Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paras mahdollinen etuistuin defenderiin
Onko niissä sun defen scheelmanneissa ristiseläntuen säätöä vaiko muotoilu jo valmiiksi kohillaan. Ja tiedätkö mikä scheelmanin malli se on. Muutama eri malli tuntuis olevan mutta ehkä penkkien runko ja perusmuoto on kaikissa sama. Ja vielä kiinnoistais että mikä verhoilumateriaali niissä on. Aika suuri hintaero on nimittäin perus kankaisen ja nahkajakkaran välillä. Mietin vaan sitä että mureneeko vinyylinen sivuverhous yhtä helposti kun defen orkkisjakkaroissa suomen talvioloissa, mikäli tyytyy sellaiseen. Saksan istuinkauppoja selaillu ja myös kielitaidotonta sellainen mietityttää että vaatiiko tuollaisen LR erikoismallin (istuinosa nousee akkukotelolle pääsyä varten) asentaminen jonkun sovitteen että saa defeen kiinnitetyksi vai käykö defen orkkispenkin kiinnitysraami siihen.

Jos näihin osaat jotain sanoa niin kiitollisena olen kuulolla. Yksityisviestikin tavoittaa hyvin. Ja myös kuvakin istuimista nyt suuresti kiinnostaa. Olen ymmärtänyt että scheelmannin malli on aika kauan ollu sama. Googlella toki jotai kuvia oon etsiny ja löytänytkin.

Minä oon aika persjalakanen eli 172cm/75kg ja luulisin että perusmitoitus saattas olla aika hyvin suunnassa. Defen orkkispenkikin selkämyksen osalta aika hyvin mukailee selkää vaikkei mitään säätöjä olekaan. Niskatuen ja sivutuen osalta siinä jää toivomisen varaan ja istuinosa ei oikeen natsaa ja aika linttaantunukin alkaa oleen
Defender 110 td5 - 06

Series 3 109 2.3 diesel -79
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Paras auto Pemari, toiseksi paras auto Defender british humor 8 7´559 01-12-2010, 09:51
Last Post: castillo

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)