Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kahvittelua 2014
Kiitosta järjestäjille ja mukana olleille! Hauskaa oli, vaikka karattiinkin kahvittelun jälkeen. Hienot ajomaastot, toivottavasti päästään joskus taas uudestaan!
If you can dream of it, you can do it!
Kiitokset minunkin puolesta järjestäjille! Upeat ajomaastot! Porukkakin oli kivasti.
Isosti kiitos! Aivan kuningas seuraa ja korvaamattomia vinkkejä! Olipa mukava Serieksellä päästellä - paremminhan se kulkee puskassa kuin pikitiellä... Yritin ajoissa lähteä, että pääsin tien penkalle harrastamaan. Näytti tuo käsijarrun rumpu ottaneen hivenen itseensä, joka tarvitsi akuutisti remonttia. Lisäksi katkennut oikea takaiskari, mutta niitähän on kolme siellä alla lisää - eikö se riitä?!

Kiitos kaikille!
Defender Puma 110 Safari Van 2,4L TDCI
Heh, eli eihän se reissun saldo sitten huono ollut. Vain pari P38:ia rikki hajalla ja showmanin iskarit ja kässärirumpu, mulla sisälokari levittäytyi lisäsiiveksi sivulle kotimatkalla.

Ja huomattiinhan se kuinka tänään muodonmuutoksessa Discopallo muuttui Kurapalloksi.

Todellakin mahtava päivä taasen. Ei liian katumaasturiajoa vaan löyty sitä haastetta vetävämmillekin vehkeille Smile.
Minun Defestä antautui etukardaanin taaempi ristikko. Hirveän jyrinän saattelemana ajeltiin vanhaatietä kotiin. Ei olisi montaa kilometriä enään kestänyt. Oli muuten alkuperäinen ristikko.

Kiitos kaikille mukava oli nähdä muitakin brittikärpäsen puraisemia. Onko kuvia?

Uudestaan!!!
Vain maine kulkee edellä...
Juu, kiitoksia järjestäjille ja pois tieltä com:ille / Hyrkön Paavolle kuin myös mukana olleille Roveristeille!

Kelikin oli mitä mainioin, seurasta puhumattakaan! Kotimatkalla taustapeilistä näkyi Lohjan suunnalla aurinko, ja edessä Nurmijärven puolella tummia pilviä...sadehan siitä alkoi ja nyt tulee alas ihan valkoisia jalkarättejä :evil:

Laskin että olisi ollut 16 autokuntaa, jotensakin seuraavasti (korjatkaa jos virheitä):

1 Series SII A 88 (edit: korjattu)
1 Series SIII 109
4 RRC
2 Defender 110
1 Defender 90
1 Defender flatbed (edit: ex regular pick up)
2 Discovery 1 300TDi
1 Discovery 2
3 P38 RR

Kuvia on jotain kun ehtii ja pari videotakin...jos jollakulla on mun mutarännivedosta videota, niin vois laittaa kanssa jakoon Big Grin
Kaitsu

Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.

"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Kaitsu Wrote:Juu, kiitoksia järjestäjille ja pois tieltä com:ille / Hyrkön Paavolle kuin myös mukana olleille Roveristeille!

Kelikin oli mitä mainioin, seurasta puhumattakaan! Kotimatkalla taustapeilistä näkyi Lohjan suunnalla aurinko, ja Nurmijärven puolella tummia pilviä...sadehan siitä alkoi ja nyt tulee alas ihan valkoisia jalkarättejä :evil:

Laskin että olisi ollut 16 autokuntaa, jotensakin seuraavasti (korjatkaa jos virheitä):

1 Series SII 88
1 Series SIII 109
4 RRC
2 Defender 110
1 Defender 90
1 Defender flatbed (ex HCPU)
2 Discovery 1 300TDi
1 Discovery 2
3 P38 RR

Kuvia on jotain kun ehtii ja pari videotakin...jos jollakulla on mun mutarännivedosta videota, niin vois laittaa kanssa jakoon Big Grin

Minun Flatbed ei ole vanha HCPU vaan normi Regular Pick Up. Ollut uudesta asti rättikato, ennenkuin minä sihen kovan katon laitoin.
No niin tietysti, ja Showmanin on SII A
Kaitsu

Kiitossss myös minun ja elviiran puolesta kummallekin seuraa tuntui riittävän ja tolla pienemmällä juttua päivästä vielä sänkyyn mennessä. Erityis kiitos kermaisesta ylläristä miikalle ja ilkalle en olis paljoo enempää voinu zynttärijuhlilta enää toivoo Big Grin
Ps.kaikki pääsi vissiin lopulta kotiin ajamalla myös miika v8diselvolkkariltakuulostavalta rankellansa oli kuulemma tienpäällä " ihahyvin" vetoja kuitenki. Confusedhock:
Kiitos ja kumarrus tiluksien isännälle sekä muille päivän järjestäneille tahoille! Mukavaa porukkaa liikkeellä niin mikäs siinä metsässä kurvaillessa 8)
T: Tommi "ryobi", RY 1586

Land Rover 110 -1983, 200tdi
kingfisher Wrote:Kiitossss myös minun ja elviiran puolesta kummallekin seuraa tuntui riittävän ja tolla pienemmällä juttua päivästä vielä sänkyyn mennessä. Erityis kiitos kermaisesta ylläristä miikalle ja ilkalle en olis paljoo enempää voinu zynttärijuhlilta enää toivoo Big Grin
Ps.kaikki pääsi vissiin lopulta kotiin ajamalla myös miika v8diselvolkkariltakuulostavalta rankellansa oli kuulemma tienpäällä " ihahyvin" vetoja kuitenki. Confusedhock:

Täytyy kyllä sanoa, että yllätys onnistu kerrankin useammasta muuttujasta huolimatta Big Grin. Ilmeesi oli näkemisen arvoinen "Mitä nää täällä tekee?!" meiningillä Big Grin.

Dieselkasivolkkarirange kuulemma veti ihan hyvin. Katotaan kuin kauan Miika ajelee mokomalla ennenkuin laukee Big Grin. Pitääköhän alkaa kasvattaa moottorinosien osuutta varastossa tommoseen P38:n pataan Big Grin
Kiitos järjestäjille, pääsi vanha rouva verryttelylenkille hyvässä seurassa talviseisonnan jälkeen!

T: PP
S111 109"
PP Wrote:Kiitos järjestäjille, pääsi vanha rouva verryttelylenkille hyvässä seurassa talviseisonnan jälkeen!

T: PP
S111 109"

Oli kyllä hieno peli. Eteni reitillä tosi hyvin.
Kiitokset järjestäjille. Loistavat ajomaastot ja ennusteita uhmaten hieno ajokeli. Oli niin hieno ajella ettei paljon kuvia tullut, mutta tässä yksi räpsäsy. Litra kuravettä moottorissa hidasti Rangen etenemistä, niin päästiin myös vinssaamaan.
[Image: 14107798364_5a27d7c19c.jpg]
* Defender 90 SW TD5 -02
Kiitos. Niin kuin erään safarikerhon jäsen totesi vanhasta rouvasta: "menee kuin kissa, kuin täytetty kissa..."

Mut täytyy kyllä hankkia lukko, oikean takaoven siis jonka p38 kuski rikkoi.

-PP
Tuolta löytyy nyt pari räpsyä, kännykkäkameralaatua....toivottavasti näkyy kuvat kaikille enkä kämmännyt.

https://picasaweb.google.com/11433047312...ari452014#
Kaitsu

Missäs kesäkuun kahvittelut?! Mulla on jo uudet iskarit tilattu!
Defender Puma 110 Safari Van 2,4L TDCI
Mä voin tarjota Astrakhanissa kahvit kaikille paikalle ilmaantuville. Hotel Volga siinä ihan keskustassa... Big Grin

Eli itse olen reissussa tuohon aikaan, eli ei pääse paikalle.
If you can dream of it, you can do it!
Onko sunnuntaina tapaamista? Missä?
* Defender 90 SW TD5 -02
Joku peruspaikka? Voisin tulla, mutta vääränmerkkisellä...
Tämä jää meikäläiseltä tälläkertaa väliin. Lapsenvahtina että emäntä pääsee töihin.
T: Tommi "ryobi", RY 1586

Land Rover 110 -1983, 200tdi
Miten ois Sipoon Moottorikahvila? Bubbiksentie 6, 04130, klo 15:00 kuten aina.

Edit: onkin muuttanut Kullooseen ja vaihtanut nimeä Ame-cafe. Eiköhän kokeilla sitä?
* Defender 90 SW TD5 -02
Meinasin itsekkin ehdottaa moottorikahvilaa, mutta näyttää siltä, että putiikki on lyönyt lapun luukulle?!

edit. näyttäis siltä, että vaihtanut paikkansa Nikkilään. Nikkilä käy mulle.
Eli sunnuntaina 1.6. voisi tavata Moottorikahvilan uudessa paikassa Kulloossa. Osoite: Ame-Café, Nybynrantatie 2, Porvoo.
* Defender 90 SW TD5 -02
Jää väliin multa kun sunnuntaina muissa maisemissa....
Kaitsu

Väliin jää minultakin, vanhemman pojan synttärit törmää pahasti.

Andy
Ääh, itellä meni suunnitelmat uusiks ja en ehdi kahvittelemaan. Taitaa muutenkin olla osallistujamäärä aika "vähäinen"...
Noh jätetään väliin.
* Defender 90 SW TD5 -02
Kahvittelu pidettiin. Land Rover -rivi saatiin aikaiseksi kahdella autolla. Paikalla oli siis allekirjoittaneen, jälkikasvun ja koiran lisäksi Svante. Big Grin

Tuolla ryhmäkuva.
nolnelnol 509 56 65

petteri.nurminen(miu)gmail.com

Series III 109 Pick Up -72 2.5NA

Defender 110 SW -03 Td5

Freelander 2 -13 TD4
Hyvä, että edes jotkut olivat paikalla! Melkeen kuin Kummelista, porukkaa kuin Ladakerhon kokoontumisessa :lol:

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)