Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
series III etuakseli ei vedä
projekti land roverissa huomasin sellaisen ominaisuuden että etu akseli ei vedä.mikähän on mennyt rikki vai onko niissä sisällä jonkulainen ns.murtopultti? kartaani kyllä pyörii kun pistää vedon päälle.autolla ajaessa ei kuulu akselista mitään ylimääräistä.en ole vielä aukaissut etuakselia.onko kellään vastaavasta kokemusta?
Reply
Mistä tiedät ettei etuakseli vedä?

Mitään "murtopulttia" ei ole, sisävetari on varmaan heikoin lenkki. Jos se on poikki ei akseli tietenkään vedä mitään.
Reply
Napalukot vapaalla?
Timo.
Reply
Ahosensetä Wrote:Mistä tiedät ettei etuakseli vedä?

Mitään "murtopulttia" ei ole, sisävetari on varmaan heikoin lenkki. Jos se on poikki ei akseli tietenkään vedä mitään.

siitähän sen tietää kun se jää kiinni kun sillä ajaa. Smile
Reply
kokkolanpoika Wrote:Napalukot vapaalla?

eipä series malleissa ole oikein napalukkoja.
Reply
djsomebody Wrote:siitähän sen tietää kun se jää kiinni kun sillä ajaa. Smile
Kyllä mä olen auton saanut kiinni vaikkei vetovehkeissä mitään vikaa olekaan Big Grin

Jos edestä on joku vetari poikki ei paikkaa pysty varmaksi selvittämään purkamatta akselia. Jos on pakko arvata niin veikkaan lyhyttä (eli oikeanpuoleista) sisävetaria.

T, Antti
Reply
joo kyllähän ne kiinni saa auton ku auton Big Grin
mut ei siinä pitää aukaista potilas ja katsoa mikä siellä on vikana.
Reply
djsomebody Wrote:
kokkolanpoika Wrote:Napalukot vapaalla?

eipä series malleissa ole oikein napalukkoja.

Joissain on joissain ei.. En oo perehtynyt napalukon toimintaan sen enempää, mutta olettasin jos se olisi rikki, niin sillon paikat eivät lukkiutuisi..?
Timo.
Reply
Napalukot jos sellaset on, niin ovat jälkiasenteisia, ja tosiaan jos se on rikki niin että pysyy vapaalla niin sillonhan ei pyörät tietenkään vedä.
RRC 1979

Series III 109 STW 1975
Reply
iikka- Wrote:Napalukot jos sellaset on, niin ovat jälkiasenteisia, ja tosiaan jos se on rikki niin että pysyy vapaalla niin sillonhan ei pyörät tietenkään vedä.

original tuo mun o.ei o napalukkoja.
Reply
Ahosensetä Wrote:Kyllä mä olen auton saanut kiinni vaikkei vetovehkeissä mitään vikaa olekaan Big Grin

Maasturi on siitä hyvä, että sillä voi jäädä kiinni paikkaan minne ei tavallisella autolla edes pääse.
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Etuakseli ei pyöri vapaana Showman 2 2´267 12-09-2011, 08:41
Last Post: Showman

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)