Threads: 10
What car-sivustojen lukijoiden mukaan paras auto on BMW ja toiseksi paras - Land Rover Defender. Katsokaa muutkin olenko lukenut oikein
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uut...0101146599
Soon sellaasta ku Lantiikalla ajelootteloo
Defender 2001 330000 km
Rover 75 1952
Pari muuta
Threads: 2
Ja aina kun väitetään, että brittihuumori on kuivaa ja älykästä, niin sitten tulee tämmönen tutkimus.
Defe Puma 110 Safari Van " 09 "
Threads: 97
Tervehdys!
Minä kyllä allekirjoitan tämän. Olen tyytyväinen Defenderkuski. Haukun ja moitin estotta Defen vikoja ja ongelmia kaikille sekä tuon ilmi, että se on englantilainen p....a. Olen varautunut kaikkiin vikoihin ja uskon että se romu jättää tienposkeen koska tahansa. Aina kun pääsen onnellisesti perille, myhäilen tyytyväisyydestä, että ompahan hyvä auto. Siihen se perustuu. Ja loppuviimeksi kaikki viat ovat vain pikku haasteita ja mukavaa harrastetta kun naama piessä ja v-käyrä korkealla ruuvaa joka välissä. Mutta kun ei odota mitään, kaikki positiiviset tapahtumat nostavan tyytyväisyyttä ...
Täytyy toki olla vähän masokisti kun tällaisella ajaa.
TT
LR Discovery TDI 300
LR 110 Defender STW TDI 300
RR 3.5 TDiC
MB E300TD
Threads: 11
Jep,
Nyt on kasassa 71000 km Puumalla, 110 STW SE. Olen tyytyväinen. Peräkärryaskareissa ja maastossa yliveto. Maantielle menettelee. Vikoja ei ole ollut erityisen paljoa. Laakeri hajosi, ehk omaa tyhmyyttä. Lukot reistailivat viime talvena pakkasella pesun jälkeen.
Jone
- LR Defender 110 SW 110 2007
- LR Discovery 2 2004
Threads: 18
Otsikko olis voinu olla aprillipila.
En olis uskonut että Defe saa kieroimassakaan äänestyksessä tällästä mainetta.
Mulla on 4#Defe menossa ja seuraava auto on kanssa Defe. Ei missään muussa autossa ole niin paljon tunnelmaa ja toimivuutta.
Äitikin tykkää puumasta.
Threads: 10
Eukon Defenderissä on kohta 300 000 km ja hyvin pelaa.
Joskun jotain pientä pitää ruuvata.
Onpahan hyvä syy siirtyä tarpeen tullen autotalliin kullan Defenderiä "korjailemaan", että pääsee sitten huolettomasti taas kulkemaan.
Soon sellaasta ku Lantiikalla ajelootteloo
Defender 2001 330000 km
Rover 75 1952
Pari muuta
Threads: 11
Tänään kävin työasioissa Utsjoella. Kun kerran ajoin pitkän matkan valtakunnan rajalle asti, päätin poiketa Tenojoen toisella puolella Norjassa. Viivyin joen toisella puolella muutaman minuutin ja palasin takaisin kotimaahan. Tullissa minut pysäytettiin ja tentattiin matkan tarkoitukset, reitit, tullattavat jne. Defender tutkittiin sisältä. Laitonta ei löytynyt, luonnollisestikaan.
Arvelen, että tullimiehet ovat lukeneet Kauppalehden nettisivuja ja halusivat keinolla millä hyvänsä nähdä miltä maailman toiseksi paras auto näyttää sisältä. :lol:
Jone
- LR Defender 110 SW 110 2007
- LR Discovery 2 2004