Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuukausitapaaminen 2009-10
Enköhän ehdi mukaan.

T, Antti
Reply
Paikalle tullaan
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Täytyyhän sitä ny jotain harrastuksia olla. Jos vaan kalusto/miehistö kestää matkan rasituksen niin enköhän mäkin siihen kaffeepöytään saavu visioimaan.
Reply
Paikalla oli 5 roveristia (tai 6 jos myös aloittelevat lasketaan mukaan Smile).

Tänään keskusteltiin enimmäkseen helmaputkista. Ilmeisesti muutkin huomasivat kiihkeän keskustelun ja lukuisat luonnokset, koska maksaessani ruoka-annoksen kassa kysyi: "Tuliko suunnitelma valmiiksi?" Big Grin
Reply
Mites keskiviikko ?
Itse menossa.. muita tulossa.?
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Tulossa, ellen joudu käväisemään Mansen toimipisteessä.

Olisiko jotain aiheentynkää? Vai katsotaanko 500 kuvaa Kumlingesta Smile

T,Antti
Reply
Tulossa olen kuten varmaan poikakin. Aiheeksi mulle kelpaa Kumlingekuvat, ja eihän ne muutakaan juttua estä.
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Land Rover 109 STW 1977 (MA)
Reply
Tuon varuilta datatykin jolla kuvien katselu on mukavampaa (ainakin jos porukkaa on enemmän).
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Reply
Jaa niin se on tänään se ilta. Pitäisiköhän sitä tulla poikkeamaan. Eipähän tullut sedän kanssa mitään puhetta vaikka pajallakin kävin tänään. Smile
Reply
En muistanut mainita Smile

Tulen kuitenkin paikalle.

T, Antti
Reply
Eilen paikalla oli neljä Ystävää (RRC, DI ja DII + väärän merkkinen). Katseltiin kuvia Kumlingesta ja juteltiin maasto-ajosta.
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Reply
Ja kuten luvattu, kaivelin hallilta NE jarruletkut esiin ja laitoin muistutuksen kahteen puhelimeen ennen seuraavaa tapaamista hälyttämään asiasta Smile.

Ainiin, jvahon kanssa oli juttua punaisesta rankusta lohjanharjun tietämillä. Ajattelin että käyn vakoilemassa tässä joku päivä ja otan kameran mukaan. Katsellaan vähän mitä siellä on syöty Smile.
Reply
Kuis keskiviikko? Olisin tulossa etenkin jos joku muukin tulee. Blenheim, jos tulet, tuo ne letkut! Aihetta en tiedä, jos vaikka Frerelander käyttöautona tai lisää kuvia safareilta?
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Reply
Näillä näkymin olen keskiviikkona paikalla.

T, Antti
Reply
Tulossa ollaan.
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Vaikkei meitä nyt näytä ihan ruuhkaksi saakka olevan niin mennään silti. Varaudun hiukan tuohon Freelander-keskusteluun.

T, Antti
Reply
Saattaa tulla yksi vierailija hämeestä kans.
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Reply
Sovimme just Jussin ja Jompen kanssa, että menemme Artukaisiin jo viideksi. Saa sinne tulla sen jälkeenkin Smile

T, Antti
Reply
Paikalla oli neljä Roverystävää, Freelander I ja Disco II. Juteltiin monista asioista, mm. Freelanderin ominaisuuksista sekä erilaisista polttonesteisiin liittyvistä ongelmista.
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Reply
jvaho Wrote:Paikalla oli neljä Roverystävää, Freelander I ja Disco II. Juteltiin monista asioista, mm. Freelanderin ominaisuuksista sekä erilaisista polttonesteisiin liittyvistä ongelmista.

Mukavat keskustelut. Ei saanut Antti kylmää hikeä nousemaan otsalle Freelanderin "ominaisuuksista" kertoessaan.

Hauska yksityiskohta, neljä ystävää, mutta vain kaksi autoa. Ei meillä Hämeessä noin vähällä... :wink:
Timo, RY 1325
Reply
armas Wrote:Mukavat keskustelut. Ei saanut Antti kylmää hikeä nousemaan otsalle Freelanderin "ominaisuuksista" kertoessaan.
Tuli Common rail....
Meni Common sense.... ei näitä järkisyillä pysty perustelamaan
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
armas Wrote:Hauska yksityiskohta, neljä ystävää, mutta vain kaksi autoa. Ei meillä Hämeessä noin vähällä... :wink:
Mä tuon ensi kerralla vielä toisen auton trailerilla ja elvistelen sillä 8)
Reply
Ahosensetä Wrote:Mä tuon ensi kerralla vielä toisen auton trailerilla ja elvistelen sillä 8)
Ja jätät sen trailerille käymään kun vedät sitä. Jos vaikka ens vuonna olis asteen lämpimämpää kun nyt...
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Miltäs ensi keskiviikko 27.1.2010 näyttää? Mulla ei näillä näkymin ole mitään estettä, toivotaan ettei tulekaan. Onko jotain aihetta mielessä?

jomppe Wrote:Ja jätät sen trailerille käymään kun vedät sitä. Jos vaikka ens vuonna olis asteen lämpimämpää kun nyt...
Ja koska pakkaset vaan jatkuvat niin taidan ottaa V8-Rangen sille trailerille. Ilmastonmuutos, nyt, heti Smile
Reply
Tulossa näillä näkymin. Se peruspaikka on varmaankin yhä kiinni? Missäs tavataan? Mä saatan tulla väärän merkkisellä(!) mutta jätän molemmat Ranget kotipihaan tyhjäkäynnille.
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Reply
Tarkistin asian, Paviljonki on auki.

T, Antti
Reply
Tulossa
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Tulossa ollaan, toivottavasti. Aiheeksi voisin ehdottaa lähellä sydäntä olevaa aihetta, ainakin tällä hetkellä...

Uudempien rangejen sähköviat Smile.
Reply
Blenheim - tuo ne jarruletkut!!
RY 1211

Range Rover 1973 (MA)

Reply
Laitoin ne jo autoon tuossa kun aikaisemmin vastailin. Ajattelin, että laitan tähän tiedon siitä, mutta ehditpä ensin huutelemaan Smile.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 8 Guest(s)