Tervehdys aidot Rover,Mg ja Land Rover ystävät !
Enpä ole noita p....ajuttuja oikeestaan lueskellut, enkä lue.
Mutta tällainen moderointi: juttujen jäädyttäminen tai jopa poistaminen on
raukkamaista puuhaa.
Antaa kansan "purkautua"....
Kas kun näissä hommissa toimii omalla nimellään, on aina kanttia vastata haasteisiin.
Kuten Markku sanoi: Ei muuta kuin "kusoota" tänne päin: 0500926636
Ps. toi vuosimaksulappu oottelee tossa keittiön pöydänkulmalla.
Ja jos hallitus ei saa tätä hommaa kuriin, se menee rodeen.
Kiitos ja anteeksi mp
Threads: 93
Mauri Pulkkinen Wrote:Tervehdys aidot Rover,Mg ja Land Rover ystävät !
Enpä ole noita p....ajuttuja oikeestaan lueskellut, enkä lue.
Mutta tällainen moderointi: juttujen jäädyttäminen tai jopa poistaminen on
raukkamaista puuhaa.
Antaa kansan "purkautua"....
Kas kun näissä hommissa toimii omalla nimellään, on aina kanttia vastata haasteisiin.
Kuten Markku sanoi: Ei muuta kuin "kusoota" tänne päin: 0500926636
Ps. toi vuosimaksulappu oottelee tossa keittiön pöydänkulmalla.
Ja jos hallitus ei saa tätä hommaa kuriin, se menee rodeen.
Kiitos ja anteeksi mp Siis mitä hallitus ei saa? Tännehän voi kirjoitella ihan kuka vaan vaikka ei olisi edes jäsen.
Threads: 168
Minä olen ollut aivan tyytyväinen moderoinnin tasoon.Keskustelut on pysyneet aivan asialinjalla,verrattuna moniin muihin vastaaviin merkki/harrastuspalstoihin.
Ja nyt tosiaan tähän liittyvästä keskustelusta olen ymmärtänyt että tämän topicin aloittaja "aito Rover,Mg ja Land Rover ystävä" jollain tavalla edustaa Rover Ystäviä ja yhdistyksen linjaa?
Toivoisin että Rover Ystävien yhdistyksen edustaja ottaisi asiaan kantaa ja oikaisisi jos olen asian väärin ymmärtänyt?
Olen aikaisemmin törmännyt tämän "aidon Rover,Mg ja Land Rover ystävän" Mauri Pulkkisen kirjoituksiin palstalla pari kertaa ja aina on sävy ollut negatiivinen.Harmi kun yksi ihminen voi aiheuttaa asiattomilla kommenteillaan eripuraa tälläisessä pienessä harrastajapiirissä.
Edittiä...
Pikku Googletus "Mauri Pulkkisesta" toikin selityksen vihamielisyyteen Anttia/moderaattoreita kohtaan.
Toivottavasti tämän henkilön asenne ei kuvaa edustamansa firman linjaa,tälläinen vaikuttaa ainakin minun kohdalla ostopäätökseen ko. firman palveluista.
Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@elisanet.fi
Threads: 53
Olen aito Rover ystävä, vaikka sydämmeni sykkii noille Gallian tuottelillekin. Mitä tuo "aito" sitten tässä yhteydessä tarkoittaakaan. Mersumiesten mielestä olen vain monivammainen
Minäkin olen tyytyväinen palstan keskusteluiden tasoon. Silloin tällöin on jotain tuubaa, mutta ei sitä nyt ongelmaksi asti ole. Palstan tarkoitus lie tukea harrastusta ja sitä se mielestäni hyvin tekee. Mustavalkoiseen on/off (kultaa/p....aa) -ajatteluun ei kannata kenenkään sortua. TIetysti, jos palstan taso on aihe olla liittymtättä yhdistykseen (tai erota siitä), niin mikäpä siinä. Jokaisen oma asia.
Mutta minäpä en laita tähän puhelinnumeroani, koska minua ei kiinnosta palstan asioista jutella puhelimessa. Rovereista ja vaikka niistä ranskalaisista mehumaijoista voisin jutellakin. Niissä asioissa saa ottaa yhteyttä
// Harrastekäyttöautoileva nörtti (#roverystavat @ IRCnet)
# SD1 V8 -83 & "seittemä väärämmerkkistä"
Threads: 93
Racingrabbit Wrote:Minä olen ollut aivan tyytyväinen moderoinnin tasoon.Keskustelut on pysyneet aivan asialinjalla,verrattuna moniin muihin vastaaviin merkki/harrastuspalstoihin.
Ja nyt tosiaan tähän liittyvästä keskustelusta olen ymmärtänyt että tämän topicin aloittaja "aito Rover,Mg ja Land Rover ystävä" jollain tavalla edustaa Rover Ystäviä ja yhdistyksen linjaa?
Toivoisin että Rover Ystävien yhdistyksen edustaja ottaisi asiaan kantaa ja oikaisisi jos olen asian väärin ymmärtänyt?
Olen aikaisemmin törmännyt tämän "aidon Rover,Mg ja Land Rover ystävän" Mauri Pulkkisen kirjoituksiin palstalla pari kertaa ja aina on sävy ollut negatiivinen.Harmi kun yksi ihminen voi aiheuttaa asiattomilla kommenteillaan eripuraa tälläisessä pienessä harrastajapiirissä.
Edittiä...
Pikku Googletus "Mauri Pulkkisesta" toikin selityksen vihamielisyyteen Anttia/moderaattoreita kohtaan.
Toivottavasti tämän henkilön asenne ei kuvaa edustamansa firman linjaa,tälläinen vaikuttaa ainakin minun kohdalla ostopäätökseen ko. firman palveluista.
Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@elisanet.fi Mauri ei ole hallituksessa eikä hallitus muutenkaan ota kantaa keskustelupalstaan. Sinnehän voi kirjoittaa kuka vaan ja mitä vaan vaikka ei olisi edes kerhomme jäsen.
Era
Ystävien puheenjohtaja
Threads: 35
Racingrabbit Wrote:Minä olen ollut aivan tyytyväinen moderoinnin tasoon.Keskustelut on pysyneet aivan asialinjalla,verrattuna moniin muihin vastaaviin merkki/harrastuspalstoihin.
Edittiä...
Komppaan Racingrabbittia, tämä on yksi parhaista keskustelupalstoista ja moderaattoreilla on rima osavalla korkeudella. Havaintojeni mukaan sitä "tuubaa" on tullut lähinnä yhdeltä suunnalta.
Threads: 15
Racingrabbit Wrote:Toivottavasti tämän henkilön asenne ei kuvaa edustamansa firman linjaa,tälläinen vaikuttaa ainakin minun kohdalla ostopäätökseen ko. firman palveluista. Mainos se on pienikin mainos :!:  :wink: .
'69 Rover P6 MkI 3500 / BW35 "White"
'72 Range Rover 3,5 l V8 / LT95 "Masai Red"
Threads: 5
Täällä on kyl aika hyvä asiallinen meno ollu..Mut eiköhän MP ole ollu liikuttuneessa tilassa ku on kirjaillu jotain..
T:Jukkis(lähetäänkö viivalle 4.6 rankkujen kanss..mitn en oo ottanu)
Threads: 10
Annan kaikille tällä palstalla esiintyville ammatinharjoittajille ihan ilmaisena hyvänä neuvona tämän:
Kannatta pitää kaikki kärkevyydet omassa päässä.
Sillä ei ole mitään väliä miksi niitä esitetään.
Joku viisas sanoi kerran "kaikkeen on aina joku syy".
Olen naamatusten ollut tekemisissä useiden (3-5) tällä palstalla tunnistettavien liikemiesten kanssa. Joskus olen kantanut repulla rahaa ja aina saanut erittäin hyvää palvelua vastineeksi. Naamatusten kaikki ovat olleet ansiokkaan kiinnostuneita asioista ja antaneet hyvän kuvan omasta toiminnastaan.
Nimimerkki on vähän kuin nimi. Livenä sen takaa löytyy ihminen.
Rover 75 Saloon 2004 1,8T Aut BRG
(Rover 75 Saloon 2000 1,8 l Old English White 2005-2009)
RY 1368
Threads: 16
Ja tällaisen ketjun avaus, on turhaa. Varsinkin kun siihen ei ole mitään syytä. Arvon Pulkkinen kun vaivautuisi kirjoittamaan asiaa niin voi tuo moderointikin voi jäädä vähemmälle. Turhaa sitä on meille muille arvuutella mitä mahtaa olla hampaankolossa, kerro kaikki suoraan mikä mieltä painaa. Ja sitten vielä perustelut. Muuta jutun poistaminen oli kyllä täysin asiallinen teko. Ja mikäli tälläinen homma jatkuu ehdottaisin MP:lle pidempiaikaista bannia.
Threads: 32
Nisu Wrote:Muuta jutun poistaminen oli kyllä täysin asiallinen teko. Ja mikäli tälläinen homma jatkuu ehdottaisin MP:lle pidempiaikaista bannia.
Eikö Suomi olekkaan enään "vapaan sanan" maa??? Tietääkseni kenelläkään ei pitäisi olla oikeutta poistaa toisen henkilön tekemää kirjoitusta, sen asianhan sitten poistavat VIRANOMAISET, eikä yksityiset henkilöt, eikö???
Jos henkilöillä on eripuraa ja toinen kirjoittaa ja toinen ei vastaa, niin siitä voi LUKIJAT ihan itse päätellä mitä tapahtuu ja miksi... (ei muuten hajuakaan mitä edes tapahtunut, mutta aika "mielenkiintoista")
Jaa kaiken maailman "pännit" kannattaa unohtaa koska silloin rajoitetaan YKSITYISEN HENKILÖN VAPAATA mielenilmaisua, joka onkin sitten muualla selvitettävää "kamaa"
Mikä estää avaamasta uutta profiilia "väärillä" tiedoilla ja sitä kautta "hehkuttaa" uudestaan???
Kunhan nyt noin ohimennen sohaisin muurahaispesää, tässä vapaassa maailmassa!
Threads: 16
Ravintolakin voi valita asiakkaansa. Ja poistamiseen ei tarvita viranomaisia. Eli tarkoitan sitä että epäasiallisella käytöksellä saa mitä tilaa. Joten vapaan sanan maan voi unohtaa. Toki jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Mutta joskus tulisi harkita miten, missä ja milloin.
Mikäli jollain on jotain toista kohtaan jotain henk.koht. ehdotan että käsittelette ne keskenänne. Tämä ei minun mielestäni ole paikka puida keskinäisiä kaunoja.
Nisu Wrote:Ravintolakin voi valita asiakkaansa. Ja (asiakkaan) poistamiseen ei tarvita viranomaisia. Täysin OT, mutta kuitenkin :lol:.
Threads: 2
Mikki3011 Wrote:Eikö Suomi olekkaan enään "vapaan sanan" maa??? Tietääkseni kenelläkään ei pitäisi olla oikeutta poistaa toisen henkilön tekemää kirjoitusta, sen asianhan sitten poistavat VIRANOMAISET, eikä yksityiset henkilöt, eikö???
Jaa kaiken maailman "pännit" kannattaa unohtaa koska silloin rajoitetaan YKSITYISEN HENKILÖN VAPAATA mielenilmaisua, joka onkin sitten muualla selvitettävää "kamaa"
Mikä estää avaamasta uutta profiilia "väärillä" tiedoilla ja sitä kautta "hehkuttaa" uudestaan???
Kunhan nyt noin ohimennen sohaisin muurahaispesää, tässä vapaassa maailmassa!
Keskustelufoorumeilla pätee ylin valta aina ylläpidolla. Ylläpito tai foorumin käyttäjät päättävät sen sisällöstä. Jos jokin asia on esimerkiksi 'Offtopicia' ylläpito saa siirtää tai poistaa sen ihan mielivaltaisesti, tietty looginen ajatus asiassa olisi mukava olla. Valvojat ja ylläpito toimivat valvovana silmänä siis keskustelupalstan aiheiden tasosta, ja päättävät siitä itse mikä on sopivaa ja mikä ei. Poliisilla ei ole mitään virkaa tähän asiaan.
Bannaus on ylläpidon oma asia, ottavatko he aiheelliseksi poistaa mahdollinen häiriötekijä foorumeilta. Mieltänsä voi toki ilmaista vapaasti vaikka kotona vessan peilin ääressä, jos verbaalinen ilmaisutaso ei kykene kuin solvauksiin.
Käyttäjää estää avaamasta uutta profiilia IP-osoite. Kun käyttäjälle on annettu porttikielto (ban) IP-osoitteen kautta hän ei voi ainakaan enää sen IP:n kautta päästä foorumeille. Jos sama toistuu eri IP:n kautta voidaan sekin poistaa. Porttikielto voidaan antaa myös käyttäjätunnuksen ja sähköpostin mukaan.
Useilla foorumeillakin on sääntöjä, jotka ylläpito on kirjoittanut juuri sitä varten, ettei tarvitse tulla kertomaan mielipiteitään systeemistä ja miksi nyt kävi näin, ja eikö suomi olekaan vapaa maa jne.
Rover 200 -99 + Fiat Punto -95
Ex:
Ford Fiesta -89, Mazda 626 SS -88, Peugeot 309 -88, Peugeot 306 x 2, Peugeot 106 GTI -97
Tossa kollega heitti mulle piikkiä asiasta ja katoin perustuslakia:
Sananvapaus ja julkisuus
Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.
Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta.
Mun mielestä tämäkin sivusto taitaa olla "aika" julkinen, mutta sillä mennään millä mennään...
Ei muuten mutta "jokin päivä jossakin" voi olla herne pahasti nenässä, ja sitte taas ihmetellään....
Mikki3011 Wrote:Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta. *
Tiitisen lista :!:  :wink: :lol:
Sorry OT taas, mut ei voinu välttää.
Mikki3011 Wrote:Sananvapaus ja julkisuus
Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta.
Mun mielestä tämäkin sivusto taitaa olla "aika" julkinen, mutta sillä mennään millä mennään...
Ei muuten mutta "jokin päivä jossakin" voi olla herne pahasti nenässä, ja sitte taas ihmetellään.... Sananvapaus ja julkaisut ei ole lakimiehillekään mikään helppo pala:
Lainaus alemman linkin blogista:
""Verkkkojulkaisulla on oltava vastaava toimittaja. Julkaisija ja vastaava toimittaja voivat joutua rangaistusvastuuseen julkaisemastaan tekstistä, kuvasta tai muusta sisällöstä. Heidät voidaan tuomita vahingonkorvaukseen. Lisäksi laki tuntee päätoimittajarikkomuksen, josta rangaistaan erikseen.
Tämä blogi on verkkojulkaisu ja olen oikeudellisessa vastuussa myös kommenteista. Siksi on mielestäni aivan selvää, että moderoin ne. ""
Lainaus loppu.
Eli tämän palstan "julkaisija" ja "ylläpitäjä" on? rikosoikeudellisesti vastuussa palstasta ja siksi oikeutettu moderoimaan julkistamaansa sisältöä etu- tai jälkikäteen.
Sananvapauteen vetoavat luulevat että netissä ja palstoilla voi heitellä
mitä kommenttia tahansa; ei pidä paikkaansa, jos vastuuseen voi joutua joku muukin kuin kirjoittaja.
Tämä palsta on asiallinen ja kelpaa luettavaksi tulevillekin harrastajille, ilman että joka lauseessa pariin kertaan tulee "kirkkovene" vastaan.
Jos pidätte palstaa liian lällynä, niin vapaasti voitte jättää palstan lukematta ja lopettaa kirjoittamisen.
Perustakaa omat palsta ja remutkaa siellä miten haluatte.
Itsesensuuria voi jokainen vapaasti harrastaa ja mielestäni se on tällä palstalla toiminut ja toteutunut melko hyvin.
http://kemppinen.blogspot.com/2007/05/sa...ointi.html
http://kemppinen.blogspot.com/search/label/Sananvapaus
Jorma Mattila
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
jomppe Wrote:""Verkkkojulkaisulla on oltava vastaava toimittaja. Julkaisija ja vastaava toimittaja voivat joutua rangaistusvastuuseen julkaisemastaan tekstistä, kuvasta tai muusta sisällöstä. Heidät voidaan tuomita vahingonkorvaukseen. Lisäksi laki tuntee päätoimittajarikkomuksen, josta rangaistaan erikseen.
Tämä blogi on verkkojulkaisu ja olen oikeudellisessa vastuussa myös kommenteista. Siksi on mielestäni aivan selvää, että moderoin ne. ""
Lainaus loppu.
Eli annetaan näiden olla niinkuin on ja modet hoitaa hommansa! Se on muitten harmaita hiuksia JOS tarvii mennä "rosikseen" selvittämään kuka saa ja mitä saa...
Itse olen "luola ihminen" ja uskon vakaasti siihen jotta tunti turpaan ja saunan takana tarvittaessa lisää, eikä sillä mikään asia kuitenkaan muutu...
Tyytyväinen kuitenkin sivustoon, koska uskon vakaasti ettei Brittejä sinne saarelle ole jätetty autojensa takia, koska Ranskahan (ja hispania) on vielä mantereessa kiinni...
(olen kyllä työn puolesta ollut keräämässä lapiopartioita, jotta nuo UMPIhullut punaviinihuuruiset Gallit saataisiin tuonne Atlanttiin seilaamaan tekosiensa kanssa...)
|