28-01-2010, 09:47
moi!
eilen illalla olin leikkimässä 110 mukavassa lumessa. Aamulla kun olin lähdössä poikaa viemään tarhaan, niin auto liikkeelle paukkeen kera...onko jotakin "jäätynyt"?
seuraava insidentti: köröttelen alamäkeen ja pitäis kääntyä oikealle tarhan pihaan niin jarruista ei ole tietoakaan!
hock: . Eikun jatkan matkaa alamäkeen ja läheisen parkkipaikan pihaan! Pari kunnon "paniikki jarrutusta" ja kas, jarrut ovat taas niinkuin pitääkin! Voiko jarrut "jäätyä"?
"paniikki jarrutuksen" yhteydessä eli kun polkimella antaa kaiken mitä pohkeessa on niin polkimessa tuntuu kevyt pulssimainen liike ( autossa EI ole ABSsää). mistä moinen, normaalia?
--Janne--
eilen illalla olin leikkimässä 110 mukavassa lumessa. Aamulla kun olin lähdössä poikaa viemään tarhaan, niin auto liikkeelle paukkeen kera...onko jotakin "jäätynyt"?
seuraava insidentti: köröttelen alamäkeen ja pitäis kääntyä oikealle tarhan pihaan niin jarruista ei ole tietoakaan!
hock: . Eikun jatkan matkaa alamäkeen ja läheisen parkkipaikan pihaan! Pari kunnon "paniikki jarrutusta" ja kas, jarrut ovat taas niinkuin pitääkin! Voiko jarrut "jäätyä"?"paniikki jarrutuksen" yhteydessä eli kun polkimella antaa kaiken mitä pohkeessa on niin polkimessa tuntuu kevyt pulssimainen liike ( autossa EI ole ABSsää). mistä moinen, normaalia?
--Janne--
SM2YJK
044-7513573
"projekt Fenix" disco 1 V8 -98, "".........British humour....!""

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali