24-09-2014, 01:25
Hyvän yksilön olet näemmä saannu. Pisti silmään toi diagnoosi että laakerivian huomaa metallihileestä, mulle sanoivat muistaakseni samaa. pakko totee toho välii et voiha se tulla rattaistakin kun ne kuluu käytön myötä
kylhän öljyy hilppuja tulee muutenki ajan saatos.
Ite kävi 6 kerran vaihtaa laakerin ja vissii 4tkm kerenny ajaa niin mielestäni ääntää jo
, odottelen että kunnolla kuulee ni vien jälleen todettavaks, josko ne sit vaihtais navan / olkaakselin. En ole aikoihi jaksanu kirjotella mitää freekustani koska pettymys ja vitutus ollu suuri
. Sain paradiceltäkin takuuseen vaihdettua perän, 171tkm kohdalla.
Ruostetta tullu koteloiden reunoihi, kävin hakemassa maalikoodilla maalit ja suoja-aineet, ni joutuu ottaa työnalle kun motivoituu.
Kysymys sinulle lahtimies, kun sinulla 08vm. Kiinnostaisiko lastutus / tuning osa joka sopii sinun vm autoon? Voin lähettää postissa sinulle edullisee hintaan kun ei sopinut minun 07vm. Tulee kiinni konehuoneesee yhden ruiskutuksen piuhan tai vastaavan väliin tämä hökötin ja pitäisi tulla 30-40nm enemmä vääntöä ja 20hp tehoo tjsp, lue lisää spidertuning googleta!
kylhän öljyy hilppuja tulee muutenki ajan saatos.Ite kävi 6 kerran vaihtaa laakerin ja vissii 4tkm kerenny ajaa niin mielestäni ääntää jo
, odottelen että kunnolla kuulee ni vien jälleen todettavaks, josko ne sit vaihtais navan / olkaakselin. En ole aikoihi jaksanu kirjotella mitää freekustani koska pettymys ja vitutus ollu suuri
. Sain paradiceltäkin takuuseen vaihdettua perän, 171tkm kohdalla.Ruostetta tullu koteloiden reunoihi, kävin hakemassa maalikoodilla maalit ja suoja-aineet, ni joutuu ottaa työnalle kun motivoituu.
Kysymys sinulle lahtimies, kun sinulla 08vm. Kiinnostaisiko lastutus / tuning osa joka sopii sinun vm autoon? Voin lähettää postissa sinulle edullisee hintaan kun ei sopinut minun 07vm. Tulee kiinni konehuoneesee yhden ruiskutuksen piuhan tai vastaavan väliin tämä hökötin ja pitäisi tulla 30-40nm enemmä vääntöä ja 20hp tehoo tjsp, lue lisää spidertuning googleta!

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali