle vois modata oman 36-1 tms. kiekon ja anturin lukemaan sitä. Pitää tässä vaiheessa olla sitten keskipakoennakko poistettu kokonaan käytöstä. Tässä paikassa olisi ainakin kohtuu hyvin suojassa, kun ylemmäksi ei enää oikein saa.

Toinen vaihtoehto on modata se vauhtipyörän päähän. Tätä paikkaa olen itse ajatellut rakentaa tuohon pääprojektiin kun sen aika koittaa (pitää ensin saada se liikkumaan omin voimin edes nykytekniikalla).

Noh, pääprojektiin varatut moottoripuolen palikat on nyt asenettu tähän, joten alkaa taas sama rumba: osien haaliminen kasaan.
Onko se sitten sisällytetty seuraavaan päivityspakettiin vaiko step 3:een, mene ja tiedä...

maddis Wrote:Missä sulla on VR-anturi? Itsellä ollut mielessä Rangen 'megatus', mutta VR-anturi kyllä täytys saada offikäyttöä ajatellen hieman turvallisempaan paikkaan kuin siihen perinteiseen kampiakselin päähän. On aika hyvin tarjolla siinä.

Nyt on megan harjoittelu menossa valurautakasilla ja hyvin on sujunut. Muita ongelmia ollut kyllä.

Itsellä on MS2 V3.00 laudalla ja muistaakseni 3.3.0 firmiksellä. Ei ole ollut mitään ongelmia VR-anturin kanssa kunhan sain kytkettyä sen oikeinpäin.
Ikuisuusprojektit on pop, kuten myös vaihtoehtomekaniikka
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)