Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RRC:n vanne Seriekseen
Eli mitä olette joutuneet tekemään että saa sovitettua Rangen orggis pellivanteen Serieksen napaan ?

oon jossain nähnyt että vanteesta on sorvattu keskiöreikä hävyttömän isoksi et mahtuu, mutta nyt ei se tulisi kysymykseen vaan mielummin
kikkailisi joko speissereillä tai jos on tietoa voisiko vetolaippoja sorvissa hiukan kaventamalla tai "keventämällä" päästä tuloksiin...

Muutaman millin speisserit saa kätevästi tuunattua vanhoista jarrurummuista, mutta hyöty ei ole kuin 3mm tms. se ei ihan vielä riitä.

Ei tule tieliikenteeseen, ihan vaan kyhäilen kotitarveraktoria johon tulee
serieksen taka-aksila kavennetuna ja kaksi lyhyttä vetaria. Wink
Tuo rangen pellivanne on tämmöseen omiaan, ihan ku oikeissa rakkoreissakin :lol:
"Täälähän on keppejä niinku vanhaankorin porstuas!"
Reply
nuissa speisereissä on sekin huono puoli,että mutterit ei sitten ylety kunnolla.
series lll stw 88 200tdi
Reply
Poistettu
Reply
Päädyin koneistuttamaan vetolaipat, sorvari oli kävelyllä tuossa kylätiellä ja löin laipat, ohjeet sekä olutta kassiin niin eiköhän ne kohta ala sopimaan.

Ja tarvittaessa vanne tottelee 2kg:n instrumenttia nöyrästi.

Kattelin ettö pultit joutunee vaihtamaan kuusiokolokantaisiin että mahtuu.
Tuumaisten saatavus kauhajoelta pitää testata tuota pikaa.. epäilys on suuri..
Reply
T€€MU Wrote:Tuumaisten saatavus kauhajoelta pitää testata tuota pikaa.. epäilys on suuri..

Mun aikana ammattikoulun autopuolella oli tuumakierteisille kaikki pakat ja tapit, käy kysymäs onko viälä ja tee jenkaa... :x
Reply
Mullahan olis siihen valamihit vanteet defestä...ei tarttisi kikkaalla enempiä.

TT
Reply
solihull Wrote:Mullahan olis siihen valamihit vanteet defestä...ei tarttisi kikkaalla enempiä.

TT

Siis semmoset mistä on keskiö suurennettu ? Pitääpä tarkastaa kun tuun piipahtamassa.
Reply
Poistettu
Reply
Niin sitähän se kai meinas..

Mutta oon jo päättänyt että laitan nuo RRC:n pellit.
Ne on mielestäni valkoiseksi maalattuna melko "traktori look"
vai hä Idea Eikä mulla ole niille muuta käyttöä, niin tuossa menevät
hyvin toteen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)