29-05-2010, 04:36
jomppe Wrote:""Verkkkojulkaisulla on oltava vastaava toimittaja. Julkaisija ja vastaava toimittaja voivat joutua rangaistusvastuuseen julkaisemastaan tekstistä, kuvasta tai muusta sisällöstä. Heidät voidaan tuomita vahingonkorvaukseen. Lisäksi laki tuntee päätoimittajarikkomuksen, josta rangaistaan erikseen.
Tämä blogi on verkkojulkaisu ja olen oikeudellisessa vastuussa myös kommenteista. Siksi on mielestäni aivan selvää, että moderoin ne. ""
Lainaus loppu.
Eli annetaan näiden olla niinkuin on ja modet hoitaa hommansa! Se on muitten harmaita hiuksia JOS tarvii mennä "rosikseen" selvittämään kuka saa ja mitä saa...
Itse olen "luola ihminen" ja uskon vakaasti siihen jotta tunti turpaan ja saunan takana tarvittaessa lisää, eikä sillä mikään asia kuitenkaan muutu...
Tyytyväinen kuitenkin sivustoon, koska uskon vakaasti ettei Brittejä sinne saarelle ole jätetty autojensa takia, koska Ranskahan (ja hispania) on vielä mantereessa kiinni...
(olen kyllä työn puolesta ollut keräämässä lapiopartioita, jotta nuo UMPIhullut punaviinihuuruiset Gallit saataisiin tuonne Atlanttiin seilaamaan tekosiensa kanssa...)

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali