Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turvavyöt seriekseen
Dodi, nyt lopulta rupesi vähän turvavyöttömyys lantikassa hirvittämään joten ajatus olisi viritellä jonkinlaiset ensikesän ajokaudelle.
Lantiovyöt jätän pois laskuista heti, kyllähän siinä autossa pysyy, mutta pää on kuitenkin "kojetaulussa" tohjona.

Onko täällä joku laitellut vöitä autoonsa?

Olisiko nelipistevyöt helpoin tapa. Ajatuksena oli, että vöiden käyttöön ei juurikaan vaikuttaisi se onko autossa kattoa vai ei.
Kuvankaltaisen ehkä vähän paremmin tuetun palkin kun virittelisi penkkien taakse jonka kautta vyöt kiertäisivät ei kolaritilanteessa olkapäät painuisi kainaloiden tasalle :mrgreen:
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=2]
Reply
Itse laitoin omaan Seriekseeni turvavyöt Saab 900Confusedta, asennus oli aika yksinkertainen operaatio. Jos haluat nähdä miten sen toteutin, niin uskoisin että pääset näkemään ko. ajoneuvon. Olen jo myynyt ko. auton, mutta se on vielä tovin tallissani säilytyksessä ja en usko, että nykyinen omistaja panee pahakseen vaikka sitä joku hieman kurkkaa.
Tämä oli samalla pieni turvavöiden myyntipuhe, sillä minulta saisit itse purkamalla erittäin edullisesti turvavyöt autoosi.
Auto on Kaarinassa ja tavoitat minut numerosta o4o 5583282
T: Pete
Reply
Vai ei pane pahakseen!!! Wink
Reply
No mää arvasin tämän....
Lupaan että näytän vaan vähän ja senkin tallin ulkopuolelta ovet suljettuina.

Taitaa kyllä olla liian pitkä matka tulla katsomaan, sillä jos en väärin katsonut, ko. harrastaja asuu aika kaukana.
Etenkin jos joutuu tulemaan Land Roverilla (Sorry, en voinut vastustaa kiusausta kommentoida tätä viimeistä)
Reply
Ota Pete kuvat siitä miten se on tehty..?
Reply
Hei.

Aikaa tästä keskustelusta on vierähtänyt hieman.
Täällä nyt sama homma edessä. S3 lantikkaan pitäsi saada turvavyöt jotta kehtaa ottaa ketään kyytiin.

Millaiset tuli?
Äitikin tykkää puumasta.
Reply
Mites on ollu aikoinaan näissä noita vöitä vakiona? Mulla on kummassakin series3Confusedsa semmoset ärsyttävät säädä kuskille sopivaksi, - ja sit ne löystyy kuitenkin aina kun kapuaa ulos ja sisään autoon- , vyöt. Taas saa kiriä.
Koitan ottaa kuvej kun pääsen autolle.

Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla

Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"

Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"

Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"
Reply
Tommoset kiinnitykset mulla. On tosin ei-rullavyöt, vaan semmoset vanhanaikaset hirttoremmit. Meinaan joskus asentaa rullavyöt, kun ovat aika paljon kätevämmät...

Eka kuva alakiinnitys kuskin oven taka-alakulma

Toka kuva yläkiinnitys. Tohon tulis sitten rullavyötapauksessa taittoploki. Vois olla hieman taaempana?

Kolmas kuva lukko osien kiinnitys hantin penkin vieressä. (Älä anna koivuklapien hämätä, ovat keskipenkin selkänojan alaosan kallistus-säätö...[emoji38])

Neljäs kuva. Tossa voia muuten olla rullakelaimen paikka, mutta lienee kyllä liian lähellä kuskin kylkeä.

Viides kuva. Kuvattu ylhäältä kuskin penkin yläpuolelta. Poikkilaipion päällä olevaan palkkiin vois ehkä rullakelaimen kiinnittää. Tai sitten taaemmas takatilan kylkilaipioon jos van mallinen kulkine. 5 ovisessa on vissiin se putkituki laipion tilalla siinä kuskin takana. Saisko siihen kiinni?[Image: 0575c20798b41d732126365ec9e29e97.jpg][Image: 3f96b39665de25b3617c859e2fc3e73b.jpg][Image: 4dc6092956c64033061a28bf19e46735.jpg][Image: b8e242d3021e64c1caa923bb417702cb.jpg][Image: 222498c4735d4e00596a300c632b14b7.jpg]

Reply
Niin siis tuossa vikassa kuvassa etualalla kuskin penkki ylhäältäpän ja se musta on takatilan pitkä penkki, jossa istutaan kylki menosuuntaan. Niiden välissä näkyy se välilaipio, mihin sais rullakelaimen tukevasti kiinni.

Reply
https://eu.paddockspares.com/catalogsear...lts+series
Tuollahan noita...
Timo Pitkänen

Hyvinkää

- Series III D, 1977

- Ural M63, 1972
Reply