Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
freelanderin vcu yksikön lukitus
kallu Wrote:
kallu Wrote:
GameOver Wrote:Tarkoittanet ilmeisesti viskokytkimen värinänvaimenninta. Itsekin moista aikanaan tutkin ja siihen ei mun mielestä ole mitään erityistä lukitusta saatavilla. Jotakin patenttia voi toki koittaa mutta luulen sen jäävän lyhytaikaiseksi iloksi.

Värinänvaimentimia on saatavilla Suomessakin. Itse kun kysyin niin yksi löytyi maahantuojalta. Hintaa oli jotakin parin sadan luokkaa.

Laitoin kehän kiinni kumimaisella massalla,pysyi kyllä kiinni mutta siitä se "kumina" syntyi,tuli ilmeisesti liian tukevasti kiinni,tilasin briteistä uuden.
Sitten meni visko ja sen mukana tuli myös tärinänvaimennin,nyt on sitten laatikossa ylimääräinen uutta vastaava vaimennin.Jos tarvitset,voin lähettää sinulle ja maksa jos kelvolliseksi toteat. Rahtikulut ja viiskymppiä ei olis varmaan ylihintaa. ( hinta briteissä 80-100 puntaa valmistajasta riippuen+rahtikulut)

ps. kardaanin laakeritkin löytyy jos entiset huonossa hapessa...

Niin METULLE tuota tarjottelin,tuli lainattua Game Overia.....

Eipä hätää. Tuo sun tarina on itseasiassa kuin suora kopio oman freelanderin kanssa tapahtuneesta. Tylypahkasta tuli tänään lähetys kotipihaan, sisällä uusi vcu ja laakerit.
"Something was hand made in England is just a way of saying the door's going to fall off"
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Disco 3 -05 irroitettavan vetokoukun lukitus defet 2 4´039 02-07-2017, 01:46
Last Post: defet
  Takaoven lukitus moto 1 2´461 16-06-2011, 07:53
Last Post: italask

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)