Threads: 337
Kokoonnutaan kuukausittan tuolla Artukaisten Paviljongilla aina kuukauden viimeinen keskiviikko kello 18. Paikka on Turun messukeskuksen eteläpuolella osoitteessa Messukentänkatu 11, 20210 Turku.
Karttalinkki. Paikkalippu on hiukan liikaa vasemmalla, talo on merkitty karttaan lipun varjon yläpuolelle. Paviljonki ei näy tielle kovin hyvin ja siitä ajaa helposti ohi.
Linkki Artukaisten Paviljongin nettisivuille.
Seuraavat kokoontumispäivät ovat: - 30.9.2009
28.10.2009
25.11.2009
30.12.2009
27.1.2010
24.2.2010
31.3.2010
28.4.2010
26.5.2010
30.6.2010
Levittäkää tietoa niille, jotka eivät seuraa keskustelupalstaa. Nyt edes ajokelvoton rooveri ei kelpaa syyksi jäädä tulematta, bussi 80 tuo ihan portille
Threads: 15
Hyvä Antti :!:
Vihdoinkin joku päätti ja teki aikataulun!
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Quote:Vihdoinkin joku päätti ja teki aikataulun!
Jos noi sovitaan aina erikseen ja siihen menee 8 kuukautta per tapaaminen, niin niitä ei sitten ole kovin tiheään
Se jäi mainitsematta, että tuolla on sekä kahvio että ravintola, joten pitkänmatkalaiset (tai muuten vaan nälkäiset) saavat samalla syötyä vaikka kunnon illallisen.
T, Antti
Oliskos mitään ideaa, jos aina vähän ennen jokaista kuukausitapaamista sovittaisiin joku aihe, josta turistaan? Eihän tämä estä muista asisoita puhumista, mutta tämä voisi: - A) Lisätä kiinnostusta tapaamiseen.
B) Mahdollistaa jonkunlaisen valmistaumisen.
C) Ottaa mukaan asiaan liittyvää materiaalia.
T, Antti
Threads: 119
No olis ideaa ilman muuta. Joko nyt ensi viikoksi? Onko joku jo mielessä? Mulla ei nyt heti tule mitään mieleen, mutta aiheitahan voisi kerätä tänne jo etukäteenkin. Olen muuten tulossa paikalle.
Threads: 7
Ehkäpä sitä voisi ensi viikolla tuonne 30.9. saapua paikalle. Appiukon Skoda kyllä silloin käytettävänä huollossa tuolla Rinta Joupilla, mutta se tuskin haittaa... Pitänee pistää kalenteriin ylös.
Threads: 53
Hmm... Lähtisköhän mun lintta 30.9. käyntin
// Harrastekäyttöautoileva nörtti (#roverystavat @ IRCnet)
# SD1 V8 -83 & "seittemä väärämmerkkistä"
Milläkö meinasit päräyttää pihaan? Uudella ostoksella vai vanhalla uskollisella?
blenheim Wrote:Milläkö meinasit päräyttää pihaan? Matka-Roverilla toki  Mutta mikään ei ole varmaa ennen, kuin olen paikalla
Antti heitti aiemmin ajatuksen että tapaamiselle olisi etukäteen jokin teema/aihe. Alkaako kovasti ahdistaa jos heitän että joku voisi (vuorollaan) toimia illan ”avaajana” ja esittää/pohjustaa jonkin aiheen? Siitä keskustelu sitten jatkuisi ja rönsyilisi. JOS joku alustaa aiheen tai haluaa esittää materiaalia, tulee ongelmaksi sitten tapaamispaikan ulkopuoliset; ravintolan muut asiakkaat kun eivät ehkä halua katsoa esim. datatykiltä heitettyjä safarikuvia tai kuulla mitä ongelmia RRC:n museorekisteröinnissä oli…
Tiedä sitten mitä muilla on mielessä/toiveissa, mutta minulle ajankohtaisia aiheita olisivat ainakin:
- maastoajon ABC
- Off-varustamisen ABC
- Land Rover museoautona – miten ja miksi (oma ”esitys”)
- kuvailta (esitetään kuvia esim. aiemmista maasto-ajotilaisuuksista)
- perävaunulainsäädäntö
Tämä nyt vain ideana.
Kaikki Jussin esittämät ovat hyviä. En usko että pienet esitykset tai irtoromppeet haittaavat muita asaikkaita. Tai sitten voidaan kysyä löytyykö sieltä jotain kabinettia.
Jos yksi miinus täytyy keksiä, niin noiden offikuvien kanssa menee puolilleöin, mullakin on niitä monta tuhatta
Ehkä jotain läsnäolijaa saattaisivat kiinnostaa myös: - Freelanderin ominaisuudet käyttöautona
Discovery Td5 vastaavat
Valitaan noista vaikka yksi tälle kerralle, niin voin ainakin itse hiukan valmistautua.
T, Antti
jvaho Wrote:- maastoajon ABC
- Off-varustamisen ABC ainakin nämä jostain syystä kiinnostaa  hock:
Ahosensetä Wrote:Freelanderin ominaisuudet käyttöautona
Discovery Td5 vastaavat eikä nämäkään niin kauas putoa :wink:
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Miten ois Rover V8 tuning 8)
On mulla siitäkin kirja 
Saat sen vaikka lainaan.
Otetaan nyt kuitenkin 30.9. aiheeksi toi maastoajon ABC, kun se on aika lähellä omaakin kiinnostusta. Siinä saattaa sitten tulla katsotuksi jotain kuviakin.
Ketkä ovat tulossa keskiviikkona, ainakin siis jonkinmoisella todennäköisydellä?
T, Antti
Threads: 9
Yritetään tulla jos suinkin kykenen.
Mä tulen ja Heikki ilmeisesti kans (huoh..). Aihe oikein hyvä, joskin mulle vielä ajankohtaisempi olisi tuo Freelander vs. Disco II..
Täytyy olla nopsa 
Vieläkö vaihdetaan aihetta?
T, Antti
Tullaan
jvaho Wrote:Freelander vs. Disco II.. Tuon paikalle malliks Disco II
Ahosensetä Wrote:Vieläkö vaihdetaan aihetta? Ei vaihdeta, ABC sitten D isco ja F reelander
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Threads: 9
Ei kai ny hyvää aihetta vaihdeta ja mikä estää höpöttämästä muutaki kuten näissä nettihöpinöissä OT. :lol:
Threads: 8
Tulossa ainakin näillänäkymin.
Hyvä homma. Otan mukaan paketin sulle
T, Antti
Jaiks  hock: Jotkut säätiedotukset väittävät, että keskiviikkona saattaisi tulla lunta illalla. Jos todennäköisyys kasvaa, niin en taida vajaavetoisella ja ikivanhoilla kesärenkailla uskaltaa lähteä matkaan.
Itse meinasin nelivetoisella pamauttaa pihaan. Tosin vääränmerkkisellä. Saapi nähdä miten käy.
blenheim Wrote:Tosin vääränmerkkisellä. Saapi nähdä miten käy.  hock:
Toivottavasti ei tuu tappelu :wink:
Mitäpä sitä suotta villapaitoja venyttämään  . Toiveet on suuret että jos vaikka talven aikana saisi parsittua RRC:n kasaan ja pääsisi sillä ensi keväänä kuukausitapaamiseen! Paljon on puuhaa, onneksi työpaikalla pääsee ehjempiä Rovereita pajottamaan ja ehjäilemään  .
Uusi yleisöennätys: 8 osallistujaa
Kaikki Rover-kulkineet lisäksi eri mallia, löytyi (ikäjärjestyksessä) Series II 88", Range Rover Classic, Rover SD1 V8, Discovery S1 200Tdi, Discovery S2 Td5 ja Defender 110 Td5 HCPU.
Tässä pari kuvaa (kiitokset jvaho):
Näköjään Ahosensetä ehti kotiin ennen meitän nokialaisia  Yhtä kaikki, kiitokset miitistä nokialaisten vajaavetoilijoitten puolesta.
On tuo SD1 vuosien tuomasta patinastaan huolimatta loistava laite maantiellä. Kyllä sillä kelpaa miitteihin pöristellä
Nätin näköinen keli noissa kuvissa, sattui sopivasti  . Vaan myöhemmin illalla kun lähdettiin vihmoi aika ankarasti vettä. Enkä ihan kympin uutisiksi ehtinyt kotiin  .
Seuraavaan tapaamisen (28.10) aihetta voinee hiljalleen jo miettiä. Jatketaanko yhä maastoajon ABC:llä vai otetaanko joku muu? Esim. se DII / Freelander käyttöautona?
Onko porukkaa tulossa..? Mä olisin jos joku muukin olisi.
|