Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PERINTEINEN VAPPUSAFARI (30.04)01.05-03.05.2015
ranke Wrote:Onko PMR 5 ja LA FM 12 käytössä?

TEMÄHIK

Juurikin nämä, mieluummin LA käytössä :!:
PMR:llä voi pyytää juotavaa takapenkiltä. :wink: 8)
Jäsen *1346*
RR L322 Metropool -04, Rover 623 Si A
EX-RRC Westminster Gray, EX-LR Defender Td5 HCPU, EX-D1 3D, EX-MINI METRO 1.3, EX-MINI x3...
Reply
Jep tullaan Meriläisten kanssa sitten perässä kirvesniemeen pe päivänä tai iltana Smilekunhan keretään .
Reply
Mukana niissä yhteispöperöissä. Minä pääsen lähtemään tästä Järvenpäästä n klo 12 torstaina. Tarkoitus ehtiä Sinne Valkjärven tiluksille yöpymään.
Defender 110 300Tdi -96 Epsom Green

Evoque SD4

Morgenstern V8

ex Discovery 3 TDV6

ex Projekti-X SeriesIII88V8

ex Discovery 1 200Tdi -90

ex Discovery II td5 -01

ex Series III -76

ex Series IIA -66
Reply
No niin apumieskin pääsee lähtemään mukaan.
Reply
Mun osallistuminen meni nyt epävarmaksi. :oops:
LR 110 -87, 2.5D, RHD, ex MOD

Alfa Romeo 166, 3.0 24V V6 Busso

Alfa Nuovo Giulia

KTM Adve

ex: Jeep Grand Cherokee -06 Limited 3.0 CRD QDII
Reply
mikäs sulla Jontte ?
Reply
TAC68 Wrote:Mun osallistuminen meni nyt epävarmaksi. :oops:

Et kai oo hajoittanut Lantikkaa :!: :?:
Jäsen *1346*
EX-RRC Westminster Gray, EX-LR Defender Td5 HCPU, EX-D1 3D, EX-MINI METRO 1.3, EX-MINI x3...
Reply
TAC68 Wrote:Mun osallistuminen meni nyt epävarmaksi. :oops:

No johan? :?

TEMÄHIK
Reply
Voivoi :o Sad

elämä on. Toivottavasti ukko ja kalusto on kunnossa/kuntoontuu

Me ei oteta sitä peräkärryä kuitenkaan mukaan, vaikka uhottiin.
Laapuhelin on hankittu 8)
Defender 90 -08

ExMOD 110 Tithonus -87
Reply
Pitäiskö kerätä porukka myöhemmin ip:llä rajalle ja unohtaa ohjustukikohdassa vierailu. Helpottais meitin heräämistä, ei tarttis ihan kolmelta lähteä.
Hanes kerkeis tähän lähtöön..
Mitäs ranke meinailee?
Defender 90 -08

ExMOD 110 Tithonus -87
Reply
Artturi Wrote:Pitäiskö kerätä porukka myöhemmin ip:llä rajalle ja unohtaa ohjustukikohdassa vierailu. Helpottais meitin heräämistä, ei tarttis ihan kolmelta lähteä.
Hanes kerkeis tähän lähtöön..
Mitäs ranke meinailee?

Mulla oli ajatus ajella ke iltana rajahoviin ja koisaa autossa(kuten aina) ja sitten to aamusta yli.
Janne/tumut on kanssa tulossa jollain ajanikkunalla ke-to?

Onko Jonten seurueen tulo jo täysin tyrmätty?
Reply
Jontesta ei taida olla kellään tietoa. Täytyy nyt vähän mainostaa, että velipojassa on kokin vikaa (toisin kuin minussa) ja patakin löytyy. Luvataan tehdä jonain iltana Burgundin pata koko porukalle, jos on kysyntää.
Kaippa mekin sitten tähdätään aamu kasiin (velipoika nyökkäilee hyväksyvästi).
Defender 90 -08

ExMOD 110 Tithonus -87
Reply
Artturi Wrote:Jontesta ei taida olla kellään tietoa. Täytyy nyt vähän mainostaa, että velipojassa on kokin vikaa (toisin kuin minussa) ja patakin löytyy. Luvataan tehdä jonain iltana Burgundin pata koko porukalle, jos on kysyntää.
Kaippa mekin sitten tähdätään aamu kasiin (velipoika nyökkäilee hyväksyvästi).

Joop tulee siitä pitkä päivä, hauskinta on se, että mä en tarkkaan tiedä missä se ohjustukikohta on. Jontte on siellä vissiin joskus käynyt.

Olen sitä koittanut vähän kartoista hahmottaa, mutta rahoja ei saa takaisin, jos ei sinne löydetä/päästä.

No, kuiteskin tarkoitus harhailla haneksen tiluksille illaksi ja pe kohti kirvesmäkeä.

Mä osalliatun pata-ateriaan, voiko tuoda jotain aineksia? Meinasin tuoda brunssille vähän silliä. mulkkua ja perunaa.

Tässähän olisi mahdollisuus myös käydä Viipurin rekkakaupassa LA, Kamaz jakolaatikko-ostoksilla..

TEMÄHIK
Reply
Kiitos vain tarjouksesta, mutta saatte nauttia "avaimet käteen"-ateriasta.
Viipuri vois olla mielenkiintonen ja yritetään jos vaikka tzäkällä ja taidolla löytyis se tukikohta.

Mahtuisko Haneksen telttaan me 1-2 hölöä, vai otetaanko oma viritys mukaan?? :?:
Defender 90 -08

ExMOD 110 Tithonus -87
Reply
helppo löytää vaikka paperikartastaWink meinaan paavola
Reply
Päivitin lähtöluetteloa
Jäsen *1346*
Reply
tiipe Wrote:helppo löytää vaikka paperikartastaWink meinaan paavola

On se mulla tägättynä ossiin, mutta kun ajelee luurit päässä ja kuuntelee kikkaa, niin on hankala seuraa apparin paikalla olevaa kompuutteria.

Esim Kikan tuotantoa:

https://www.youtube.com/watch?v=U388IGpI38k

Sukkulan lähtöpaikkaa vissiin ollaan hakemassa. Veenus sitten toisella reissulla...

TEMÄHIK
Reply
Ei meidän lähtöä ole vielä tyrmätty, nyt näyttää jo paremmalta! Smile Työkuviot ovat potkineet munille vähän enemmän kun tarttis viime viikkoina. Siitä toi aiempi epävarmuus, mutta nyt tosiaan näyttää paremmalta lähdön suhteen.

Ryömittiin äsken esiin Lantikan alta apparin kanssa. Öljyt vaihdettu, takatilan penkit kaivettu ulos ja pa-suotimen jalka rikottu. Uusi löytyi, mutta liitokset kaipaa jotain lisätiivistettä kun tihkuu liikaa polttoaineä. Eiköhän se järjesty huomenna. Ja ohjaamon penkkien alle on koropalat tekeillä.

Olisko burgundin pata to-iltana ja kaalipöperöt pe niin kuin aiemmin mietittiin? Tai voidaan kiskoa silliä, munia ja muuta vappupöperöä to ja burgundi pe. Kaikki käy.

Jontte

Alfa Nuovo Giulia

KTM Adve

Reply
Artturi Wrote:Mahtuisko Haneksen telttaan me 1-2 hölöä, vai otetaanko oma viritys mukaan?? :?:

Mahtuuhan siihen. 12hlöä. Siitä ei ole ollut puheita kuka nukkuu missäkin.

Evoque SD4

Morgenstern V8

ex Discovery 3 TDV6

ex Discovery II td5 -01

ex Series III -76

ex Series IIA -66
Reply
Minä ja appari mielellään isoon telttaan. Voidaan olla autossakin jos teltta menee ahtaaksi, mutta ei kai meitä niin monta ole.

Jontte

Alfa Nuovo Giulia

KTM Adve

Reply
TAC68 Wrote:Ei meidän lähtöä ole vielä tyrmätty, nyt näyttää jo paremmalta! Smile Työkuviot ovat potkineet munille vähän enemmän kun tarttis viime viikkoina. Siitä toi aiempi epävarmuus, mutta nyt tosiaan näyttää paremmalta lähdön suhteen.

Ryömittiin äsken esiin Lantikan alta apparin kanssa. Öljyt vaihdettu, takatilan penkit kaivettu ulos ja pa-suotimen jalka rikottu. Uusi löytyi, mutta liitokset kaipaa jotain lisätiivistettä kun tihkuu liikaa polttoaineä. Eiköhän se järjesty huomenna. Ja ohjaamon penkkien alle on koropalat tekeillä.

Olisko burgundin pata to-iltana ja kaalipöperöt pe niin kuin aiemmin mietittiin? Tai voidaan kiskoa silliä, munia ja muuta vappupöperöä to ja burgundi pe. Kaikki käy.

Jontte

Jeejee Tongue Big Grin 8) torstaina, nii ei tarvi tuskailla "kylmiön" kanssa Idea

Me otetaankin teltta mukaan, niin ei tarvi imhetellä
Defender 90 -08

ExMOD 110 Tithonus -87
Reply
Just laskettiin apparin kanssa lauteilla, että ei meitä kai ole ku 7 Haneksen telttaan, jos autossa yleensä viihtyvät nukkuvat siellä nytkin. Ja appari mietti riippumattoa jos ei sada.

Burgundin padan mitoituksen kanssa kannattaa muistaa mun apparin pohjaton ruokahalu :lol:

Alfa Nuovo Giulia

KTM Adve

Reply
-NewJuhani- Wrote:Päivitin lähtöluetteloa

Tehty taas lisäyksiä :roll: Tongue 8)
Jäsen *1346*
Reply
Juu, olen viimeistään to aamuna klo 8.00 rajahovissa.
t janne
all continents by LR ... one day
Reply
TAC68 Wrote:Just laskettiin apparin kanssa lauteilla, että ei meitä kai ole ku 7 Haneksen telttaan, jos autossa yleensä viihtyvät nukkuvat siellä nytkin. Ja appari mietti riippumattoa jos ei sada.

Burgundin padan mitoituksen kanssa kannattaa muistaa mun apparin pohjaton ruokahalu :lol:

Huomioidaan tämä 8)
Alkoi kuulostamaan siltä, että teltta saattaa jäädä kotiin Idea
Defender 90 -08

ExMOD 110 Tithonus -87
Reply
TAC68 Wrote:Just laskettiin apparin kanssa lauteilla, että ei meitä kai ole ku 7 Haneksen telttaan, jos autossa yleensä viihtyvät nukkuvat siellä nytkin. Ja appari mietti riippumattoa jos ei sada.

Voihan sitä viritellä pressukatoksen a´la Hiipinä, jossa voi koisaa riippumatossa, tuolissa, tai kenttäpedissä. Ulkona, kun nukkuu, niin sapuska maistuu entistä paremmin!!

Samalla tulee sateenpitopaikka, tosin eihän siellä sada, kun Juhani on messissä.

No kuiteskin, mulla on mukana pari pressua, -hihnaa ja -kumilenksua.

Mites Ryhmä Jontte, onko moottorimarssi ke iltana, vai to anivarhain, mä meinasin saada pidemmät unet Rajahovissa.

TEMÄHIK
Reply
Telttaan on mun laskujen mukaan tulossa 8hlöä joten Artturin ei tarvii ottaa omaa telttaa mukaan.

Evoque SD4

Morgenstern V8

ex Discovery 3 TDV6

ex Discovery II td5 -01

ex Series III -76

ex Series IIA -66
Reply
Juhani.............Range/Defe nolla400 kuus10 yks14 (to,pe) teltta 
Tiipe...............Nissan (ke) 2 nukkuu autossa apparin kans 
Janne..............Disco1 (to) nukkuu autossa, ulkona , teltassa 
Artturi.............EcoDefe (to) 2oma teltta tai yhteisteltta 
Jontte.............ExMode (ke, to) tulo varmaa eli yhteisruokailu. 2 teltassa tai toinen banaanissa. 
Ranke..............Defe (ke, to) nukkuu autossa 
Hanes..............Defe (to) 2 teltta 
Meriläiset.........Nissan (to, pe) 1-2 nukkuu autossa 

suluissa lähtö päivä 
Jäsen *1346*
Reply
ranke Wrote:Mites Ryhmä Jontte, onko moottorimarssi ke iltana, vai to anivarhain, mä meinasin saada pidemmät unet Rajahovissa.

TEMÄHIK

Ke iltana. Täytyy kattoa huomenna mihin aikaa vois kuvitella lähtevänsä.

Alfa Nuovo Giulia

KTM Adve

Reply
Tänään sataa ihan kivasti n. 2.15 mm.

Keskiviikkona luvataan 16.7 mm sadetta.
Etelässä vettä ja Pekka Poudan mukaan Pohjanmaa- Kainuu akselille 20 cm lunta.
Sekä kylmän ja lämpimän ilman kohttaamisesta syntyy myrsky tuuli.
Tää luonnonnäytös on ohi torstai aamuna seiskan aikaan.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Jäsen *1346*
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Perinteinen pikkujoulu Safari Venajalla 20.-22.11.2015 -NewJuhani- 14 10´394 10-12-2014, 09:20
Last Post: -NewJuhani-

Forum Jump:

Users browsing this thread: 6 Guest(s)