Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auton kuljetus
Nyt kaivattaisiin vinkkejä/kokemusta mikä firma kuljettaisi tuon seitenvitosen Oulusta Espooseen. Moottorihan tuossa ei ole käyntikuntoinen eli kenen puoleen kannattaisi kääntyä?
Reply
Hintatasosta ei ole mitään käsitystä, mutta eikös se SE Mäkinen ole oikein erikoistunut autojen kuljetukseen.
Reply
se mäkinen ja kosken autokeskus taitavat olla suurimat yritykset tuolla saralla
Reply
Pohjoiseen tuodaan autonkuljetuspuoliperävaunuilla uusia autoja. Osa kuljettimista voi olla palatessaan tyhjiä. Parempi saada jotain maksua kuin ei mitään, joten paluukyydissä voisi hinta olla kohdallaan, muutoin kyllä maksaa maltaita. Kysele Pörhölta, Wetteriltä, Aineelta jne... voisi tärpätä, jollei aikataulusi ole kiireinen.

Itse ratkaisin 75:n kuskaamisen etelään (uupui Ouluun tehdyllä matkalla jo Päijänteen varteen) ajamalla itse omalla maasturilla ja trailerilla ! En näet päässyt vakuutusyhtiön kanssa sopuun minne potilas viedään. En suostunut heidän ehdottamaansa korjaamoon satojen kilometrien päästä kotoa olevalle paikkakunnalle ( mistä Roverit yleensäkin viedään korjauksiin muualle). Sain könttäsumman, jolla ostin bensaa riittävästi. Ei ollut kehno ratkaisu.

Eikä tuo Etelä-Suomen matka Oulusta käsin ihan mahdoton ole, otat vain jonkun mukavan juttukaverin föliin Idea
Kari TT
Reply
Tuossa viereisellä palstalla kyselin samaa, ja nyt pikaisen kyselykierroksen myötä 'paras' tarjous oli 2.20e/km.
Halvempikin löytyi mutta heppu ei tee ihan noin pitkiä ajoja..

Halvimmaksi tulisi varmastikin tuo itse kuljettaminen, veikkaisin.. ellet onnistu saamaan jotain reittikuskia suostumaan tekemään homman kuititta.

-t-
RR P38 2.5DSE -01

Audi A6 2.5TDi Quattro -04
Reply
Taitaa mennä trailerin vedoksi... :?
Reply
Totta se normi rahtiauton kyydissäki kulkisi. Ei muuta ku kuljetusyrityksiltä kyselemään.
Jaguar XJ6 '75, W123 240TD '83, W123 220D (3.0) '77, HJ60 '85, Rambler American '65
Reply
Kannattaa kysellä kaikilta ketkä kyseistä väliä kulkee, itselle löytyi Kuopiosta etelään kyyti nafta rahojen hinnalla. Jos ei muuta niin jäi 8 tunnin ajelut ainakin väliin.
Reply
Näin työn lomassa kun on aikaa miettiä niin tulipa mieleen että ostaisi tuollaisen kuljetusauton ja alkaisi vapaa-ajalla kuskaan näitä harrastepelejä? Jaa niin, millä vapaa-ajalla...?
Maanataina palataan kotimaahan niin pitää sitten selvittää tuota kuljetusproblemaa.
Reply
Löytyikö autolle kyytiä?
Pitäisi itse selvittää autolle kyytiä Pelkosenniemi-Espoo.
Auto on ajokuntoinen, katsastamaton.

Terv, Martin
Reply
Asia on vielä vaiheessa. Työt haittaavat asian suunnittelua (7pv/vko :!: ) mutta jos ei muuta kyytiä löydy niin sitten kait vuokra-auto ja traileri ja 24h valvomista... Confusedhock:
Täytyy vain löytää edes tuon verran vapaata...hoijaa :?
Reply
Jos apua on niin Kuopio-Eteläsuomi välille löytyy pien kuorma-auto joka sahaa väliä melkein joka viikonloppu.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)